Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en remix av Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano.

Come te vene 'capa e di: "I love you!?"

--> Pa pa l' americano <-- Isteden for det, er det en dame som sier; i speak english

Noen som har den? Jeg har søkt og søkt på Youtube, men finner den ikke!

I know you won't forgive me

For what I plan to do

I know it's strange, believe me

But that' my attitude

Dette er begynnelsen på sangen. Noen som vet hva den heter? Jeg har prøvd å google ulike deler av teksten, men fant ikke ut hvilken sang det er.

http://home.arcor.de/steepmusic/lyrics_reality.htm#forbidden ;)

Lenke til kommentar

Det gikk akkurat en reklame på NRK. Fulgte ikke helt med på hva den handlet om, men det hadde sammenheng med femtiårsjubileumet, de viste gamle TV-klipp. Det gikk en piano-låd i bakgrunnen som jeg er sikker på at jeg har hørt mange ganger før, men jeg greier ikke huske hvor eller hva låta heter, og det irriterer grenseløst! Noen som vet?

Kan de være en liten bit av Ballade pour Adeline

Njet, den er det ikke. Det slo meg at det kanskje kunne være Eva Knardahl? Noen som kjenner hennes toner bedre enn meg?

Lenke til kommentar

Denne irriterer meg:

Sangen tror jeg ikke er spesielt gammel, sunget på engelsk av en kvinne. Den har gått en del på radio (kanskje ikke i det siste) og mesteparten av sangen har en del stryke/strengeinstrument i seg, type lyd man får av å spille på et slikt instrument ved å bruke fingrene istedet for buen (tror jeg iallfall).

Fikk ikke med meg så mye av teksten, men det er mulig at det ble sagt noe som "baby hold my hand", men jeg tror ikke det er det sangen heter. Værsåsnill! Hjelp! :p

Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang som jeg lurer på hva heter, mulig å få litt hjelp?

Sangen er veldig lett og munter, og kanskje litt Vamp-stil.

Jeg kan noe av refrenget: "Kim og Kine spiser is", "Larsen leser en avis". Det var det jeg kunne :p

Håper på svar :-)

Larsen steiker løk hver gang Larsen har besøk?

Lenke til kommentar

Jeg kan noe av refrenget: "Kim og Kine spiser is", "Larsen leser en avis". Det var det jeg kunne :p

Larsen steiker løk hver gang Larsen har besøk?

Nei :p

Lenke til kommentar

Både Michael Jackson, Akon og flere andre har vel sanger som heter det?

Er kvinne som sagt.

Sangen er rolig, og den er ganske kjent, tror jeg iallfall. Jeg begynner å tvile på at "hold my hand" var en del av sangen, men det passer hvertfall.

Om jeg kunne tatt opp en melodi fra virtuelt keyboard hadde det vært så mye enklere. :/

Lenke til kommentar

Denne irriterer meg:

Sangen tror jeg ikke er spesielt gammel, sunget på engelsk av en kvinne. Den har gått en del på radio (kanskje ikke i det siste) og mesteparten av sangen har en del stryke/strengeinstrument i seg, type lyd man får av å spille på et slikt instrument ved å bruke fingrene istedet for buen (tror jeg iallfall).

Fikk ikke med meg så mye av teksten, men det er mulig at det ble sagt noe som "baby hold my hand", men jeg tror ikke det er det sangen heter. Værsåsnill! Hjelp! :p

Litt sånn langskudd, men det skulle ikke være: Tracy Chapman - "Can I Hold You Tonight" ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En norsk sang som spilles på radioen for tiden, er ikke helt sikker på hvilket årstall det er ifra, men her er iallefall en bit:

"Det er alle de tinga" osv. Husker ikke mer.

Lenke til kommentar

Leif og Kompisane.

Liker du den der kan du nok med fordel også utforske litt mer av deres produksjon.

Det ligger en del på Youtube

Lenke til kommentar

Denne irriterer meg:

Litt sånn langskudd, men det skulle ikke være: Tracy Chapman - "Can I Hold You Tonight" ?

Nei, dessverre.

Legger ved en fil på rundt 130mb som viser et lite opptak jeg tok i et spill hvor jeg spilte melodien sånn ca. på et virtuelt keyboard. Håper melodien låter kjent. :)

edit2: Ble feilmelding når jeg prøvde å laste opp filen, får finne på noe annet.

Endret av magneman
Lenke til kommentar

Noen som vet om en sang som er omtrent helt lik i begynnelsen som Guru Josh infinity, kom på denne sangen for ca ett år's tid siden men nå husker jeg den ikke igjen.

Sangen jeg tenker på er laget på 90 tallet engang og har ingenting med Infinity å gjøre, den heter noe helt annet.

Ok, jeg fant ut av det selv:

2 Unlimited - Edge Of Heaven

Guru Josh Project - Infinity

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...