Takkformeg Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 noen som vet hva sangen i volvo /bilia reklamen på viasat 4 heter? jeg likte gitarriffene :-P Seff så kommer min på siste post på siden så ingen ser den... Slenger meg på denne Er en reklame for Volvo s60 2011 modell... Da er vi to som lurer Skal se om jeg finner reklamen på utube Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tror dette er en britisk låt. Sangen er relativt ny, etter 2000 ihvertfall. Musikkvideoen er unger som gjør ugagn. Blant annet å velte en gammel dame ved å spenne et tau over et fortau. De synger noe som "Good for something, up for nothing" i refrenget, men google var ikke hjelpsom. misdemeanor er et ord som også blir brukt. Bumper meg selv. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hva heter sangen som tv2 brukte i mashupen av serierunden denne gangen? (siste serierunde) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 er det Kasabian - underdog du mener? De spilte ivertfall den i ene videoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har sett siste Chuck-episode(S04E07), og vet hvilke sanger/låter som ble spilt under flyscenene? Lenke til kommentar
jubb Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvis du spoler til 4 minutter inn i denne videoen kommer det en sang, som jeg lurer på hva heter. Noen som vet? http://www.youtube.com/watch?v=kFwiyFct39g&feature=related Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Leter etter en sang som har en melodi lik Procol Harum - "Whiter Shade Of Pale". En dame nynner/ stønner seg igjennom hele greia på fransk, hvor "oui" og "chute ma" (unnskyld fransken)gjentas ofte. takker for svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Leter etter en sang som har en melodi lik Procol Harum - "Whiter Shade Of Pale". En dame nynner/ stønner seg igjennom hele greia på fransk, hvor "oui" og "chute ma" (unnskyld fransken)gjentas ofte. takker for svar Regner med det er denne du er på jakt etter http://www.youtube.com/watch?v=qO0J7O960ls Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Leter etter en sang som jeg vil bruke til spinning. Hørte den på treningssenteret, på radioen tror jeg. Det er kvinnelig vokalist, synger noe sånn som: "Seems that you're just like I like", "It says I, I, I, I, I..." eller "Ai, ai, ai, ai, ai" eller noe sånn... Dette gjentas flere ganger. "I hear your heart, heart beating my..." På slutten en masse "I, I, I, I, I" eller "Ai, ai, ai, ai, ai", er litt usikker på om det er "Ai" eller "I". Har prøvd alt jeg kan, men finner den ikke... På forhånd TUSEN TAKK Legger ved et dårlig opptak jeg tok med Mp3-spilleren min. http://www.youtube.com/watch?v=jq-_bwZUQBQ Endret 9. november 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stemmer på en prikk Ekko. Takker Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som har sett siste Chuck-episode(S04E07), og vet hvilke sanger/låter som ble spilt under flyscenene? Deadmau5 feat Rob Swire - Ghosts 'n' Stuff er første sangen, og når de hopper ut av flyet spiller Teddybears Sthml & Mad Cobra - Cobrastyle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takker! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva heter den sangen som blir brukt veldig mye i sånne kampsport filmer? Ofte animasjoner. Starter med hurtig bass gang og tar seg opp. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva heter den sangen som blir brukt veldig mye i sånne kampsport filmer? Ofte animasjoner. Starter med hurtig bass gang og tar seg opp. Denne? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Åå, det var nesten Den ligner veldig. Edit: Fant linken til en film med den sangen: http://www.youtube.com/watch?v=BvJr66cZUhc Noen? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 En sang som blir spilt ofte på radio norge, husker bare litt av sangen. And all the jocks eller noe sånt. Synger om at han er homo og. Stemmen til han som synger minner meg veldig mye om Forest Gump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 En sang som blir spilt ofte på radio norge, husker bare litt av sangen. And all the jocks eller noe sånt. Synger om at han er homo og. Stemmen til han som synger minner meg veldig mye om Forest Gump. Frank Zappa - Bobby Brown? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jepp det må være Bobby Brown Goes Down av Frank Zappa. Fantastisk herlig sang! =D Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ah, det var den ja takker =) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) En party/trance/dance sang som starter med en balafon. Muligens relativ ny også. Kan ikke huske at sangen har noen tekst, men mulig jeg husker feil. Noen som har peiling? Endret 10. november 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå