Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger også hjelp med en sang.. Du må nesten ha sett litt på viasat 4 i det siste for å klare denne:

 

Det er en reklamesnutt som reklamerer for action på viasat 4, og man ser blant annet Sylvester Stallone der.. Sangen er tydelig rock, og fra 80-tallet ( tipper jeg ).

 

Hvis noen har fulgt med på viasat 4 de siste døgnene kan du umulig ha mistet denne reklamesnutten..

 

Takk på forhånd!!! :D

Lenke til kommentar

 

Var ikke bare-bare å få med seg noe som helst der nei :p

 

Mitt forsøk:

*noe noe* mistake

more than I could ever take

but all I want to do

is more (evt "small") mistake, with you

oooo ooooo oooo etc

So now you're lying in the bed with my hand behind your head

..rolling in the huge .. so sweet?

A moment so beautiful even though I know, tomorrow you'll be gone

 

and those other men *something something* OOOOOoo ?

*blabla* mistake

more than I could ever take

but all I want to do

De eneste strofene som er klare og tydelige er linje 6 og 8, men får ikke noen resultater på noen av de. Mulig det er noe egenkomponert :shrug:

Lenke til kommentar

Finnes det noen reklame med en sang som inneholder noe lignende dette: all the little things (in life)?

 

Hvis jeg synes en reklame har en god sang prøver jeg alltid å huske et par linjer. I dette tilfellet endte jeg opp med noe som 'i draw a line, from the corner of your eye', men fant ikke noen på det. Mener å huske at noe som 'all the little things' ble gjentatt, men fant heller ikke noe på det...

 

 

Fant reklamen:

 

Er den spesiallagd for reklamen?

Lenke til kommentar

Ok, her kommer en vanskelig en.

 

En dag i juni så jeg en musikkvideo på TVen (var i utlandet).

 

Var ei pop-gruppe(mulig britisk?) som bestod av ei dame (brun/blondish hår, pen, så litt latinsk ut) og 2-3 mannfolk. De sang en popsang(alle sang, ingen instrumenter) som var en litt mellomrolig partysang, som fikk meg i godt humør.

 

Eneste jeg husker av videoen var at de var ute, og at de sang til/mot kamera når de sang(hver sin gang). Fengende låt som man blir glad av.

 

Navnet på gruppen var en "feilstavelse" av et ord, som f.eks. Partee/Crazee e.l. (ikke at det er noen av de to).

 

Regner med at dette er en sang fra 2010.

 

 

Jeg hadde søkt den opp på min bærbare og hørt på den mange ganger, men på en eller annen måte så går ikke historikken på nettleseren min lenger tilbake enn slutten av juni (dette var midten av juni), og jeg husker ikke hva gruppen/sangen heter... Anyone?

Lenke til kommentar

Jeg satt å hørte på en sang på radioen mens jeg ventet på ferja torsdags kveld. Men nå kan jeg ikke finne den igjen. Alt jeg husker var at det var på frekvens 95,??(tror jeg). Var på Stord, så ifølge google var det P4 jeg hørte på. Men jeg har søkt gjennom spillelistene deres uten hell.

 

Jeg mener å huske at det var en rolig elektronisk instrumental uten vokalist, som varte en stund 5-8 min? Han i radioen sa etter sangen navnet og artisten, men jeg kan ikke huske det. Det eneste jeg husker er at det var en ny sang, og jeg tror sangtittelen var nokså kort 4-6 bokstaver?

 

Alt dette er bare synsing, fordi det falt meg ikke inn før jeg kom frem igår at jeg måte høre sangen en gang til. Så all hjelp er god hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...