Jostein K. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nå er denne litt på siden av tråden, men prøver. Dreier som om noe musikk som blir brukt i et tv-program på nrk, usikker på om dette programmet går enda. Dinge-ding-ding-ding-ding-ding-ding-dinge-ding-ding-ding-ding- Innbiller meg at det er autofil. Du gir oss ikke så mye. Kan det være http://open.spotify.com/track/0XrgKPhSpa7Eqzdh0k8jeI som blir brukt i blant annet Radioresepsjonen? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Leter egentlig etter en musikkvideo, men husker verken sang eller artist. Musikkvideoen er papiranimert. videoen handler om en jente og man ser henne først hjemme i huset sitt også begynner hun å kjøre etterhvert. omgivelsene bretter seg rundt på en måte. Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Leter egentlig etter en musikkvideo, men husker verken sang eller artist. Musikkvideoen er papiranimert. videoen handler om en jente og man ser henne først hjemme i huset sitt også begynner hun å kjøre etterhvert. omgivelsene bretter seg rundt på en måte. http://www.youtube.com/watch?v=2I5NrJr6tic DB Boulevard - Point of View 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nå er denne litt på siden av tråden, men prøver. Dreier som om noe musikk som blir brukt i et tv-program på nrk, usikker på om dette programmet går enda. Dinge-ding-ding-ding-ding-ding-ding-dinge-ding-ding-ding-ding- Innbiller meg at det er autofil. Du gir oss ikke så mye. Kan det være http://open.spotify.com/track/0XrgKPhSpa7Eqzdh0k8jeI som blir brukt i blant annet Radioresepsjonen? Nei det er ikke den, men den er brukt i RR. Men det er fra Autofil. Føler meg sikker på det nå. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey, har hørt en sang på radioen den siste mdn av og til som høres ut som en tekno låt, synes den er utrolig bra, noen som har en aning hvilken sang jeg tenker på? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Et skudd i blinde: Mike Posner - Cooler Than Me? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nei desverre, var ikke den, er mere dj tekno sound greier i starten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Datarock - Cather in the rye? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nei det er ikke den, men den er brukt i RR. Men det er fra Autofil. Føler meg sikker på det nå. Jeg fant, jeg fant! Michel Legrand - Di-Gue-Ding-Ding Riktig at den er brukt i Autofil. Fant den i "Autofil Edition" fra 2006-sesongen der de pusser opp en båt. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Datarock - Cather in the rye? Nei, er heller ikke den :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har du sett inne på spillelistene til P3? Kanskje du finner den der. http://spillelister.p3.no/9-NRK_P3/2010/09/11 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey, har hørt en sang på radioen den siste mdn av og til som høres ut som en tekno låt, synes den er utrolig bra, noen som har en aning hvilken sang jeg tenker på? ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som vet hvilken sang de spiller i TV-serien "De Ukjente"( NRK1 i 20-tiden på lørdager) når disse kjendisfolka skal gjette hvilken deltager driver med hva? Begynner med et piano, så eskalerer det og blir mer "dramatisk", og etter hvert introduserer de flere instrument og hele greia blir veldig "western-aktig". Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nei det er ikke den, men den er brukt i RR. Men det er fra Autofil. Føler meg sikker på det nå. Jeg fant, jeg fant! Michel Legrand - Di-Gue-Ding-Ding Riktig at den er brukt i Autofil. Fant den i "Autofil Edition" fra 2006-sesongen der de pusser opp en båt. Takker. Den er artig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som har sett Tatt av kvinnen her? Lurer på hva den episke musikken heter når han kaster den gule kommoden ut av hverandaen, noen som veit dette? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som har sett Tatt av kvinnen her? Lurer på hva den episke musikken heter når han kaster den gule kommoden ut av hverandaen, noen som veit dette? Klarer du å finne et klipp på youtube f.eks? Har sett filmen, men har den ikke på dvd. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har leita ekstremt mye etter klipp og songlist fra sangen, men ser dårlig ut. Har ikke gitt opp, så skal prøve å finne et klipp eller musikklisten til filmen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som vet hvilken sang de spiller i TV-serien "De Ukjente"( NRK1 i 20-tiden på lørdager) når disse kjendisfolka skal gjette hvilken deltager driver med hva? Begynner med et piano, så eskalerer det og blir mer "dramatisk", og etter hvert introduserer de flere instrument og hele greia blir veldig "western-aktig". Tar med meg denne til den næverende siden i et siste forsøk på å finne sangen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ip7zrkLnz0I&feature=recentlik Hva heter sangen? Edit: Freestylers - Cracks (Flux Pavilion Remix) Endret 13. september 2010 av Krom-stag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå