Essem Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hørte en rask techno-låt hvor de synger på russisk. En kompis av meg mener den heter noe som ligner på "lei ortetr", men jeg klarer ikke finne den. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Themet fra A-team *youtube snip* Tusen takk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva heter sangen som begynner ca 17 minutter ut i Nyhetsåret 2010? Sangen er i forbindelse med vulkanen på Island. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hørte en rask techno-låt hvor de synger på russisk. En kompis av meg mener den heter noe som ligner på "lei ortetr", men jeg klarer ikke finne den. Noen som kan hjelpe meg? Jeg kan to russiske/ polske sanger innenfor sjangeren. Stemmer ikke helt med ordene du nevner, men det er noe lignende inni begge. Code Red - "Kanikuly" Dj Remo vs Queen Of The Night - "My Music Song" Lenke til kommentar
jogrotan Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg her. Var på PulsStep idag, og hørte en sang jeg lurer på hva heter. Den har noe av det samme melodien som "refrenget" på Yolanda Be Cool - We no speak Americano, men var nok så ulik hvis man lyttet godt etter. Rytme og slikt var ellers ganske likt som WNSA. Håper noen kan hjelpe meg, jeg får ikke sangen ut av hjernen.... "Pa pa l' americano" - OGSÅ kommer beaten jeg vil fram til. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet hva denne sangen heter: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/704370/ Spilles ca 27:40 og litt utover. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet hva denne sangen heter: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/704370/ Spilles ca 27:40 og litt utover. Massive Attack - "Teardrop" Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet hva denne sangen heter: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/704370/ Spilles ca 27:40 og litt utover. Massive Attack - "Teardrop" Takker Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva heter sangen som går gjennom hele ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva heter sangen som går gjennom hele ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det visste jeg egentlig, men takk uansett Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg her. Var på PulsStep idag, og hørte en sang jeg lurer på hva heter. Den har noe av det samme melodien som "refrenget" på Yolanda Be Cool - We no speak Americano, men var nok så ulik hvis man lyttet godt etter. Rytme og slikt var ellers ganske likt som WNSA. Håper noen kan hjelpe meg, jeg får ikke sangen ut av hjernen.... "Pa pa l' americano" - OGSÅ kommer beaten jeg vil fram til. I og med at det var såpass tilstedeværende likheter med WNSA så er det jo alltids en mulighet for at det var en mix av nettopp den sangen. Det er jo ingen sjangere som blir så mye mixa, endra, remixa, reendra og slikt som techno Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg her. Var på PulsStep idag, og hørte en sang jeg lurer på hva heter. Den har noe av det samme melodien som "refrenget" på Yolanda Be Cool - We no speak Americano, men var nok så ulik hvis man lyttet godt etter. Rytme og slikt var ellers ganske likt som WNSA. Håper noen kan hjelpe meg, jeg får ikke sangen ut av hjernen.... "Pa pa l' americano" - OGSÅ kommer beaten jeg vil fram til. From WikiPedia.org: The song samples the 1956 song "Tu vuò fà l'americano" by Renato Carosone < Er den "orginale" sangen. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Leter etter en gangstersang hvor reffet inneholder et skudd. TROR det er 2pac og noen flere som har den, den er noen år gammel. Noen som vet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Leter etter en gangstersang hvor reffet inneholder et skudd. TROR det er 2pac og noen flere som har den, den er noen år gammel. Noen som vet? Ikke ref. men N.W.A - Chin Check? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvilken sang er samplet i refrenget her? http://www.youtube.com/watch?v=76I6v7wdlGY Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Easy peasy! Det er er Serhat Bukans debutlåt - Ihram Allstars Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Leter etter en sang som blir sunget på Stavanger-dialekt: Eg seile sakte - ingen grunn te hast å de blåse opp - å eg har tonge last [...] I uver eg seile - eg like kuling best aller helst når an blese - ifra nord-vest Noen som kjenner igjen teksten og sitter på sang/artist-navn? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hva_heter_denne.wav Hva heter sangen i vedlegget? Sånn stryker action scene musikk aktig (Sangen er lagd i hu og hast på en iPod så ikke skyt meg for den, skyt meg for noe annet istedet) Endret 22. januar 2011 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
flixern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hva heter den sangen som går mye på radio for tiden på energy, p3 osv. Det er litt rap og housa låt, hvor lyricsen på refrenge er ca. Slik: "I wanne be the one that gets every girl, I wanne be the one that...". Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå