Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, her kommer en vanskelig en.

 

En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet).

 

Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 3 mannfolk. De sang en popsang(damen sang refrenget mener jeg, mens mennene sang/rappet versene) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør.

 

Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av.

 

Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to).

 

Regner med at dette er en sang fra 2010.

 

 

Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone?

 

Bumber denne.

Endret av Nesset
Lenke til kommentar

Har hørt en sang på radioen her i England som jeg ikke klarer å finne navnet på. Jeg har prøvd å google de delene av teksten jeg klarer å høre, men allikevel.

 

Noe av den er:

- i've seen the souls and the spirit gold

- and I was ****** toniiiiiight

Litt usikker på om det er dame eller gutt som synger den :p hehe.. det er mye om gold og soul hvertfall.

 

Kan vel ikke være "Usher - DJ got us fallin' in love"?

Lenke til kommentar

Heihei!

 

Jeg leter etter en sang som går noe sånn som baaaapabapabapapapapaaaa.

 

Det er en easy-listening sang, altså den sjangeren Dean Martin og de andre klassiske vokal sangerne er i. Det er en dame som synger, og hun nynner liksom.

 

Jeg har nynnet den inn i lydinnspilling, herregud så teit det høres ut men jeg merker jeg begynner å bli desperat!bapapaba.wav

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Ok, her kommer en vanskelig en.

 

En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet).

 

Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 3 mannfolk. De sang en popsang(damen sang refrenget mener jeg, mens mennene sang/rappet versene) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør.

 

Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av.

 

Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to).

 

Regner med at dette er en sang fra 2010.

 

 

Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone?

 

Bumber denne.

Black Eyed Peas?

Lenke til kommentar

Heihei!

 

Jeg leter etter en sang som går noe sånn som baaaapabapabapapapapaaaa.

 

Det er en easy-listening sang, altså den sjangeren Dean Martin og de andre klassiske vokal sangerne er i. Det er en dame som synger, og hun nynner liksom.

 

Jeg har nynnet den inn i lydinnspilling, herregud så teit det høres ut men jeg merker jeg begynner å bli desperat!bapapaba.wav

 

Det minner litt om Girl from Ipanema. Det er jo en klassiker som har blitt covret av mange. Her er en versjon sunget av en dame. Det er litt lite baaapapapap, men hvem vet...

 

Lenke til kommentar

Heihei!

 

Jeg leter etter en sang som går noe sånn som baaaapabapabapapapapaaaa.

 

Det er en easy-listening sang, altså den sjangeren Dean Martin og de andre klassiske vokal sangerne er i. Det er en dame som synger, og hun nynner liksom.

 

Jeg har nynnet den inn i lydinnspilling, herregud så teit det høres ut men jeg merker jeg begynner å bli desperat!bapapaba.wav

 

Det minner litt om Girl from Ipanema. Det er jo en klassiker som har blitt covret av mange. Her er en versjon sunget av en dame. Det er litt lite baaapapapap, men hvem vet...

 

 

JEG ELSKER DEG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE:

-I remember

-Move for me

-Longest road

-Watching berlin

-You and I

-To forever

 

..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag?

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Leter etter en låt som er mixet av Deadmau5, med kvinnelig vokalist (vocal house). Det er IKKE:

-I remember

-Move for me

-Longest road

-Watching berlin

-You and I

 

..av de jeg kommer på. Sangen går veldig rolig og er ganske kjent tror jeg, men kommer ikke helt på hva den heter. Noen mau5 eksperter som kan komme med et forslag?

 

Er det en remix eller en låt deadmau5 har laget?

 

Du kan jo sjekke ut her om du kommer på navnet:

http://www.deadmau5.com/releases/

 

Edit: Kan det være Hayley vs. deadmau5 - Falling In Love With Brazil ?

Endret av birdshit
Lenke til kommentar

Ok, her kommer en vanskelig en.

 

En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet).

 

Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 3 mannfolk. De sang en popsang(damen sang refrenget mener jeg, mens mennene sang/rappet versene) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør.

 

Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av.

 

Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to).

 

Regner med at dette er en sang fra 2010.

 

 

Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone?

 

Bumber denne.

Black Eyed Peas?

 

Niks, ikke BEP, kan kanskje kalle dem en yngre versjon av de på en måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...