Søppelsveitt Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg har i hodet en sang som bruker den samme melodien som i sangen, bare mer kraft i når den "har bygget seg opp" til max liksom. Ikke bare gi glipp på alt som i sangen jeg linket til. Melodien jeg snakker om kan du høre bygge seg oppover fra 1:30 til 2:00 f.eks hvor den på 2:00 bare "gir glipp på alt" hvis dere skjønner hva jeg mener . Art Of Trance - "Madagascar" Nei ikke den heller Ikke? men det er iaf sample som er brukt igjennom hele smørja. Så hvis det er det du hører i låten har du i alle fall et utgangspunkt, selv om den er samplet i et utall låter. (EVT: remix av Ferry Corsten?) Endret 18. juni 2010 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
dapre Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Pop/ballade med mannlig svensk artist. Spilles endel på p3. Teksten er bla : "sei meg hva du tenker" - forlorar Noen som har peil ? Har prøvet å søke på teksten og i nrk's spillelister. Hästpojken - Gitarrer & bass, trummor & hat Takk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Lurer på hva stykket som er med i den nye Tele2 reklamen heter. Det er opera. Det er den reklamen hvor de "gjør det slutt" med din gamle operatør. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Rinaldo, lascia ch'io pianga komponert av Georg Friedrich Händel Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei! Leter etter en sang som inneholder blant annet "gjev mig nåt att jobba med", er hip-hop/pop/dance-lignende greie. Veldig catchy sang! Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 leter etter en sang som enten er hardstyle eller hard house. har nitendo samg i seg, tror det er zelda. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Rinaldo, lascia ch'io pianga komponert av Georg Friedrich Händel Takk skal du ha, viste jeg hadde hørt det før! Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei! Leter etter en sang som inneholder blant annet "gjev mig nåt att jobba med", er hip-hop/pop/dance-lignende greie. Veldig catchy sang! Noen som vet hva den heter? Kick - Ge Mig Lite Mer Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 jeg lurere på en sang, spilles i reklamen for filmen "Street Dance 3D", noen som kan hjelpe meg der? høres ut som en gammel sang som kanskje er blitt mixa osv.. takker for forhånd ? nope høres ut som noe 80's er innblandet, en mann som synger ganske lyst.. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva heter sangen i den vg reklamen med han gamle mannen som går på tv for tiden? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Cat Stevens - Father and Son Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva heter sangen i cola reklamen, der de forteller om han duden som feira et mål elns? K'naan - Wavin' Flag Lenke til kommentar
grønnfalk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen som vet hva sangen i Statens Vegvesen/Politiet sin reklame om "dersom en bil kjører i 80 km/t osv..."? Fint, rolig gitarspill. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) EDIT: Nvm. Endret 23. juni 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva heter Pacific Blue theme sangen? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Christopher Franke - Just another day in LA Lenke til kommentar
sahra82 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hjelp, jeg har fått denne sangen som spilles i bakgrunnen her på hjernen. Men finner ikke ut hva sangen heter eller hva artisten heter. Noen som vet? http://www.youtube.c...h?v=7oHkNB4CZC8 Blir kjempeglad for svar, dette har irritert meg i flere dager nå :oP Spol litt frem for å høre musikken i bakgrunnen... (Og ja jeg liker faktisk å se på sånne sminke-videoer på youtube ) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva heter sangen i cola reklamen, der de forteller om han duden som feira et mål elns? K'naan - Wavin' Flag Takk, utrolig glad-sang Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 jeg lurere på en sang, spilles i reklamen for filmen "Street Dance 3D", noen som kan hjelpe meg der? høres ut som en gammel sang som kanskje er blitt mixa osv.. takker for forhånd ? nope høres ut som noe 80's er innblandet, en mann som synger ganske lyst.. NVM, Fant sangen, DJ Ironik - Tiny dancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå