LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lurte på om noen kunne si meg hvem som har tittelsangen til TV serien Rex?Den med hunden Kathy Sampson - "A Good Friend" (Gerd Schuller) Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen somvet hvilken sang som spiller her?http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id...4&autoplay=true Ohio Players - Love Rollercoaster Hører på Ohio Players - Love Rollercoaster nå, og kan ikke si den høres ut som den sangen som er på den videoen. Enig, men den sangen som spilles på filmen må være en remix, anyone? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hva heter Originalen Til Dirty Opplands - Ekte Saker (Real Thing..) ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Okay, jeg har en vanskelig en på lager. I det første Tony Hawk-spillet (på PSone) var det en raplåt som het "Ain't got time to waste" eller noe sånt. Hvilken gruppe var det som hadde denne låta? Takk for svar Dette kan kanskje være til hjelp! http://www.planettonyhawk.com/articles/soundtrack/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som veit hva denna sangen heter? http://www.home.no/mangadbz/VLB_0001.zip Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg lurte på en sang som er i CKY 2, er mot slutten av filmen, brans freestyle står der og så kommer et rap sang som han kødder med Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som veit hva denna sangen heter? http://www.home.no/mangadbz/VLB_0001.zip "Only Time", av og med Enya. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Må bare spørre mens jeg husker, hvilken sang er dette: Five seven to five, when there's no one alive, five seven of five. Eller noe sånt? Kanskje City Boy - "5.7.0.5."? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg lurer på et par spanske låter: 1. Hvem er det som har "Gasolina"? 2. Hvem har, og hva heter sangen som går slik: "Papi papi, papi tulo..." Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 1. Daddy Yankee 2. Flere ledetråder? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 1. Daddy Yankee 2. Flere ledetråder? 1. Takker 2. Vel, jeg er ikke så god i spansk. "Papi papi, papi tulo" var det eneste jeg oppfattet. Jeg tror låta var populær i sommer.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen somvet hvilken sang som spiller her?http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id...4&autoplay=true Ohio Players - Love Rollercoaster Hører på Ohio Players - Love Rollercoaster nå, og kan ikke si den høres ut som den sangen som er på den videoen. Enig, men den sangen som spilles på filmen må være en remix, anyone? Jeg som tenkte feil. I alle fall, i den sangen så kan man høre en dame skriker. Hu blir drept. (1:27) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) dobbel.... Endret 18. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 2. Vel, jeg er ikke så god i spansk. "Papi papi, papi tulo" var det eneste jeg oppfattet. Jeg tror låta var populær i sommer.. papi chulo av lorna tror jeg Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mann, 60-70-tallet, orkester og piano "Why I ask myself do I still think of you now I thought I was through with you, but baby somehow I don't get to sleep at night, 'cause you are always on my mind The morning comes and still I find that's nothing really changed No no no 'Cause I can't get away from you I Can't get away from you No I can't get away from you No matter how I try I guess you know the reason why" Hvem synger? Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mann, 70-tallet, rock "I know enough about rock to help turn back the clock And I can do the bump until I run out of fun I know the beatles to the let it be yea yea yea Since no one been around longer than me .. 2 or 3 times a loser all-time trier good loving guitar singer, that's what I am I'm a good loving guitar singer" Hvem synger? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ok, trenger hjelp her nå. Det er en countrysang( ), og refrenget begynner med "and i say jippi ayo" eller noe, og før et av refrengene synger fyren "this town ain't big enough for the two of us" eller noe lignende. Noen som har et clue? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hva heter sangen der "There aint no cure for loove!" Gjentas ofte ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Leonard Cohens låt som heter nettopp det, mon tro? Endret 19. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hva heter sangen der "There aint no cure for loove!" Gjentas ofte ? Leonard Cohen - ain't no cure for love (navnet på låten burde du ha gjetta da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå