Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva heter den sangen som de synger på båten, om torsk?

 

denne? :p (spotify-link)

 

bakgrunnsmusikken på denne reklamen?

det er en reklame på tv2 og tvnorge om et par-4 gutter og jenter som skal dele en flaske med fanta, og så har han som deler ut, han har et ekstra stort glass, som han trykker ekstra langt ned i sangen, så når de deler får han mye mer osv..

 

fanta reklame..

hva heter bakgrunnssangen? :dontgetit:

 

Husker du noe av tekst, stemme, instrumenter, melodi, sjanger osv.? Veit jeg har sett den, men husker ikke sangen i det hele tatt!

 

 

nei.. :(

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang på KappAhl igår, eller det var mer en instrumental soundtrack, og har prøvd å søke den på nettet, men finner ikke.

 

Hele sangen er instrumental, litt sånn gammeldags nynneaktig sang og fløyte musikk, veldig rolig/relaxing.

I deler av sangen så hører man en dame si noe som "te amo" eller "il te moa" på fransk/italiensk, husker ikke helt.

 

Melodien på sangen minner veldig på begynnelsen av denne indiske sangen (de første 25 sekundene)http://www.youtube.com/watch?v=vXJtGe2O7k8

 

Er det noen som vet hvilken sang/soundtrack jeg mener?? Håper noen kan hjelpe!

 

 

eightynine

Endret av ice eightynine
Lenke til kommentar

Sangen spilles på nrk mp3, the beat og radio 1 og dagen! Tror det er en gutt som synger. Stilen er litt som cobra starship. Sangen går i ganske fort tempo og refrenget begynner med synging og avsluttes med oh oh oh oh oh oh oh. Kan nynne sangen men kan ikke teksten. Fin sang og danse til.

 

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Seriøst holder på å dø her...

 

sangen jeg tenker på er synget av en svrt ung mann,

sangen er av type rap og refrenget er det autotune der det høres ut som en lita jente som synger(eks. refrenget til nessaja av scooter og type jadde),

musikkfilmen viser det ei som ligger i en sykehus seng som enten holder på å dø eller kanskje abort,

 

sangen ble hit på tv 07-08ish

 

er det noen glupinger som finner dette ut?

DJ ironik - stay with me

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...