Oksen24 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva heter sangen som spilles etter at Norge vinner det første poengt på dette klippet http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/648020/ Takk for hjelpen på forhånd tenker du på rundt 21min? killers-human Nei, sangen blir spilt i starten av kampen på stillingen 1-0 til norge Er så mye enklere om du poster hvor langt ut det er i filmen. Feks 1:05 Skjønner det men problemt er bare at det ikke kommer opp noe tid på Macen ,men nå brukte jeg stoppeklokka og ca 2:40 spilles sangen Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva heter sangen av Jean-Michel Jarre spilles i reklamen for arangementet i Oslo 28. august? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Trenger hjelp med en sang her! Husker ikke hvor jeg har hørt den eller noe. Men, kan huske at det var litt rask western musikk, og synging i samme tempo som musikken, litt lav stemme. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hvilket band og sang er dette? Fra 0:20. Endret 6. juli 2010 av Svedge Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva heter sangen som spilles etter at Norge vinner det første poengt på dette klippet http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/648020/ Takk for hjelpen på forhånd tenker du på rundt 21min? killers-human Nei, sangen blir spilt i starten av kampen på stillingen 1-0 til norge Er så mye enklere om du poster hvor langt ut det er i filmen. Feks 1:05 Skjønner det men problemt er bare at det ikke kommer opp noe tid på Macen ,men nå brukte jeg stoppeklokka og ca 2:40 spilles sangen lady gaga alejandro Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Flügger (malings) reklamen som går på TV for tiden, noen som kan navnet på låta som blir brukt her? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva heter sangen av Jean-Michel Jarre spilles i reklamen for arangementet i Oslo 28. august? Trolig Oxygene Part IV. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som vet hva sangen som spilles på Viasat 4 reklamen over programmer som sendens? høres ut som mannen sier gjentatte ganger "Edobin Edobin Edobin" Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei, hørte en sang på ett anlegg på en elkjøp butikk tidligere i uka, betjeningen visste ikke hva sangen het. Det var en mann som sang og spilte en akustisk gitar etter det jeg hørte. Teksten gikk noe sånt som "Ten thousand guitars, potion for my soul". Prøvd å google det men har ikke funnet noe som ligner engang!. Noen som har hørt eller vet hvilken sang dette er?. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Leter etter tittel eller artist på en relativt ny rolig pop-låt med trompet i refrenget Mener å huske at det var en instrumental, og at refrenget var veldig happy, catchy og spilt på trompet. Var overbevist om at det måtte være en eller annen fransk electronica gig, ala Air, men Air er det ikke. Noen forslag? Har hørt gjennom mye rar trompetmusikk, og begynner å bli sprø nå. Tipper "Stereo Love" Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei, hørte en sang såvidt på vei hjem fra jobb idag. Alt jeg husker er at de sang "run "ett eller annet navn" run". Dette er i refrenget. Jeg trodde det var "Run Rosie run", men ingen søk har gitt respons på det. Har heller ikkke funnet noe på p3's hjemmeside. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gnarls Barkley - run? Førtste som jeg kom på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hva heter sangen av Jean-Michel Jarre spilles i reklamen for arangementet i Oslo 28. august? Kan jeg få spørre hvor du har sett/hørt denne reklamen? Skal på konserten hans i August, men har ikke hørt noe markedsføring av konserten enda... uten å ha sett reklamen ville jeg gjetta på: Oxygene IV, Rendez Vous II part II, Industrial Revolutions II, Magnetic Fields I eller Magnetic Fields II... Uavhengig av vilken låt det var så, om du ikke har vært på en Jarre konsert før, så kan jeg virkelig anbefale det! har vært på flere konserter med han, både i Oslo og i Paris og han er HEELT utrolig, selv om en ikke hører på Synth til daglig. Du får virkelig bakoversveis av lydsammensetningen, laser-show, fyrverkeri og hele pakka, det er virkelig gjennomført til tusen! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gnarls Barkley - run? Førtste som jeg kom på... Nei, det er mer under rockesjangeren. Men takk for svar:) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen som vet hva sangen som spilles på Viasat 4 reklamen over programmer som sendens? høres ut som mannen sier gjentatte ganger "Edobin Edobin Edobin" På slutten av reklamen står det "Kasabian - Vlad The Impaler" øverst i høyre hjørne. Det kan selvfølgelig være en annen reklame du tenker på, men la merke til det når jeg så reklamen i går Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hørte denne sangen på den rolige delen av et par utesteder i høst. Jeg velger å kalle sjangeren dance siden jeg ikke har peiling. I hovedsak er det en jente som synger uten ord med en halvveis hes stemme. Er bare "lalalalala". Iblant ble det avbrutt av en mann som sier noe a la "Just do it, do it, do it." Utrolig nok ga googling meg veldig lite. Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
oyvmar Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hva heter sangen hvor det er en mann som synger sensonadonna i refrenget? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna http://www.youtube.com/watch?v=ZiUn8RwpcfY Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvilket band og sang er dette? Fra 0:20. Ingen som vet noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå