1245112654122755325882462 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Lurer litt på en sang, har lite info om sangen sånn generelt har prøvd og få hjelp her før, men da hadde eg jo litt feil stikkord Men det er en populær sang i England/Skottland i vertfall hørt den lite hjemme er en rap/rnb sang det er en typisk litt slakk sang synger om ei kjerring trur eg, men det eg fekk med meg av sangen var bare deler av den, siden det var mye støy og annet men det var stort set Girl også ett eller anna vrøvl også "Yeah i Yeah" i gjenom hele sangen, gjentar det minst 3 ganger i slengen, kan også være ord som ligner. Leita på google og billboard lister men uten hell, viss noken veit noke som kan hjelpe meg blir eg en glad laks Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Fikk helt jernteppe når jeg skulle finne noen sanger. Artisen er død tror jeg, ganske sikker på han er fra Hawai, og er ganske stor og har et par/tre store sanger. Reklame for hans best hits album går på tv'en for tiden, noen som har navnet på denne artisten?? Burde ikke være så vanskelig men både sangene og artistens navn er helt glemt.. Takk for svar and a happy new year:D Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Fikk helt jernteppe når jeg skulle finne noen sanger. Artisen er død tror jeg, ganske sikker på han er fra Hawai, og er ganske stor og har et par/tre store sanger. Reklame for hans best hits album går på tv'en for tiden, noen som har navnet på denne artisten?? Burde ikke være så vanskelig men både sangene og artistens navn er helt glemt.. Takk for svar and a happy new year:D Hmm. Første jeg tenkte på var Brother Iz (Israel "IZ" Kamakawiwoʻole). Han var bokstavlig talt stor (døde av overvektsproblematikk), men jeg tror ikke han har hatt noen store hits, annet enn hans medley med Somewhere over the rainbow/What a wonderful world. http://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I Har et par andre gjeve låter også, blant annet en gripende versjon av en opprørersang fra Hawaii i 1978 eller noe... 1 Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det var riktig Onkel Kompost, takker:D 1 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hvilken sang er den der det er blanding mellom piano og en slags techno? Veldig kjent, har hørt den veldig mange ganger. Først et litt trist parti med piano før det er en veldig kul periode med techno/trance. Ble nettopp brukt på nrks nyhetskavalkade. Got it: Clubbed to death Endret 31. desember 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er det noen som kan hjele meg å finne sangen som blir spillt fra 08.49 i @home - episode 9 - JULESPESIAL? Lurer på om orginalen er Vega Choir - Creep. Og sangen/teksten er vel laget for vgtv. Vet også Radiohead har Creep, men hva som er orginalen av de 2 har jeg absolutt ikke peiling på. Takker Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det noen som vet hva gitarriffet som gjentar seg gjennom hele i NRKs OL-kavalkade heter? Lenke til kommentar
Gjest1234 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er det noen som vet hva gitarriffet som gjentar seg gjennom hele i NRKs OL-kavalkade heter? Kan dessverre ikke hjelpe deg med den, men når vi først er inne på NRKs OL-kavalkade: Noen som vet hva sangen som blir spilt fra ca. 09:40 og til 10:00 (i bakgrunnen mens Trond Espen Seim snakker) heter? Link: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/695794/ Takker for svar! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er det noen som vet hva gitarriffet som gjentar seg gjennom hele i NRKs OL-kavalkade heter? Kan dessverre ikke hjelpe deg med den, men når vi først er inne på NRKs OL-kavalkade: Noen som vet hva sangen som blir spilt fra ca. 09:40 og til 10:00 (i bakgrunnen mens Trond Espen Seim snakker) heter? Link: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/695794/ Takker for svar! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Argh, har en sang på hjernen nå, som jeg ikke veit hvem er! Noe av teksten er slikt: "I don't care about that", "oh oh, what do we do" eller noe. Det er en gammel klassiker veit jeg, som du garantert har hørt før! På forhånd takk!! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Argh, har en sang på hjernen nå, som jeg ikke veit hvem er! Noe av teksten er slikt: "I don't care about that", "oh oh, what do we do" eller noe. Det er en gammel klassiker veit jeg, som du garantert har hørt før! På forhånd takk!! ? : ) 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Argh, har en sang på hjernen nå, som jeg ikke veit hvem er! Noe av teksten er slikt: "I don't care about that", "oh oh, what do we do" eller noe. Det er en gammel klassiker veit jeg, som du garantert har hørt før! På forhånd takk!! ? : ) Det var det, ja!! Fikk skikkelig hjerneteppe, for har jo hørt den sangen tusen ganger! Tusen takk! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg leter etter en sang av Trond Granlund som handler om bil eller bilkjøring, er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) leter etter sangen som er på reklamen til Gordon ramsay rydder opp 2011 på tv3:P litt lite info men hvis noen har sett den og kan navnet hadde det vært veldig fint:) Endret 19. januar 2011 av asswipe Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ofte på radio for tiden. "Who's gonna make it" er eneste jeg husker fra teksten, men det kan for alt jeg vet være feil det også. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hørte en sang på radio Norge tidligere i dag.. Var en jente med relativt søt stemme som sang noe med "its just a little too much for you" så var det noe med 'cigarette' og 'cookie yar'(?) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet sangen i begynnelsen her? http://www.youtube.com/watch?v=0z2OYaXc57Q Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hørte en sang på radio Norge tidligere i dag.. Var en jente med relativt søt stemme som sang noe med "its just a little too much for you" så var det noe med 'cigarette' og 'cookie yar'(?) Natasha Bedingfield - A Little Too Much ? : d Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Lurer på en sang her, husker ingenting. Musikkvideoen er en dame som spiller piano med fullt av drikkeglass rundt seg på gulvet, når sangen begynner å ta av hopper alle glassene med vann i. Er det noe med roll(ing) i tittelen mon tro? Edit: Adele - Rolling In The Deep Endret 5. januar 2011 av qeamer Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva heter sangen!? http://www.myvideo.de/watch/1540929/Manamana_badi_bidibi_manamana_badibi_di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå