IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Alle tiders bestemor med Hege Schøyen som stemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 nei, som jeg skriver: engelsk (amerikansk?). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Den var engelsk også, men bare dubbet til norsk da vettu. Lenke til kommentar
perbryst Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg lurer på hva en melodi som inneholder twenty twenty. Hva heter den? Er det hot chocolate? Lenke til kommentar
LuringenJenny Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Folkens! Jeg har den Cubus/Kappahl eller hva det er reklame for på hjernen. Og jeg finner ikke ut av hva den heter! Den går sånn: boom, boom, boom, ohh wooow... Har sjekket og lest litt rundt her på forumet, googlet, youtube og vært innom hjemmesidene til Cubus og Kappahl, men finner ingenting! Noen som kan hjelpe en luring med dette? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva heter den "remixen" av den gamle Spider man sangen? Tror den var på en Gilde reklame for en del år siden. Den går med en sånn litt kjapp beat Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva heter den "remixen" av den gamle Spider man sangen? Tror den var på en Gilde reklame for en del år siden. Den går med en sånn litt kjapp beat Ugress - Spider-Man Theme kanskje? Lenke til kommentar
Ketilaj Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lurer på hva sangen i bartenderskolen heter? den som kommer når det har vært reklame f.eks. Mange sier at det er Inna - Hot men det er ikke den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg så nettopp en musikkvideo på svisj. Det var en krabbe og en kreps som ble sugd inn i snabelen på en flygende elefant. Krabben klarte å komme seg ut, og fløy tilbake inn i snabelen for å redde krepsen. Fremkomstmiddelet var en naken dame med raketter istede for armer og ben. Hva heter sangen? Hva enn dette er så vil jeg også vite det. Hahahaha. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvem var det som covret kings and queens av 30 seconds to mars på p3 for cirka et år siden? Bumps Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ein norsk sang, vert spelt ganske mykje fløyte i den, og ganske "hard" fløyte speling om ein akn sei det slik. Nokon idè ? Ikkje Run Away som mange trur, sjølv om den ikkje er norsk. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva heter den "remixen" av den gamle Spider man sangen? Tror den var på en Gilde reklame for en del år siden. Den går med en sånn litt kjapp beat Ugress - Spider-Man Theme kanskje? JAA! Tusen takk! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei igjen . Lurer på om dere faktisk klarer å finne denne sangen: Den er vel relativt ny og er en dame som synger akkurat det jeg husker i hodet nå. "to school for cool? Eller er det to cool for school? og forsetter litt andre saker. . Skal se om jeg husker mer ut over dagen! Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lurer på ein sang. Moderne pop låt. Meiner dette er i den: "And the girls go (plystring)" Men eg kan ikkje finne den noen plass... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei igjen . Lurer på om dere faktisk klarer å finne denne sangen: Den er vel relativt ny og er en dame som synger akkurat det jeg husker i hodet nå. "to school for cool? Eller er det to cool for school? og forsetter litt andre saker. . Skal se om jeg husker mer ut over dagen! Pink - Raise Your Glass? Lenke til kommentar
imation Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som kan hjelpe meg med sang og artist ? Hørte den på TV2 i fotballextra på søndag 24 okt. Her er noe som jeg hørte av låten: "upside down" og "sitting down next to me" Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Lurer på ein sang. Moderne pop låt. Meiner dette er i den: "And the girls go (plystring)" Men eg kan ikkje finne den noen plass... 3OH!3 - Starstrukk med Katy Perry tipper jeg. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Lurer på ein sang. Moderne pop låt. Meiner dette er i den: "And the girls go (plystring)" Men eg kan ikkje finne den noen plass... 3OH!3 - Starstrukk med Katy Perry tipper jeg. Ahhh! Takker! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 noen som vet hva sangen i SAS reklamen som er på tven nå for tiden heter ? bump Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ok, jeg lurer også på en sang. Dette var en musikkvideo jeg såg på TV for maaange år siden. Det var en dame i kjole som låg i et lite rundt basseng (trur hun hadde drukna der, og låg på ryggen på bunnen), og så kom det en mann på motorsykkel. Hva som skjedde så kan jeg ikke huske. Hadde vært utrolig moro å finne ut hvilken sang det var. PS: Tror hele videoen var i svart-hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå