Mr.M Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Burde være en velkjent, men det å komme på tittel da Mener bestemt det var en listehit sånn rundt 1970-1975 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Denne, er det ikke? http://www.youtube.com/watch?v=mZl3XLKCUEI Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Bra jobba Virker som flere artister har vært borti denne. Ifølge UK Charts er originalen med ei gruppe som heter Chag Hadde en 4.plassering på UK Top 40 Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hahaha, genialt folkens! Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er ute etter en sang jeg hørte på youtube for noen måneder siden. Jeg husker ikke mye av sangen, men en del av videoen. Den viste en mann i en veldig fin park, som satt under et tre med papirark. Han holdt frem disse arkene hvor sangteksten sto. Mener filmen var redigert slik at den virket litt gammeldags, og at det var en popsang. Noen som vet? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Er en norsk sang jeg leter etter. Hadde vært greit med artistnavnet også. Teksten er som følger; Leopold, du vakre gutt Alt for kort tok livet slutt vokste opp på barnehjem aldri ga de deg en klem Jeg bråvåknet og kom på artistnavnet selv i natt faktisk. Flying Norwegians - Leopold. Endret 28. november 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er ute etter en sang jeg hørte på youtube for noen måneder siden. Jeg husker ikke mye av sangen, men en del av videoen. Den viste en mann i en veldig fin park, som satt under et tre med papirark. Han holdt frem disse arkene hvor sangteksten sto. Mener filmen var redigert slik at den virket litt gammeldags, og at det var en popsang. Noen som vet? Kan være den aller første mussik videon som ble laget. Det var foresten Bob Dylan som hadde den Foresten, hva heter den sangen som starter med litt gitar plucking, også plutselig med litt trøkk: C - D - A (I tone.)? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er ute etter en sang jeg hørte på youtube for noen måneder siden. Jeg husker ikke mye av sangen, men en del av videoen. Den viste en mann i en veldig fin park, som satt under et tre med papirark. Han holdt frem disse arkene hvor sangteksten sto. Mener filmen var redigert slik at den virket litt gammeldags, og at det var en popsang. Noen som vet? Kan være den aller første mussik videon som ble laget. Det var foresten Bob Dylan som hadde den Foresten, hva heter den sangen som starter med litt gitar plucking, også plutselig med litt trøkk: C - D - A (I tone.)? Jeg tror ikke den var så gammel. Ble nok laget i nyere tid. Alt jeg husker var at mannen hadde briller. Tror jeg fant sange i denne tråden også. Husker bare at mannen tok frem mange ark hvor teksten sto, og at en av kommentarene i kommentarfeltet var " this would be a great place to smoke weed"... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Heihei! Jeg leter etter en sang der de blant annet synger You got a feeling that you cannot hide, you got a feeling that you can't decide. Jeg tror jeg hørte den på Skal vi Danse eller lignende program. Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja har ikke så mye og beskrive sangen med siden jeg hørte den på P3 først idag, bortsett fra jeg kan si at det er "White trash rock" om det går an og bruke. Og refrenget går som følger "Næ næ næ næ næ næ næ næ næ næ" osv. Høy takt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Heihei! Jeg leter etter en sang der de blant annet synger You got a feeling that you cannot hide, you got a feeling that you can't decide. Jeg tror jeg hørte den på Skal vi Danse eller lignende program. 1 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja har ikke så mye og beskrive sangen med siden jeg hørte den på P3 først idag, bortsett fra jeg kan si at det er "White trash rock" om det går an og bruke. Og refrenget går som følger "Næ næ næ næ næ næ næ næ næ næ" osv. Høy takt Ikke Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye vel? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja har ikke så mye og beskrive sangen med siden jeg hørte den på P3 først idag, bortsett fra jeg kan si at det er "White trash rock" om det går an og bruke. Og refrenget går som følger "Næ næ næ næ næ næ næ næ næ næ" osv. Høy takt Det er sikkert Yassir Bashan - Up in ma´ traila! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja har ikke så mye og beskrive sangen med siden jeg hørte den på P3 først idag, bortsett fra jeg kan si at det er "White trash rock" om det går an og bruke. Og refrenget går som følger "Næ næ næ næ næ næ næ næ næ næ" osv. Høy takt ? Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja har ikke så mye og beskrive sangen med siden jeg hørte den på P3 først idag, bortsett fra jeg kan si at det er "White trash rock" om det går an og bruke. Og refrenget går som følger "Næ næ næ næ næ næ næ næ næ næ" osv. Høy takt ? 10 poeng til deg Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei Er en sang som jeg har veldig lyst på. Har leita som bare F men har ikke lykkes med å finne den. Sangen er fra en serie; Burn Notice, Sesong 4 episode 13. Her er et par lydklipp: sdfgdfg.mp3 sdfgtgdfg.mp3 Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Link: Mener at beaten er fra Snoop Dogg Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Snoop Doggy Dog: What's My Name Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Har et stooort problem! Hørte en sang på P3 idag, rundt 13.00 tiden. Etter sangen så nevnte programlederen The Streets, og noe med en ny sang. Har sett på p3's spilleliste, MEN DEN ER IKKE DÆR!!! jeg blir gal! Hjelp plis? Endret 2. desember 2010 av GjøranJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå