ReGaiN Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hørte for litt siden en dream theater sang som var pirat inspirert, noen som vet? Stream of Consciousness kan være litt sjørøverinspirert neh, den jeg mener var ordentlig pirat, men kan hende jeg har blandet med noen andre artister.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sang som går på NRK P3 om dagen. Techno o.l. Synger noko som "Kids in the club with a fake ID" eller noko slikt. Nokon ? http://open.spotify.com/track/6BlDG76fE0lWuLeJ2VO6Cc Du hadde garantert funnet den med et google søk. Gadd ikke å prøve selv, men jeg GARANTERER det. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sang som går på NRK P3 om dagen. Techno o.l. Synger noko som "Kids in the club with a fake ID" eller noko slikt. Nokon ? http://open.spotify.com/track/6BlDG76fE0lWuLeJ2VO6Cc Du hadde garantert funnet den med et google søk. Gadd ikke å prøve selv, men jeg GARANTERER det. Diverre so fann eg den ikkje ved gooogle. Saken er nok at sangen heiter KidZ med Z (!!) mens eg søkte på KidS med S(!!), så det var nok grunnen til at eg ikkje fann den. Men takk skal du ha Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sang som går på NRK P3 om dagen. Techno o.l. Synger noko som "Kids in the club with a fake ID" eller noko slikt. Nokon ? http://open.spotify.com/track/6BlDG76fE0lWuLeJ2VO6Cc Du hadde garantert funnet den med et google søk. Gadd ikke å prøve selv, men jeg GARANTERER det. Diverre so fann eg den ikkje ved gooogle. Saken er nok at sangen heiter KidZ med Z (!!) mens eg søkte på KidS med S(!!), så det var nok grunnen til at eg ikkje fann den. Men takk skal du ha Lol, fant den ikke selv med den eksakte setningen. Men jeg fant den ihvertfall selv etter jeg hadde hørt den på p3. Lenke til kommentar
Hasda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som vet hva bakgrunnsmusikken i Katy Perry - California Gurls heter? Syns jeg har hørt den før. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Leiter etter en sang. Det er en slags joik i starten og i refrenget. Litt sånn Enya aktig Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Leiter etter en sang. Det er en slags joik i starten og i refrenget. Litt sånn Enya aktig Enigma - Return to innocence Lenke til kommentar
ExibeR Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Heisann, leter etter en sang fra en gammel JC reklame om jeg husker rett. Trur reklamen gikk sånn at det lå noen folk i dongeri bukser og tok armhevinger. Mener reklamen gikk sånn. Sangen di spilte gikk noe lignende som "Ching, Chong...". En damestemme som sang det. Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei! http://www.youtube.com/watch?v=tgEEEev9_Ic Noen som vet hvilken sang dette er som har slik flott fiolin/cello eller hva det nå enn er? (Ikke "Jason Derulo - Ridin' Solo") Har hørt den i flere remixer osv. men har aldri visst hva den heter. På forhånd takk. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 The Verve - Bittersweet Symphony Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 The Verve - Bittersweet Symphony Takk! Endelig :-D Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Heisann, leter etter en sang fra en gammel JC reklame om jeg husker rett. Trur reklamen gikk sånn at det lå noen folk i dongeri bukser og tok armhevinger. Mener reklamen gikk sånn. Sangen di spilte gikk noe lignende som "Ching, Chong...". En damestemme som sang det. JC reklam - "Kung FU girl" Lenke til kommentar
ExibeR Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Heisann, leter etter en sang fra en gammel JC reklame om jeg husker rett. Trur reklamen gikk sånn at det lå noen folk i dongeri bukser og tok armhevinger. Mener reklamen gikk sånn. Sangen di spilte gikk noe lignende som "Ching, Chong...". En damestemme som sang det. JC reklam - "Kung FU girl" Tusen takk:) Lenke til kommentar
Straits Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Leiter etter en sang. Det er en slags joik i starten og i refrenget. Litt sånn Enya aktig Enigma - Return to innocence Takk! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er en ganske ny sang tror jeg. En mann sier i hvertfall '' I'm the lord of the underground '' eller noe i sangen. Husker nesten ingenting av sangen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ehm.. Vet ikke, litt techno og pop aktig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Madcon - Glow Ja. Det er den! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Madcon - Glow EDIT: Så ikke at det var en ny side. Endret 28. juli 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå