DigitaL BlasteR Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE: -I remember -Move for me -Longest road -Watching berlin -You and I ..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag? Er det en remix eller en låt deadmau5 har laget? Du kan jo sjekke ut her om du kommer på navnet: http://www.deadmau5.com/releases/ Edit: Kan det være Hayley vs. deadmau5 - Falling In Love With Brazil ? Tror det er en remix. Den er noe noe à la: "i dont wanna to...*blabla*..and i see you, and i need it/you... Forslaget ditt stemte dessverre ikke =/ Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 deadMau5,rob swire - Ghosts 'n' stuff? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE: -I remember -Move for me -Longest road -Watching berlin -You and I -To forever ..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag? er det en orginal mix? eller er det kanskje den sangen med deadmau5 sin brazil som sample? Har hørt den på radio 3 selv. men finner den ikke igjen akkurat nå. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 JEG ELSKER DEG! Såpass? Selv elsker jeg denne industrielle versjonen av samme sang : http://www.youtube.com/watch?v=zQis9xkYkg0 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ein eller annan kjede som selg klede har ein reklame som begynner med "fashion report" i stor kvit tekst, og med ein song som går sånn ca. "aaaaaaa I'm not a roman". Nokon som veitt kva song det er? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ein eller annan kjede som selg klede har ein reklame som begynner med "fashion report" i stor kvit tekst, og med ein song som går sånn ca. "aaaaaaa I'm not a roman". Nokon som veitt kva song det er? http://www.youtube.com/watch?v=S_oMD6-6q5Y I'm not a robot? Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Edit: Ett sekund for sen Endret 29. september 2010 av Awesome Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva er det Iyaz sier først i sangen sin på Solo? Det er noe som kan ligne Africansk? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hørte en sang på radio i dag, har hørt den flere ganger før. Det er en kvinne som synger "trouble in paradise". Kommer ikke på noe mer. Noen som vet? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva er det Iyaz sier først i sangen sin på Solo? Det er noe som kan ligne Africansk? Han staver Iyaz og produceren (J. R. Rotem) blant annet. Hele strofen er noe slikt: "well I done yo it's your boy I-Y-A-Z alongside the man Jay-Araah". Han er fra de britiske Jomfruøyene såvidt jeg vet, så det er et engelsk-basert kreolspråk som snakkes. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som vet hva låta heter som spilles på Viasat 4 i reklamepausen, der dem viser promo av Miami Vice? Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE: -I remember -Move for me -Longest road -Watching berlin -You and I -To forever ..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag? Raise your weapons? Endret 29. september 2010 av paddehatt Lenke til kommentar
thorab Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Finner ikke ut av hva sangen heter. Noen som vet? Det er den nye cubus reklamen. Sjekk link. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Leter etter en sang som jeg bare husker musikkvideoen av: -svart/hvit -Animert/tegnete figurer -"Sangeren" står på en talerstol i ett rom med mange folk som ikke sier noe, han blir også skutt men reiser seg og fortsetter. -Kommer et slags stor ailien robot inn og raserer alt etter hvert -Litt usikker på sjanger, men er noe rock/punk aktig. Om du ikke har sett videon så kommer du trolig ikke til og skjønne mye, men har du sett den så skjønner du hva jeg skal fram til. Vet det er lite med hint, men ganske populær sang for noen år tilbake så håper på det beste. Endret 30. september 2010 av Rostad Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Lurte på hva to stykk trance/dance sanger som spilles i siste charterfeber episode (sesong 6, episode 3) heter. Det er en som spilles når den ene jentegjengen gjør seg klar til å dra på byen og en annen sang som spilles når den samme gjengen er på byen. Siden var nede når jeg prøvde sist, men sjekk her om dere vil hjelpe http://www.tv3play.no/play/233827/?autostart=true Endret 1. oktober 2010 av ekl1tz Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Ein eller annan kjede som selg klede har ein reklame som begynner med "fashion report" i stor kvit tekst, og med ein song som går sånn ca. "aaaaaaa I'm not a roman". Nokon som veitt kva song det er? I'm not a robot? Den var det ja! Takk. Einaste var at den i reklmane hadde mykje meir energi. Nope, scratch that. Endret 1. oktober 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heya, er på utkikk etter en sang av et norskt/noridsk band, kvinnelig vokalist. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Heller ikke Briskeby eller Gåte . Hørte den sist på radioen i sommer. Greia er at jeg VET at jeg synes den er jævlig rå, men ikke husker bæret av hvordan den er. Sært, iknow. Jeg menerå huske at de nevnte ordet "president" i refrenget (muligens i sangtittel). Synger på engelsk. Vis meg hva dere sitter inne med! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 X-faktor spoiler: Lurer på hva låta som kort ble spilt på X-faktor når en blond fyr fra over 25-gruppa ble sendt hjem. Han sang en låt av The Darkness tidligere i episoden, men når det ble klart at han ikke var med ble det spilt en låt kjapt. Det var en lys mannsstemme som sang noe med "truth be told". Men det er ikke nok til å få søkt den opp. Noen forslag? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva heter sangen? Og er det den samme som (varer i 5 sek). Hvis ikke, så hadde det vært flott med navn på begge sangene På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå