Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en rask techno-låt hvor de synger på russisk. En kompis av meg mener den heter noe som ligner på "lei ortetr", men jeg klarer ikke finne den. Noen som kan hjelpe meg?

Jeg kan to russiske/ polske sanger innenfor sjangeren. Stemmer ikke helt med ordene du nevner, men det er noe lignende inni begge.

Code Red - "Kanikuly"

Dj Remo vs Queen Of The Night - "My Music Song"

Lenke til kommentar

Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg her. Var på PulsStep idag, og hørte en sang jeg lurer på hva heter. Den har noe av det samme melodien som "refrenget" på Yolanda Be Cool - We no speak Americano, men var nok så ulik hvis man lyttet godt etter. Rytme og slikt var ellers ganske likt som WNSA. Håper noen kan hjelpe meg, jeg får ikke sangen ut av hjernen....

"Pa pa l' americano" - OGSÅ kommer beaten jeg vil fram til.

Lenke til kommentar

Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg her. Var på PulsStep idag, og hørte en sang jeg lurer på hva heter. Den har noe av det samme melodien som "refrenget" på Yolanda Be Cool - We no speak Americano, men var nok så ulik hvis man lyttet godt etter. Rytme og slikt var ellers ganske likt som WNSA. Håper noen kan hjelpe meg, jeg får ikke sangen ut av hjernen....

I og med at det var såpass tilstedeværende likheter med WNSA så er det jo alltids en mulighet for at det var en mix av nettopp den sangen. Det er jo ingen sjangere som blir så mye mixa, endra, remixa, reendra og slikt som techno :)
Lenke til kommentar

From WikiPedia.org: The song samples the 1956 song "Tu vuò fà l'americano" by Renato Carosone < Er den "orginale" sangen.

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som blir sunget på Stavanger-dialekt:

Eg seile sakte - ingen grunn te hast

å de blåse opp - å eg har tonge last

[...]

I uver eg seile - eg like kuling best

aller helst når an blese - ifra nord-vest

Noen som kjenner igjen teksten

og sitter på sang/artist-navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...