raid2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har i hodet en sang som bruker den samme melodien som i sangen, bare mer kraft i når den "har bygget seg opp" til max liksom. Ikke bare gi glipp på alt som i sangen jeg linket til. Melodien jeg snakker om kan du høre bygge seg oppover fra 1:30 til 2:00 f.eks hvor den på 2:00 bare "gir glipp på alt" hvis dere skjønner hva jeg mener . Melodien er veldig lik Deadmau5' låt "Strobe". 5:35 til 5:45 i den lange versjonen, eller 1:15 til 1:22 i den korte versjonen av Strobe er typisk sånn oppbygning som jeg tror du mener. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hva heter den sangen fra 30 seconds to mars som går på MTV. Det er en typisk 30 seconds to mars musikk. Videon var slik at han hadde rosa Mohawk, mens han sang på scenen, konsert. Noen som veit? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hva heter den sangen fra 30 seconds to mars som går på MTV. Det er en typisk 30 seconds to mars musikk. Videon var slik at han hadde rosa Mohawk, mens han sang på scenen, konsert. Noen som veit? 30 Seconds to Mars - This is War? Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hva heter den sangen fra 30 seconds to mars som går på MTV. Det er en typisk 30 seconds to mars musikk. Videon var slik at han hadde rosa Mohawk, mens han sang på scenen, konsert. Noen som veit? 30 Seconds to Mars - This is War? Nei, sorry Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Leter etter en sang, rimelig fengende. Sangen blir brukt av Brann supporterne når de synger sangen " Kom igjen Brann".. Tror refrenget på orginalsangen går noenlunde som dette: Come on "Ailin(?)", yeah you know what i mean.. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har i hodet en sang som bruker den samme melodien som i sangen, bare mer kraft i når den "har bygget seg opp" til max liksom. Ikke bare gi glipp på alt som i sangen jeg linket til. Melodien jeg snakker om kan du høre bygge seg oppover fra 1:30 til 2:00 f.eks hvor den på 2:00 bare "gir glipp på alt" hvis dere skjønner hva jeg mener . Melodien er veldig lik Deadmau5' låt "Strobe". 5:35 til 5:45 i den lange versjonen, eller 1:15 til 1:22 i den korte versjonen av Strobe er typisk sånn oppbygning som jeg tror du mener. Nei det er ikke noen av de Den låten jeg har i hodet ender med den melodien jeg tenker på bare MYE mer heftig liksom. Altså jeg mener at låten er som den melodien jeg viste til isted bare etter at den er "oppbygd" eller hvordan jeg nå enn skal forklare det Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Pop/ballade med mannlig svensk artist. Spilles endel på p3. Teksten er bla : "sei meg hva du tenker" - forlorar Noen som har peil ? Har prøvet å søke på teksten og i nrk's spillelister. Hästpojken - Gitarrer & bass, trummor & hat Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Om det er nokon som veit kva songen i sony sin vm-reklame-ting som går på tv nå heite? Om det er ein song, og ikkje bare noko sjølvlagd theme-music? Reklamen går ut på at nokre unge barn spele fotball på ein svær stadion før nokon scorar og me kjem tilbake til verkelegheten som er ei eller anna bakgata. edit: sorry, men eg klarte å finna det sjølv. http://www.youtube.com/watch?v=wYDNcxu6L30 "Simple World" by Johnathan Humphreys Endret 17. juni 2010 av Alliha Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Leter etter en sang, rimelig fengende. Sangen blir brukt av Brann supporterne når de synger sangen " Kom igjen Brann".. Tror refrenget på orginalsangen går noenlunde som dette: Come on "Ailin(?)", yeah you know what i mean.. Ingen? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Leter etter en sang, rimelig fengende. Sangen blir brukt av Brann supporterne når de synger sangen " Kom igjen Brann".. Tror refrenget på orginalsangen går noenlunde som dette: Come on "Ailin(?)", yeah you know what i mean.. Ingen? Dexys Midnight Runners - "Come on Eileen" ...klassiker dae... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har i hodet en sang som bruker den samme melodien som i sangen, bare mer kraft i når den "har bygget seg opp" til max liksom. Ikke bare gi glipp på alt som i sangen jeg linket til. Melodien jeg snakker om kan du høre bygge seg oppover fra 1:30 til 2:00 f.eks hvor den på 2:00 bare "gir glipp på alt" hvis dere skjønner hva jeg mener . Art Of Trance - "Madagascar" Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg har i hodet en sang som bruker den samme melodien som i sangen, bare mer kraft i når den "har bygget seg opp" til max liksom. Ikke bare gi glipp på alt som i sangen jeg linket til. Melodien jeg snakker om kan du høre bygge seg oppover fra 1:30 til 2:00 f.eks hvor den på 2:00 bare "gir glipp på alt" hvis dere skjønner hva jeg mener . Art Of Trance - "Madagascar" Nei ikke den heller Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sikkert spurt om hundre ganger før, men vet aldri hvordan jeg skal søke etter den, hva heter denne sangen? Altså orginalen. (Dette er forresten en fantastisk reklame! ) http://www.youtube.com/watch?v=eH3GH7Pn_eA Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 det er Carl Orff - O Fortuna http://www.youtube.com/watch?v=q9adW5No9IM Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 jeg lurere på en sang, spilles i reklamen for filmen "Street Dance 3D", noen som kan hjelpe meg der? høres ut som en gammel sang som kanskje er blitt mixa osv.. takker for forhånd Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 det er Carl Orff - O Fortuna http://www.youtube.com/watch?v=q9adW5No9IM Takk! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Noen som vet hva denne sangen heter? Link Endret 18. juni 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 jeg lurere på en sang, spilles i reklamen for filmen "Street Dance 3D", noen som kan hjelpe meg der? høres ut som en gammel sang som kanskje er blitt mixa osv.. takker for forhånd ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva heter sangen i cola reklamen, der de forteller om han duden som feira et mål elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå