Ekko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er melodien fra begynnelsen til auditionet starter spesiallagd? Noen som vet om melodien fra 4:30 - 5:50 er tatt fra en annen sang, eller er den fra U2 - One? .... U2 ft. M. Blige - One. Overgangen (om det er noen) er vanskelig å legge merke til, starter når vokalene kommer, 5:52. ..... Er matt kearney - breathe in breathe out, resten høres ut som U2 http://www.youtube.com/watch?v=NDmnG9uTEfk Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm" Noen som sitter på artist/sangnavn? - Novair Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Vill gjetting: en sammenblanding av: Åge Alexandersen - Hold kjeft, spis is Åge Alexandersen - Æ e trønder æ ? Endret 6. oktober 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vill gjetting: en sammenblanding av: Åge Alexandersen - Hold kjeft, spis is Åge Alexandersen - Æ e trønder æ ? Hehe, nei. Vil tippe at sangen hører til Punk/rap-sjangeren. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg så for lenge siden en konsertvideo på youtube, sjangeren var vel en eller annen form for metal. Bandet var fra tyskland, hadde blant annet sekkepipe som intrument. På videoen spilte de en metal-versjon av en eller annen kjærlighetsfortelling fra norsk vikingtid/middelalder eller noe. Teksten var på krøplete norsk når de spilte låta. Låta startet med taktfaste slag mot en stor tromme. Første navnet som slår meg er "tristan og isolde", men det stemmer ikke. Navnet på låta ligner, tror det også er "*guttenavn* og *jentenavn*"-malen 1: hva heter bandet? 2: hva heter låta? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg så for lenge siden en konsertvideo på youtube, sjangeren var vel en eller annen form for metal. Bandet var fra tyskland, hadde blant annet sekkepipe som intrument. På videoen spilte de en metal-versjon av en eller annen kjærlighetsfortelling fra norsk vikingtid/middelalder eller noe. Teksten var på krøplete norsk når de spilte låta. Låta startet med taktfaste slag mot en stor tromme. Første navnet som slår meg er "tristan og isolde", men det stemmer ikke. Navnet på låta ligner, tror det også er "*guttenavn* og *jentenavn*"-malen 1: hva heter bandet? 2: hva heter låta? Det hørtes veldig ut som , selv om den ikke passer 100% til beskrivelsen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nei, var en mann som sang/growlet. Og videoen var et live-opptak Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm" Noen som sitter på artist/sangnavn? - Novair Simplifax - Hold Kjæft Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm" Noen som sitter på artist/sangnavn? - Novair Simplifax - Hold Kjæft Supert, Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sangen som ble spilt på slutten av gårsdagens episode av Torsdagkveld fra Nydalen. Anyone? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blur - Song 2 Var det ett svar til meg? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jepp Det var jo hvertfall det "bettan" Henriette Steensrup sang på slutten da Jan Thomas takket for seg Endret 8. oktober 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ka heter den sangen som er på anthon berg reklama på vgtv? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 http://www.gametrailers.com/video/review-hd-enchanted-arms/12797 Sangen som begynner på 2:12? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Så på begynnelsen av 'Maestro' og da spilte de en melodi jeg har hørt hundre ganger før men ikke husker navnet på. Helt i begynnelsen av programmet, 'skjebnesymfonien' kom umiddelbart etterpå.. Montagues and Capulets. Denne versjonen er forøvrig veldig fet. http://www.youtube.com/watch?v=SdEBIazXELU Den var det ja, takker! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RO55BazkiZ4 Noen som klarer finne ut hvilken sang som blir spilt i bakgrunnen her? Cast - Walk Away Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noen som klarer finne ut hvilken sang som blir spilt i bakgrunnen her? Cast - Walk Away tusen takk Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 noen som har en sang kallt "Teddy nilson - Deng meg"? Refrenget går noe slik; "slå meg , deng meg, ja berre finn et tau og heng meg, opp i et pææretre, ja betre la meg henge i fred" Finner den ingen plass Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles av i bakgrunnen her? (og om det i det hele tatt er en ordentlig sang). Før programmet begynner, under "Robinson i samarbeid med", når "Nestlé Fitness med fullkorn" presenteres. Endret 10. oktober 2010 av Tomriel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå