Landeplagen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Band of Skulls - I know what I am Bingo! Lenke til kommentar
helgapg Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 jeg vil finne ut hvilken sang det er jeg leter etter og håper dere kan hjelpe meg! eneste jeg husker av teksten er "I'm not a human if you say I'm not, I'm not a human if my engine is locked" åsså er det en setning til åsså går den opp eller noe. har hørt den på p3 et par ganger, men har ikke fått med meg tittel eller artist. melodien er noe lignende som hang with me av robyn plis hjelp! Den sangen heter I Blame Coco, laget av Self Machine takk! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 jeg vil finne ut hvilken sang det er jeg leter etter og håper dere kan hjelpe meg! eneste jeg husker av teksten er "I'm not a human if you say I'm not, I'm not a human if my engine is locked" åsså er det en setning til åsså går den opp eller noe. har hørt den på p3 et par ganger, men har ikke fått med meg tittel eller artist. melodien er noe lignende som hang with me av robyn plis hjelp! Den sangen heter I Blame Coco, laget av Self Machine takk! Ikke for å være utrolig pirkete men det er faktisk bandet som heter I blame Coco Datteren til Sting Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Den her er vanskelig tror jeg. Reklame for klesbutikk? Butikken heter noe som linux. Logo er hvit skrift og rød rektangulær bakgrunn. En dame går opp en rulletrapp. Sang spilles. Så den for 5 minutter siden, men har rævva hukommelse. Eneste jeg husker av teksten er "trouble" og "i'm not a" hehe Endret 29. august 2010 av Lange Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 butikken heter nok Lindex. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 butikken heter nok Lindex. og filmen ligger på hjemmesiden Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Marina and the Diamonds - I Am Not A Robot. :-) Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lindex var det ja. Satt å irriterte meg over at ikke google retta Lenux om til det korrekte navnet. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei! Leter etter en sang som jeg hørte på en spinningstime hvor vi var kommet til uttøyingsdelen. Sangen er en irsk fiolin sang (?) og er veldig rolig. Linken under viser hvilken type musikk det er, selv om sangen jeg leter etter minner mye om denne, men er mye roligere. Sangen jeg leter etter starter fra 00:00 til 00:04, og derfra senkes tempoet betraktelig. Kan prøve å nynne, men vanskelig å skrive det ned: Na nana nanananananana, Na nana nanananaNA Har ikke hørt den noe på radio eller tv, så her er det bare til å poste de rolige irske sangene du kan! http://www.youtube.com/watch?v=ljmpKk4F30s Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Garantert ikke den du leter etter, men denne er blant mine favoritter: http://www.youtube.com/watch?v=1TezgCpPuys Lenke til kommentar
vZ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Snakker om sola! Nettopp denne sangen jeg leta etter! Lenge siden jeg har hørt den, tempoet på sangen var kanskje ikke så betraktelig tregere som jeg skulle ha det til. Tusen takk! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kan prøve å nynne, men vanskelig å skrive det ned: Na nana nanananananana, Na nana nanananaNA Haha, elsker når folk skal forklare sanger slik. :!: Lenke til kommentar
vZ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Slikt er det når man er desperat etter sangtitler. Leter forøvrig etter enda en sang. Denne gangen er det en norsk sang. Type rap. Er to eller flere personer som synger denne. Synger ett eller annet om "skjærgårdspils og sitte på brygga". Tempoet er middels til høy. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvilken sang spilles i den siste "Skal Vi Danse"-reklamen der årets deltagere presenteres? Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva heter sangen som ble spilt på mimrevideoen på Matchball mandag på tv2 zebra i stad? Der han med skarre r snakket dystert Den er i sånn ringenes herre/blood diamond stil Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=MOC3UkVtVmI (for sikkerhets skyld: ) Endret 30. august 2010 av haarod Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=MOC3UkVtVmI (for sikkerhets skyld: ) Hva sangen heter vet jeg ikke, men den er laget kun til den reklamen og er ikke en hel sang akkurat som de andre Gina Tricot reklamene. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg leter en trance/techno sang med en dame som synger do do do doooo do, do do do do i refrenget.. det er alt jeg husker dessverre... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Barcode Brothers - Dooh Dooh 1 Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva heter sangen som ble spilt på mimrevideoen på Matchball mandag på tv2 zebra i stad? Der han med skarre r snakket dystert Den er i sånn ringenes herre/blood diamond stil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå