Krom-stag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvilken sang er denne her basert på? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Var det forresten noen som noen gang fant ut hva den sangen i Fazer reklamen het. Denne her(som spilles av når du åpner linken). Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sweet like candy Beste jeg fant: 2 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sweet like candy Beste jeg fant: TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Var det forresten noen som noen gang fant ut hva den sangen i Fazer reklamen het. Denne her(som spilles av når du åpner linken). Kjør denne på autorepeat: http://www.spreadthejoy.se/assets/mp3/loop.mp3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva heter sangen som er i dette klippet rundt 0:50, står helt fast. Kjempekjent låt Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) "Karaoke" versjon av American boy - Estelle feat. Kanye West Endret 26. september 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Ok, her kommer en vanskelig en. En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet). Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 3 mannfolk. De sang en popsang(damen sang refrenget mener jeg, mens mennene sang/rappet versene) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør. Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av. Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to). Regner med at dette er en sang fra 2010. Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone? Bumber denne. Endret 27. september 2010 av Nesset Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har hørt en sang på radioen her i England som jeg ikke klarer å finne navnet på. Jeg har prøvd å google de delene av teksten jeg klarer å høre, men allikevel. Noe av den er: - i've seen the souls and the spirit gold - and I was ****** toniiiiiight Litt usikker på om det er dame eller gutt som synger den hehe.. det er mye om gold og soul hvertfall. Kan vel ikke være "Usher - DJ got us fallin' in love"? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Heihei! Jeg leter etter en sang som går noe sånn som baaaapabapabapapapapaaaa. Det er en easy-listening sang, altså den sjangeren Dean Martin og de andre klassiske vokal sangerne er i. Det er en dame som synger, og hun nynner liksom. Jeg har nynnet den inn i lydinnspilling, herregud så teit det høres ut men jeg merker jeg begynner å bli desperat!bapapaba.wav Endret 27. september 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ok, her kommer en vanskelig en. En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet). Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 3 mannfolk. De sang en popsang(damen sang refrenget mener jeg, mens mennene sang/rappet versene) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør. Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av. Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to). Regner med at dette er en sang fra 2010. Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone? Bumber denne. Black Eyed Peas? Lenke til kommentar
2mye Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som vet hvilken melodi som blir spilt i bakgrunnen her? Har hørt den i flere tv-serier.Uten navn.mp3 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som vet hva den sangen som blir spilt på bartenderskolen når det viss hva som har skjedd i forrige episode og hva som skal vises i neste episode? Den blir også brukt som pausemusikk i diverse andre innslag i programmet. Høres ut som det er hardstyle. Takker for svar Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Heihei! Jeg leter etter en sang som går noe sånn som baaaapabapabapapapapaaaa. Det er en easy-listening sang, altså den sjangeren Dean Martin og de andre klassiske vokal sangerne er i. Det er en dame som synger, og hun nynner liksom. Jeg har nynnet den inn i lydinnspilling, herregud så teit det høres ut men jeg merker jeg begynner å bli desperat!bapapaba.wav Det minner litt om Girl from Ipanema. Det er jo en klassiker som har blitt covret av mange. Her er en versjon sunget av en dame. Det er litt lite baaapapapap, men hvem vet... Lenke til kommentar
FooFighter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som vet hva låta i reklamen for tyggepastillene Relax heter? Takk for svar Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Heihei! Jeg leter etter en sang som går noe sånn som baaaapabapabapapapapaaaa. Det er en easy-listening sang, altså den sjangeren Dean Martin og de andre klassiske vokal sangerne er i. Det er en dame som synger, og hun nynner liksom. Jeg har nynnet den inn i lydinnspilling, herregud så teit det høres ut men jeg merker jeg begynner å bli desperat!bapapaba.wav Det minner litt om Girl from Ipanema. Det er jo en klassiker som har blitt covret av mange. Her er en versjon sunget av en dame. Det er litt lite baaapapapap, men hvem vet... JEG ELSKER DEG! 1 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE: -I remember -Move for me -Longest road -Watching berlin -You and I -To forever ..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag? Endret 28. september 2010 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
birdshit Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE: -I remember -Move for me -Longest road -Watching berlin -You and I ..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag? Er det en remix eller en låt deadmau5 har laget? Du kan jo sjekke ut her om du kommer på navnet: http://www.deadmau5.com/releases/ Edit: Kan det være Hayley vs. deadmau5 - Falling In Love With Brazil ? Endret 28. september 2010 av birdshit Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ok, her kommer en vanskelig en. En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet). Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 3 mannfolk. De sang en popsang(damen sang refrenget mener jeg, mens mennene sang/rappet versene) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør. Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av. Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to). Regner med at dette er en sang fra 2010. Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone? Bumber denne. Black Eyed Peas? Niks, ikke BEP, kan kanskje kalle dem en yngre versjon av de på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå