Ildflue Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver. Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren. Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics. Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvilken sang er dette? Synes det høres ut som Sean Paul... a23061023.mp3 Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Og en koreansk/japansk sang, noen som vet? a2406100.mp3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvilken sang er dette? Synes det høres ut som Sean Paul... a23061023.mp3 Sean Paul - Don't Tease Me Den siste vet jeg ikke Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver. Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren. Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics. B.o.b nothing on you? Hvilken sang er dette? Synes det høres ut som Sean Paul... a23061023.mp3 Sean Paul - Don't Tease Me Den siste vet jeg ikke glem det. det er ikke trance/techno sang Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver. Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren. Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics. B.o.b nothing on you? Var den jeg får opp hele tiden når jeg søker på teksten også men nei, det var litt mer driv i den enn som så. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver. Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren. Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics. B.o.b nothing on you? Hvilken sang er dette? Synes det høres ut som Sean Paul... a23061023.mp3 Sean Paul - Don't Tease Me Den siste vet jeg ikke glem det. det er ikke trance/techno sang ???? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 noen som vet hva sangen på reklamen for programmet sporløst forsvunnet på tvnorge som går nå for tiden heter. Veldig rolig bakgrunnsmusikk. Noen? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Denne sangen spilles endel på p3 og går slik i refrenget: "And you'll suffer baby suffer, you'll suffer so well" Inneholder også "You've gone a million times" og (litt usikker) "Avalon, avalon" Hjelp å få? Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Denne sangen spilles endel på p3 og går slik i refrenget: "And you'll suffer baby suffer, you'll suffer so well" Inneholder også "You've gone a million times" og (litt usikker) "Avalon, avalon" Hjelp å få? Grand Island - Suffer, Lid, Min Kjære Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Så en musikkvideo på youtube for en stund tilbake. Jeg husker ikke hvordan sangen var.. men videoen bestod av kun stilbilder som var satt i en serie. Det var en gruppe på 4-6 folk, som var i en park.. også gikk det over 1-2 døgn. Slutten av videoen endte med at veeldig mange folk i parken var med på videoen, og spandt rundt. Om noen vet hvilken video jeg snakker om, så hadde jeg blitt glad! Har virkelig lyst til å se denne filmen igjen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Jeg har en tricky til dere. Jeg var i Egypt for noen måneder siden, på utestedene der spillte alle en sang. Siden den ikke var på norsk, og det er en stund siden husker jeg ikke helt teksten, men refrenget var noe slikt: "ai ariba, ariba, ariba" En mann som sang, litt vanskelig å kategorisere den, en slags blanding av popp og feel-good sang kanskje. Ganske moderne sang, antagelig laget nylig. Endret 2. juli 2010 av aklla Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva heter sangen etter 1:35 her? Har hørt den en million ganger og har den sikkert på datan, men kommer ikke på hva den heter Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) ATB - 9PM Edit: for treig Endret 2. juli 2010 av HValder Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Den nest siste sangen på denne Iron Man 2 traileren, den som kommer like før black sabbath introen på slutten: http://www.youtube.com/watch?v=siQgD9qOhRs Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 noen som vet hva den andre sangen i introen heter? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Den nest siste sangen på denne Iron Man 2 traileren, den som kommer like før black sabbath introen på slutten: http://www.youtube.com/watch?v=siQgD9qOhRs Den som starter rundt 1:30 er Razor's Edge (AC/DC) ihvertfall. Hvis du mener det som er i bakgrunnen av eksplosjonene rundt 2.10, så er det litt vanskelig å høre. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Den nest siste sangen på denne Iron Man 2 traileren, den som kommer like før black sabbath introen på slutten: http://www.youtube.com/watch?v=siQgD9qOhRs Den som starter rundt 1:30 er Razor's Edge (AC/DC) ihvertfall. Hvis du mener det som er i bakgrunnen av eksplosjonene rundt 2.10, så er det litt vanskelig å høre. Takk ;D Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det mulig å få hjelp til en sang her? Den begynner (mener jeg) slik: "Your life, your life, your life, your life is ****" Petrified er også gjentatt en del ganger. Har søkt på lyrikkene via Google, men får fortsatt ikke opp noe. Fortsatt ikke funnet denne, selv et år etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå