diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kelly Clarkson - Since U been gone? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kelly Clarkson - Since U been gone? ...Ja, det var det visst, hehe. Takk for rask hjelp Dette hører kanskje ikk ehelt hjemme i denne tråden, men noen som vet om U2-sangen som går "if you stiiiill haven't found- what you've been looking for" heter Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "I still haven't found what I'm looking for". Enkelt og greit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) - leter fortsatt også etter the 51 state theme også Den i førsten når Samuel Jackson er ute å røker å kjører? Den et iallefall Buddy Miles - Them Changes Lurer på en.. Hva heter de to sangene i denne videoen? Lurer mest på den siste. http://www.sommertreff.net/film/sommertreff-05-vol1.avi 1: Laava - Wherever You Are (I Feel Love) [3:44] 2: Lazard - 4 O Clock In The Morning (DJs @ Work Radio Edit) [6:49] Kan godt hende det ikke er DJs @ Work-mixen. Endret 7. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 1: Til de av dere som så Malcolm I Midten i dag. Hva heter den sangen som ble spilt helt på slutten da Malcolm skrudde på cd-spilleren? Det var en symfoni av et eller annet slag. 2: I filmen Aliens(2'ern) så har de et meget kjent theme. Har lastet ned 3 forskjellige themes, men har fremdeles ikke funnet den jeg er på jakt etter. Noen som vet hvilken jeg sikter til? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) 1:Til de av dere som så Malcolm I Midten i dag. Hva heter den sangen som ble spilt helt på slutten da Malcolm skrudde på cd-spilleren? Det var en symfoni av et eller annet slag. 2: I filmen Aliens(2'ern) så har de et meget kjent theme. Har lastet ned 3 forskjellige themes, men har fremdeles ikke funnet den jeg er på jakt etter. Noen som vet hvilken jeg sikter til? Albinoni - Adagio edit: svar på #1 Endret 7. september 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 - leter fortsatt også etter the 51 state theme også Den i førsten når Samuel Jackson er ute å røker å kjører? Den et iallefall Buddy Miles - Them Changes Lurer på en.. Hva heter de to sangene i denne videoen? Lurer mest på den siste. http://www.sommertreff.net/film/sommertreff-05-vol1.avi Lurer også mest på den siste i 51 state, sangen går noe som: everything good is bad osv. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Må jo bare spørre. Hva heter bakgrunns sangen til danseprogrammet som går på TV norge? So you think you can dance? Trance av noe slag. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Leter etter en sang jeg så på The Voice her om dagen.. En mørk rapper som synger sammen med en masse barn (fra Afrika ellerno?), om at man kan bli det man vil/gjøre det man vil.. Noen som skjønner..? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? er ikke sofian - lonely du mener a?? Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? er ikke sofian - lonely du mener a?? Neei. Artisten hadde et eller annet dårlig technonavn... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? er ikke sofian - lonely du mener a?? Neei. Artisten hadde et eller annet dårlig technonavn... Akon - Lonely..? Kanskje ikke techno.. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Akon!?? Ikkje heilt det eg tenkte på... Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? Kan du gi litt mer info? -Vet du hvor gammel den er? -Er det en happy-sang eller trist? -Er det ekte techno/trance eller noe sånn "fjortis"-greier? Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? Kan du gi litt mer info? -Vet du hvor gammel den er? -Er det en happy-sang eller trist? -Er det ekte techno/trance eller noe sånn "fjortis"-greier? Hmmm. Har igrunnen ikke så mye info! Har hørt den en gang. Sikkert sånn happy "fjortis" greier som du kaller det... Jeg skal nok finne ut av det i løpet av kvellen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Leter etter en sang jeg så på The Voice her om dagen.. En mørk rapper som synger sammen med en masse barn (fra Afrika ellerno?), om at man kan bli det man vil/gjøre det man vil.. Noen som skjønner..? Nas - I can Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Leter etter en sang jeg så på The Voice her om dagen.. En mørk rapper som synger sammen med en masse barn (fra Afrika ellerno?), om at man kan bli det man vil/gjøre det man vil.. Noen som skjønner..? NAS - "I Know". http://www.azlyrics.us/177014 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Leter etter en sang jeg så på The Voice her om dagen.. En mørk rapper som synger sammen med en masse barn (fra Afrika ellerno?), om at man kan bli det man vil/gjøre det man vil.. Noen som skjønner..? Nas - I can Sweet! Han ene jeg bor med hadde plata. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Lurer på en sang. Har ikke peiling på hvordan den er. Det eneste jeg vet er at det er en technosang som heter lonely. Men vet ikke hvem som synger den. Noen forslag ? er ikke sofian - lonely du mener a?? Neei. Artisten hadde et eller annet dårlig technonavn... DJ Pulse eller Deep Spirit. DJ Pulse er en mix av Deep Spirit sin. Endret 7. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå