johnj Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Lurer på hvilken sang som brukes i Kjetil og Kjartan show når han sjekker damer. "You're hot" Erick Sermon - I'm Hot Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva heter sangen fra DRESMANN raklamen? Tror den var på Med hjarte på rette staden en gang, da i en eldre versjon. Dressmann pleier å kjøre en slaks døll versjon av "face off"-temaet. Tror den sangen som ligner mest på soundtracket heter "face on". Evt "Furniture" AtW Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Beyonce hadde en låt som het crazy in love og på mp3 radio, the voice og radio1 noen mnd senere hadde en eller annen Dj mixed om sangen. Introen på låten var mye lengre, mindre vokal og mer trøkk i beat`n ellers var det den samme. Har letet etter den sangen i mndvis men klarer ike å finne ut hvem som remixet den, Kan nesten med sikkerthet si at det er bare den ene mixen som er blitt spilt på radio. Noen som vet hvem jeg snakker om?? edit:typo Junior Vasquez Remix kanskje? jepp! fant en, men den var ikke riktig. Lurer på om vasques har laget flere mixer.. noen forslag? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som hvet hva sangen som var i starten av dagens Charmed episode? Da navnene på skuespillerene kom på skjermen. Var en rolig, kvinnelig vokal Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 dette er fra en simpson episode tok det ut fra filmfilen http://home.no/bakeme/simpsonouttake.mp3 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvem som synger Sopranos-intro sangen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 dette er fra en simpson episode tok det ut fra filmfilen http://home.no/bakeme/simpsonouttake.mp3 Det er temaet til "Catch me if you can" finnes på soundtracket. OT: hvorfor kommer ikke denne tråden opp når jeg tar "mine innlegg"? AtW Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvem som synger Sopranos-intro sangen? Mulig du finner det her, på imdb.com. ATWindsor: Sticky-trådene kommer ikke opp i "mine innlegg". :/ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 dette er fra en simpson episode tok det ut fra filmfilen http://home.no/bakeme/simpsonouttake.mp3 Det er temaet til "Catch me if you can" finnes på soundtracket. OT: hvorfor kommer ikke denne tråden opp når jeg tar "mine innlegg"? AtW takker Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) hehe, vet høres litt for dumt ut men hva er det de egenlig synger i begynnelsen på "What you waiting for" med Gwen Steffani? det høres nesten ut som de sier "ringer det isje no" ??? Endret 13. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Søk på google sånn: what you waiting for +lyrics. Og teksten vil åpenbare seg snarlig. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hehe, vet høres litt for dumt ut men hva er det de egenlig synger i begynnelsen på "What you waiting for" med Gwen Steffani?det høres nesten ut som de sier "ringer det isje no" ??? http://display.lyrics.astraweb.com:2000/di...you_waiting_for Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) tydelig at ikke dere skjønte meg. det er ikke det gwen synger, men det en eller annen dame sier i bakgrunnen i begynnelsen på låta. Høres ut som det er rippet eller mixet inn noe ugler i mosen. Google gjorde jeg i fjor Edit: Når Gwen sier tick tack så sier en annen "ringer det isje no" eller noe sånt.. Endret 13. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Noen som vet hva spor 7 på wipeout 2097 heter? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 The Future Sound Of London - We Have Explosive (Herd Killing) Tror jeg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 The Future Sound Of London - We Have Explosive (Herd Killing) Tror jeg We have explosive, den sangen er så gull. Kan ikke noen ta med den på TG og sette den på repeat AtW Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noen som vet hvem som synger Sopranos-intro sangen? Er ikke det Alabama 3, da? Tror låta heter "Woke up this morning"... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ok, gneldrer litt til. Lang sang, mener det er den norske gruppen Flunk. Rolig. Bass og tromme hovedelementene mener jeg. Eneste jeg husker er en kvinnelig vokal med rolig stemme, sang mooomeent. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Har hørt en sang på reklamen for cd'en: absolutt hits 2004. Det er en rap sang, og på reklamen hører man kun: "this is a mans world..." Noen som vet hvilken sang dette er? Har lurt på dette lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå