Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 bandet som var oppvarmingsband for a-ha i bergen? et jodleband.. ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Eg aner ikke, men eg har hørt det var Casiokids.. mulig eg har feil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 haha casiokids er ikke jodleband.. det var casiokids som seriøst ja, men de som jodlet så fælt i begynnelsen, noen som fikk med seg navnet? De sa noe jeg ikke fikk helt med meg.. hah! dere skulle vært der! Morsomt og absurd Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei hei! Leter etter en sang som er mye brukt i Mw2 filmer. starten/hoved delen av sangen går med en sakte simpel beat (annemhver bass og skarp) hvor det låter en synth med MYE pitch bending. Håper noen kan svare Har du ikke et eksempel på youtube eller noe sånt da? Leter etter en gammel Dance klassiker fra 90 talle, muligens tidlig 2000. Teksten går noe slikt: All i wanna do is a rich mans way, all i wanna do i wanna do it my way x2. Deretter kommer en simpel melodi. Ganske så rolig dance sang, i kjent toybox, Daze, Solid base stil, men finner den absolutt ikke.. Kompis av meg som satt meg på saken å finne ut hva den heter, og etter timer i google gir jeg opp.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tuuusen takk Hunterz! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 bandet som var oppvarmingsband for a-ha i bergen? et jodleband.. ? http://www.youtube.com/watch?v=E6mzs29TUA8 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) ja tusen takk! digger den jodlinga! Endret 3. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvilken sang spilles i den siste "Skal Vi Danse"-reklamen der årets deltagere presenteres? Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet hva den heter? Takk til den som kan gjøre livet mitt mye enklere... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er en sang som er spesial skrevet til reklamen. Men artisten heter Fanny Risberg, kanskje hennes offisielle sanger faller også i smak? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=MOC3UkVtVmI (for sikkerhets skyld: ) Står jo i kommentarene hva sangen heter. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Min lenke Det klassiske vi så vidt hører fra ca 3:04? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Husker ikke hva sangen heter. Hva er det denne deltageren prOver aa synge? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Goodbye Yellow Brick Road - Elton J Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Min lenke Det klassiske vi så vidt hører fra ca 3:04? Står i rulleteksten at det er Mark Thomas som er komponist(music and lyrics). http://www.markthomas.co.uk/page8/page8.html Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hørte en trance/dance sang på radioen i dag. Både gutt og jente som sang, gikk noe ala(tror jeg) "lalala, fly baby, fly" Noen som har noen som helst anelse? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Inna - Hot? Den var det ja, tusen takk! Lenke til kommentar
krangel Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva heter sangen som kommer på ca 3:08 her? http://www.youtube.com/watch?v=JcEOcJj4BHo trenger den fort Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå