TMB Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hva heter den sangen som de synger på båten, om torsk? KLM - Se Torsken http://www.youtube.com/watch?v=ijk8GQZP1pA 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) hva heter den sangen som de synger på båten, om torsk? denne? (spotify-link) bakgrunnsmusikken på denne reklamen?det er en reklame på tv2 og tvnorge om et par-4 gutter og jenter som skal dele en flaske med fanta, og så har han som deler ut, han har et ekstra stort glass, som han trykker ekstra langt ned i sangen, så når de deler får han mye mer osv.. fanta reklame.. hva heter bakgrunnssangen? Husker du noe av tekst, stemme, instrumenter, melodi, sjanger osv.? Veit jeg har sett den, men husker ikke sangen i det hele tatt! nei.. Endret 24. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fanta reklamen: Two Door Cinema Club - Something Good Can Work ? 2 Lenke til kommentar
AcconeX Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Leter etter en party sang med stort sett eneste lyrics inni er "party like a..." Er ikke Party like a rockstar jeg tenker på. Litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
AcconeX Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fanta reklamen: Er hvertfall ikke Two Door Cinema Club - Something Good Can Work Finner heller ikke ut hva den heter med Shazam Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fanta reklamen: Er hvertfall ikke Two Door Cinema Club - Something Good Can Work Finner heller ikke ut hva den heter med Shazam det er nok ikke den sangen på tv.. something good can work er rett Lenke til kommentar
AcconeX Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fanta reklamen: Er hvertfall ikke Two Door Cinema Club - Something Good Can Work Finner heller ikke ut hva den heter med Shazam det er nok ikke den sangen på tv.. something good can work er rett aha min feil da Lenke til kommentar
ice eightynine Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg hørte en sang på KappAhl igår, eller det var mer en instrumental soundtrack, og har prøvd å søke den på nettet, men finner ikke. Hele sangen er instrumental, litt sånn gammeldags nynneaktig sang og fløyte musikk, veldig rolig/relaxing. I deler av sangen så hører man en dame si noe som "te amo" eller "il te moa" på fransk/italiensk, husker ikke helt. Melodien på sangen minner veldig på begynnelsen av denne indiske sangen (de første 25 sekundene)http://www.youtube.com/watch?v=vXJtGe2O7k8 Er det noen som vet hvilken sang/soundtrack jeg mener?? Håper noen kan hjelpe! eightynine Endret 25. august 2010 av ice eightynine Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg hørte en sang på KappAhl igår Kan det være noe av ?Sjekk ut andre låter også. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sangen spilles på nrk mp3, the beat og radio 1 og dagen! Tror det er en gutt som synger. Stilen er litt som cobra starship. Sangen går i ganske fort tempo og refrenget begynner med synging og avsluttes med oh oh oh oh oh oh oh. Kan nynne sangen men kan ikke teksten. Fin sang og danse til. Takk for svar Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noe med Justin Bieber? han heter Gayber Lenke til kommentar
jubb Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har ingen aning om den går på radio. Men kan kanskje være Vampire Weekend - White Sky? Den er ganske ny, så kan godt hende at radioen sender den, og den passer til beskrivningen. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvilken sang er det her ? : There is something about you , that keep me moving .... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Har fått en ny Skambankt-sang på hjernen. Det er ikke Mantra. Den spilles en del på P3, men finner den ikke på deres spillelister. Sangen er sikkert med på plata som kommer 6. september, men vet noen hva jeg mener? Endret 26. august 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Seriøst holder på å dø her... sangen jeg tenker på er synget av en svrt ung mann, sangen er av type rap og refrenget er det autotune der det høres ut som en lita jente som synger(eks. refrenget til nessaja av scooter og type jadde), musikkfilmen viser det ei som ligger i en sykehus seng som enten holder på å dø eller kanskje abort, sangen ble hit på tv 07-08ish er det noen glupinger som finner dette ut? DJ ironik - stay with me Endret 27. august 2010 av infinety Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hva heter låten som er på Lindex-reklamen som gikk for to minutter siden på viasat 4? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva heter sangen de spilte på P3 i juni/juli (tror jeg). Den er litt White Stripes-aktig. Sjanger: Rock. Er litt sånn enkel trommer, gitar, vokal greie. Husker noe av teksten; "I don't wanna die and *bla bla bla* so let me go". Er både ei dame og en mann som synger. Noen som vet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Band of Skulls - I know what I am 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå