TurtleMan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Må jo bare spørre. Hva heter bakgrunns sangen til danseprogrammet som går på TV norge? So you think you can dance? Trance av noe slag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 1. Vet noen hva sangen som man kan høre på radioen i GTA: San Andreas med (sannsynligvis) denne tittelen heter?: It Takes Two Of Us To Make It Right. 2. Finnes det en sang som heter: Emiel: Love Song ? Jeg mener å huske at den heter det, men finner ingen søk på den På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 2. Finnes det en sang som heter: Emiel: Love Song ?Jeg mener å huske at den heter det, men finner ingen søk på den Amiel Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Fra GTA VC (Flash FM) take a car tooooo the other side noen som vet den det er IKKE troy campman med fast car Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tracy Chapman heter han vel uansett? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tracy Chapman heter han vel uansett? Øhm. In the words of Tom Jones: She's a lady! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmm... Det er en Dream Theater sang som er slik: Growing what I might discover... (...) Through a door and (ukjent) (...) Somthing drags me here Not sure Feeling (ukjent) Haunts me Taunts me Now I start to gravitate (...) It's all to clear As I stood There (...) I don't quite understand Why any of this is who I am I'm damned 'cause I dont Its part of me Trick of the mind (Ukjent) (...) Omglazorgunpewpewhelpz. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tracy Chapman heter han vel uansett? Øhm. In the words of Tom Jones: She's a lady! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmm... Det er en Dream Theater sang som er slik: Drained 12.Drained The air's so thick It blurs my vision I can't think straight In this condition This dim lit hall Is stretching further Not knowing What I might discover Through a door half open A painted light bulb swings Casting someone's shadow Reaching towards me Something draws me here Not sure Feeling Drained Still I am curious Haunts me Taunts me Now I start to Gravitate Remain composed I hear some laughter The darkness in me Moving faster A handle turned A door is opened Ashtrays Cigarettes still smoking And there again before me The painted light bulb swings And see I cast the shadow The one I saw moving Cannot catch my breath Can't cope His face turns toward me Can't be Not me The man in the mirror It's all too clear As I stood there Acknowledged him In reflective glare I don't quite understand Why any of this Is who I am I'm damned cause I doubt It's part of me Trick of the mind Pschitso you see It's like awakening I'm in Someone else's skin Molds me Holds me Controlled Left me Drained and empty Transformed Shifting I peer inside Like quicksand You pulled me Down deeper All twisted inside of me Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg lurer på hvilken artist som synger denne sangen..Går noe sånn som dette Heey heey heey heey ..... Smoke Weed everyday.. tror det er en rappesang.. 50 Cent? Noen som kan hjelpe? Dr.Dre Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg lurer på hvilken artist som synger denne sangen..Går noe sånn som dette Heey heey heey heey ..... Smoke Weed everyday.. tror det er en rappesang.. 50 Cent? Noen som kan hjelpe? Dr.Dre I min playlist så er det Snoop Dogg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) mener det er the next episode med dr dre og snoop så det ekke så rart. hvis ikke det er nate dogg da. Endret 8. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jepp riktig. Er nok mest sannsynlig alle tre, som sier det i kor på slutten av sangen. Man finner den på Dr.Dre2001 Chronicle om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hmm... Det er en Dream Theater sang som er slik: Drained 12.Drained <sangtekst> Dette er ikke Dream Theater. Det er fra soloutgivelsen til vokalist James LaBrie. Plata heter "Elements of Persuasion" og er gitt ut på InsideOut. Dere finner'n i alle platebutikker litt større enn kebabkiosken på hjørnet. Ellevill plate, forresten. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 1. Vet noen hva sangen som man kan høre på radioen i GTA: San Andreas med (sannsynligvis) denne tittelen heter?: It Takes Two Of Us To Make It Right. Rob Base And DJ EZ Rock - It takes two Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Prøver for 3 gang.. Hva heter bakgrunns sangen til danseprogrammet som går på TV norge? So you think you can dance? Trance av noe slag. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg lurer på hvilken artist som synger denne sangen..Går noe sånn som dette Heey heey heey heey ..... Smoke Weed everyday.. tror det er en rappesang.. 50 Cent? Noen som kan hjelpe? Dr.Dre I min playlist så er det Snoop Dogg Feeeeil. Låta er fra Chronic 2001-skiva til Dr. Dre, og heter The Next Episode (feat. Snoop Dogg & Nate Dogg) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vil ha den sangen fra Rema 1000 reklamen.. Jeg vet at det er en engelsk sang som er gjort om til norsk. Og at N'sync har fått problemer for å ha kopiert melodien i sangen : It's gotta be me.. Den norske versjonen lyder slik : Vil du være med meg hjem, inatt? Du og jeg i samme seng, i natt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg tror gruppen heter Kids. edit: jeg husket feil, beklager Endret 10. september 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Vil ha den sangen fra Rema 1000 reklamen.. Jeg vet at det er en engelsk sang som er gjort om til norsk. Og at N'sync har fått problemer for å ha kopiert melodien i sangen : It's gotta be me.. Den norske versjonen lyder slik : Vil du være med meg hjem, inatt? Du og jeg i samme seng, i natt... Denne du tenker på? The Kids - Vil Du Værra Me Mæ Hjem I Natt Endret 10. september 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå