flixern Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei:) Lurer på hvilken sang det er jeg har hørt. Har hørt den på flere utesteder i Trondheim, men vet ikke hva den heter. Det er en Techno/House låt, jeg vil egentlig beskrive den som en nokså hardcore Techno låt. Det eneste jeg husker av refrenge er noe i denne duren: "Freeze motha fucka!" *stillhet*, så kommer bassen (dunk dunk dunk). Lurer også på om man muligens hører en pistol lyd elr lignende i sangen også Om noen har peiling, så svar ! Takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei:) Lurer på hvilken sang det er jeg har hørt. Har hørt den på flere utesteder i Trondheim, men vet ikke hva den heter. Det er en Techno/House låt, jeg vil egentlig beskrive den som en nokså hardcore Techno låt. Det eneste jeg husker av refrenge er noe i denne duren: "Freeze motha fucka!" *stillhet*, så kommer bassen (dunk dunk dunk). Lurer også på om man muligens hører en pistol lyd elr lignende i sangen også Om noen har peiling, så svar ! Takk ? Lenke til kommentar
flixern Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nydelig, akkurat den jeg så etter ! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva heter sangen som går slik "and the bass keep runnin and runnin" ? Noen som vet ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva heter sangen som går slik "and the bass keep runnin and runnin" ? Noen som vet ? Denne tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lurer på hva sangen som spilles her mellom 2:39 og 3:42 heter. Tack så mycket. Montana Da Mac Feat. DJ UNK - Rock On? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei! Har et spørsmål angående en låt jeg lurer på hva heter. - Lasta den ned en gang under navnet Roadrunners United, men tror ikke det er riktig artist (ikke at jeg vet noe egentlig...) Roadrunner united er en plate fra Roadrunner records der et utvalg kjente metall-folk lagde nye sanger og kunne velge hvem som skulle gjøre hva fra alle bandene i stallen til Roadrunner records. Jeg har desverre ikke hørt denne platen, men om du går inn på Amazons albumside så kan du høre klipp fra alle sangene. KAnskje du finner den der? Fant den faktisk der, Det var Enemy Of The State Tuuuuuusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lurer på hva sangen som spilles her mellom 2:39 og 3:42 heter. Tack så mycket. Montana Da Mac Feat. DJ UNK - Rock On? Bingo! Takker & bukker. Lenke til kommentar
Boumi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er det noen her som vet hva originalsangen som Bjelleklang bruker i sangen "sukat i ævva" heter?? Den er fra 90- tallet eller eldre og er ganske kjent. Link til Bjelleklang sin versjon av sangen, så hører dere melodien ; http://www.bjelleklang.no/mp3/kort_ved_ora/sukat_i_avva.mp3 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen gamere som sitter her? Jeg lurer på om noen kan finne en sang som alltid spilles når en runde er ferdig i CoD 4 med Gungame modden. De siste 4 sekundene Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Aquagen vs.Warp Brothers - Phatt Bass 1 Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva heter sangen som har blitt brukt i reklamene til TV-aksjonen? Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei! Mulig det er samme sang "Scatch" rett over meg lurer på, men spør for sikkerhets skyld. Så nettopp reklamen til Flyktinghjelpen på TV-Norge, og sangen i denne reklamen skulle jeg gjerne hatt navnet på Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sivert Høyem - Prisoner of the Road http://www.nrk.no/programmer/tv/tv-aksjonen/1.7317430 Var ikke værre Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sivert Høyem - Prisoner of the Road http://www.nrk.no/programmer/tv/tv-aksjonen/1.7317430 Var ikke værre Der var den ja, kjempe bra Lenke til kommentar
Looke Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 noen som vet hva sangen i SAS reklamen som er på tven nå for tiden heter ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er ute etter en sang som jeg har fått på HJERNEN. aaaah Den er relativ gammel. Fra 2000++ og det eneste jeg husker av sangen er en liten del av refrenget hvor personen sier noe "A, keep rollin, (rollin) A, keep rollin" Det er ikke limp bizkit. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er ute etter en sang som jeg har fått på HJERNEN. aaaah Den er relativ gammel. Fra 2000++ og det eneste jeg husker av sangen er en liten del av refrenget hvor personen sier noe "A, keep rollin, (rollin) A, keep rollin" Det er ikke limp bizkit. Denne du mener? Lenke til kommentar
Sprally Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) nvm Endret 9. august 2011 av Sprally Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei Regner med dette blir en skikkelig nøtt. på barnetv (mellom år 2000-2004) gikk det et program med en gammel dame (tegnefilm). Hun hadde en paraply og damen og paraplyen ble tatt av vinden og fløy over en elv i introen til programmet. Programmet hadde en kjenningsmelodi som var en skikkelig jazzet storbandlåt (typisk nedadgående "gåbass" som gikk en og en tone dypere og dypere.) Programmet var engelsk (amerikansk?) og vet du hva programmet het så finner jeg sikkert ut melodien, men det er altså melodien jeg er ute etter. Blir gal av å ikke finne det ut!!! Det er vel ikkje Miriam Stockley med Perfect Day? Nei, beklager, det er det ikke spotify:track:6Re6t1zjd1dQ242nizaCTf vis du hører på denne fra 00:10 og utover så hører du den jazz-grooven jeg snakker om. Den er lik den sangen jeg skal frem til, men det er mye som skiller dem også. ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå