chris_123 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det var en sang på radioen med en lang gitar intro. Lyrikken var noe som: "No matter what they do/ know". Det er ikke helt sikkert han sa akkurat de ordene i refrenget, men det var noe som ligna. Sangen er noe Rock-inspirert. Noen som kan hjelpe? Edit: Nei det er ikke Alison Krauss, Det var en mann som sang. Det er ikke Metallica vel? Metallica - Nothing Else Matters? Det er den eneste som jeg vet som passer beskrivelsen sånn passe bra..! TUSEN HJERTELIG TAKK!!! Jeg har lett lenge etter den sangen Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig Kate Bush - "Wuthering heights" Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hørte en sang på p3 på fredag. Husker berre refrengen, mn kan ikkje bekrefte at det er den helt perfekte skrivingen eller teksten:) Men den går noe slikt. Sorry that I hurt you dother, I wanna apologize a trillion times. Noe i den durn bli synget noen par ganger på slutten av sangen. Fant ut kva sangen het:) Endret 7. august 2010 av Brann89 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du vil bare ikke dele det med oss? Navnet altså... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig Tror du tenker på Kate Bush med Wuthering Heights. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig Tror du tenker på Kate Bush med Wuthering Heights. sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig Kate Bush - "Wuthering heights" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ups, der var visst jeg litt seint ute. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du vil bare ikke dele det med oss? Navnet altså... joda, vist du vil vite så Outkast - Sorry Mrs Jackson Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hørte en låt på p3 sist helg men kan ikke finne den noen sted på p3.no.. husker ikke annet fra teksten enn at en damestemme synger one one one one (ekko osv) noen som greier den? litt robyn aktig Lenke til kommentar
kulie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen som vet hvordan sang som blir spilt på reklamen for Sykehuset på tv3 fortiden? Introen på en sang, pianospilling... Blir gal av å ikke finne ut hvordan sang det er! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva heter originalen av denne sangen?? Altså melodien uten den mayham-rapen? http://open.spotify.com/track/0Ketr9du9SbrbfpgBYe0SL Har lett etter den i evigheter, ved jeg har den på dataen, men klarer ikke huske hva den heter. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 DJ boyler - Keep On Moving Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hørte en låt på p3 sist helg men kan ikke finne den noen sted på p3.no.. husker ikke annet fra teksten enn at en damestemme synger one one one one (ekko osv) noen som greier den? litt robyn aktig Ikke så veldig lett, men det første som slo meg med damestemme og "one" er Robert Miles - One & one http://www.youtube.com/watch?v=oSPLGzQz97M Endret 9. august 2010 av Vegpeg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva heter sangen som er på slutten av Futurama-episoden "Lethal Inspection"? (s06e06) Lenke til kommentar
YtmnD Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva heter originalen av denne sangen?? Altså melodien uten den mayham-rapen? http://open.spotify.com/track/0Ketr9du9SbrbfpgBYe0SL Har lett etter den i evigheter, ved jeg har den på dataen, men klarer ikke huske hva den heter. Sash - Ecuador http://www.youtube.com/watch?v=P86fPsC_cCQ Lenke til kommentar
YtmnD Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva heter sangen som er på slutten av Futurama-episoden "Lethal Inspection"? (s06e06) Little Bird, Little Bird - Elizabeth Mitchell :!: http://www.youtube.com/watch?v=GVQdC8YrrZI Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 DJ boyler - Keep On Moving Takk skal du ha! Fresh Danito var forøvrig mixen jeg var ute etter, litt lavere fart og bedre synes jeg: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hørte en sang på TVn, tror den er fra sekstitallet en gang. Tror de synger noe med "on the road again" og det er en som spiller på munnspill.. Noen som vet hva den heter? 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Willie Nelson - On The Road Again ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er ikke "On the road again" av Willie Nelson, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå