nebbdyr Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://www.gametrailers.com/video/review-hd-enchanted-arms/12797 Sangen som begynner på 2:12? *Bumper denne* 1 Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva heter sangen/melodien som går i bakgrunnen for traileren/reklamen til kulturstripa? http://www.youtube.com/watch?v=tEq8SnbKmD8 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Heter sangen på slutten av denne episoden? Keane - Everybodys changing Tusen takk! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) akle: Goldfrapp - Ooh la la Endret 15. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
cur_l Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvilken sang blir brukt i TV2 filmkanalens promo for oktober? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for "Deadliest Catch" på Viasat 4 ? Mener at den er ganske kjent, men aner ikke hva den heter, eller noe om teksten i sangen, bare at introen er veldig chill Lurer fortsatt på denne Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lurer på en sang av xzibit alt jeg husker er fra musikk videoen, der det kjører en rekke med biler langt uti ødemarken og så er vel han inni en buss eller noe å synger. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 noken som veit kva songen på animal planet heiter når det er reklame av world wide vet? Lenke til kommentar
kaibobo Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lurer så fælt hva sangen heter som spilles i dette klippet fra 1.05-1.18 og helt på slutten av klippet. Er fra rikets røst the gathering 06 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Er det nokon som veitt kva songen som ofte blir brukt i nrk-reklamar heite? Det er eigentleg bbare djupe tonar i frå ein bass, men det er veldig gjenkjenneligt. Høyrte den sist i ein reklame for Borgen eller noko sånt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på en sang av xzibit alt jeg husker er fra musikk videoen, der det kjører en rekke med biler langt uti ødemarken og så er vel han inni en buss eller noe å synger. Xzibit - Bujaka? Lenke til kommentar
Vesemir Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som vet hva sangen i begynnelsen av nugatti krønsj reklamen heter? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på en sang av xzibit alt jeg husker er fra musikk videoen, der det kjører en rekke med biler langt uti ødemarken og så er vel han inni en buss eller noe å synger. Xzibit - Bujaka? Det stemmer Takker. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Faen as, tidenes vanskeligste spørsmål. Jeg husker bare hvordan video'en til sangen var.. var noe sånn at det var en eller to folk som gikk og sang i slow motion utafor eller foran et hus i starten av videoen. Husker jeg digga den, men klarer ikke å huske hvilken sang det var. Endret 18. oktober 2010 av EvenL Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aIzS2y_fGGk Noen som vet hva denne sangen heter? takk på forhånd Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har lurt i flere år på hvilken låt dette egentlig har vært, så nå har jeg tatt mot til å spilt inn det jeg husker sånn ca. på gitar i håp om at noen gjenkjenner sangen. Refrenget bruker bjeller/klokker som instrument. Kvinnelig vokalist. Takker på forhånd Innspilling: ukjentsang.wav Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg tror sangen er Can you feel it av Jackson 5, men du har kanskje hørt en annen versjon med en kvinnelig vokalist. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har lurt i flere år på hvilken låt dette egentlig har vært, så nå har jeg tatt mot til å spilt inn det jeg husker sånn ca. på gitar i håp om at noen gjenkjenner sangen. Refrenget bruker bjeller/klokker som instrument. Kvinnelig vokalist. Takker på forhånd Innspilling: ukjentsang.wav http://www.youtube.com/watch?v=HVf0nzR2Y5A The Tamperer feat. Maya - Feel it Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 The Tamperer feat. Maya - Feel it Takk så meget! Et av livets mysterier løst for min del Lenke til kommentar
evable Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3o7r4FZwT88 Den sangen der har en "beat" som går igjennom hele sangen. Et slags tonefall som går opp og ned. Akkuratt den "beaten", bare mye langsommere(?) har jeg hørt i en annen RnB sang eller Hip-Hop sang. Jeg har ingen aning om hva denne sangen heter, så håper om dere har hørt en som er lik! Hadde vært til stor hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå