mopani Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Barcode Brothers - Dooh Dooh Thanks! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen som har peiling på hva den sangen som går på The Voice om dagen heter? Er en ganske typisk pop sang egentlig, er ei mørk dame som danser ikledd både et rødt og et svart kostyme, ikke på en gang men mot et speilbilde av seg selv så og si. Tror hun synger noe sånt som "I will always remember" og sangen er forholdsvis kraftig egentlig. Halp plx, den sangen har satt seg så hardt i hjernen! Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kelly Rowland - Commander Lenke til kommentar
aleksio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Irriterer meg at jeg ikke finner denne selv; *Eurodance, type billig party/russemusikk (dog ikke hørt den spilt mye av russen) *Kvinnelig vokalist *Nesten hele sangen spinner rundt temaet "Naa nana na na nananana na nana na na...... na nanana na na...etc etc" (høres ut som "na'er" i hvertfall) Ikke ny sang, men usikker på hvor gammel. Tror de fleste har hørt den. Vet ikke nasjonalitet, men ville gjettet på svensk=) Ps: Ikke Tavare - summerlove:) På forhånd takk for hjelp/forslag Endret 1. september 2010 av aleksio Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) ? Endret 1. september 2010 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
aleksio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 ? Nei, ikke Kylie jeg tenker på:/ Mye mer cheesy, eurodance og litt høyere "partyfaktor" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tenkte først at det var denne låta men hører at vokalen ikke er den sammen men uansett mulig du husker feil? 1 Lenke til kommentar
aleksio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei, ikke den=) Hørte sangen senest idag, men eneste som sitter igjen er alle na na na naene.... Har ikke mic så får ikke plystret/nynnet, men om det finnes online keyboard etc der du kan spille små snutter skulle jeg fikset noe som var gjenkjennelig=) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 *Nesten hele sangen spinner rundt temaet "Naa nana na na nananana na nana na na...... na nanana na na...etc etc" (høres ut som "na'er" i hvertfall) Denne: http://www.youtube.com/watch?v=ysF13Oqxzc4 2 Lenke til kommentar
aleksio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Yes, der var den, takker! Var infinity som hadde den ja, norsk og greier, dårlig at jeg ikke fant den selv:P Men igjen; mange takk! Lenke til kommentar
krangel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hva heter sangen som bynner på ca 3:12 her? trenger den til et filmprosjekt på skolen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hva heter sangen som bynner på ca 3:12 her? trenger den til et filmprosjekt på skolen Hvor? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Leter etter en "sang" der det er en som snakker utifra ulike alkohol typer, feks når han er Tequila så er han meksikansk, og alt blir blandet i magen, og magen er som en utkaster, og alle drinkene må ut samme vei som de kom inn osv osv, noen som vet? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Leter etter en "sang" der det er en som snakker utifra ulike alkohol typer, feks når han er Tequila så er han meksikansk, og alt blir blandet i magen, og magen er som en utkaster, og alle drinkene må ut samme vei som de kom inn osv osv, noen som vet? . Har en mistanke om at det er noe han finner på der og da. 1 Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kelly Rowland - Commander Bingo, takk! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Temaet fra kill bill: Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Leter etter en låt som jeg så på NRJ Dance kanalen i Frankrike. Typisk techno/dance-musikk med en lys damestemme som snakker og synger ved siden av musikken. I videoen var det gamle klipp av Abbot og Costello som danset sammen. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei hei! Leter etter en sang som er mye brukt i Mw2 filmer. starten/hoved delen av sangen går med en sakte simpel beat (annemhver bass og skarp) hvor det låter en synth med MYE pitch bending. Håper noen kan svare Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Leter etter en gammel Dance klassiker fra 90 talle, muligens tidlig 2000. Teksten går noe slikt: All i wanna do is a rich mans way, all i wanna do i wanna do it my way x2. Deretter kommer en simpel melodi. Ganske så rolig dance sang, i kjent toybox, Daze, Solid base stil, men finner den absolutt ikke.. Kompis av meg som satt meg på saken å finne ut hva den heter, og etter timer i google gir jeg opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå