dolph1234 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 http://www.tv2underholdning.no/torsdagkveld/-fucking-amatoerer-3161003.html Sangen i Volkswagen reklamen helt på starten Noen som vet om det bare er en cover laget til reklamen eller om det er noe man kan laste ned? (!) Jeg sendte mail til vw haha Flunk - Personal stereo Lenke til kommentar
Calm Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Leter etter tittel eller artist på en relativt ny rolig pop-låt med trompet i refrenget Mener å huske at det var en instrumental, og at refrenget var veldig happy, catchy og spilt på trompet. Var overbevist om at det måtte være en eller annen fransk electronica gig, ala Air, men Air er det ikke. Noen forslag? Har hørt gjennom mye rar trompetmusikk, og begynner å bli sprø nå. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 er det noen her som ser på discovery chanel? I pausen så kommer det en reklame om vg. To folk som tar på seg noe, men han gammle mannen sitter å passer på babyen imens, og tar fram en avis/vg)... Der er det sang som jeg gjerne lurer på!!! Høres ut som bob dylan!!! men er det noen som veit det ell? Lenke til kommentar
superbjorn Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei. Jeg lurer på om noen vet hvem som har musikken i NRK reklamen for BCC-naturprogrammet "Det Fantastiske livet" ? Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 jeg fant det ut:D Fahter and son- cat stevens Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som vet hva sangen som brukes i denne filmen heter? http://www.youtube.com/watch?v=H5g6KSlUP9w&feature=related Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Gadd ikke se igjennom hele så det kan være en remix, men originalen er "Lux Aeterna" komponert av Clint Mansell. Ofte kalt "Requiem for a Dream (theme)" og LOTR-trailer versjonen blir kalt "Requiem for a Tower". Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg lurer på hva en sang heter, det er to negere som synger, en gutt og en jente, og de gjentar det samme i hele sangen. Hu ene sier en ting, og mannen svarer. Det sier de gjennom HELE sangen. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=U5rLz5AZBIA Denne? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nei det er nok ikke den. Hadde jeg hatt litt av teksten hadde det vært greit, men jeg hørte den på radioen forleden, så jeg husker ikke teksten. Lenke til kommentar
Putewar Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg hørte et lokal-band spille en cover-sang i dag som var skikkelig rå, men jeg vet ikke tittelen. Det eneste jeg husker var noe fra teksten som gikk sånn ca. sånn: "This ... from outer space". Fikk ikke helt taket på ordet etter "this", men håper noen vet svaret allikevel. Det var en ganske rocka låt og jeg tror ikke den er så fryktelig gammel heller. EDIT: Jeg fant ut at det lokale bandet hadde lagt ut en musikkvideo på Youtube og at det kanskje ikke er en coverversjon allikevel. Poster den så kan noen si om det er en cover-versjon eller ikke. John Snow - Supersonic Endret 16. juni 2010 av Putewar Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde den store gleden av å oppleve et band kalt Frankie Moreno Band i Las Vegas for noen uker siden som både spiller originale sanger og cover, og da spilte de en noe kontroversiell sang som jeg så vidt fikk med meg at de kalte "44" eller "Fourty Four". Har lett og lett på nett etter denne sangen i en eller annen form, og det eneste jeg kommer opp med er dette 11 sekunder lange videoklippet fra hva som ser ut til å være en bakgårdskonsert: Tagline er noe ala "She'd screw anything" Noen som har den fjerneste anelse om hva dette kan være for en sang? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Sangen i reklamefilmen for VG, der bestefaren sitter å slapper av mens de 2 foreldrene til babyen stresser, hva heter den? Edit: Nvm, fant det ut Cat Stevens - Father & Son Endret 16. juni 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i starten av Sony's pressekonferanse under årets E3? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i starten av Sony's pressekonferanse under årets E3? Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! Har vært en uke i Sunny Beach nå. På den glade viking spilte de en club/dance sang som gikk noe sånt som "let me see you go go, let me see you go" i refrenget. Sykt fet, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Noen som har peiling? På forhånd takk! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! Har vært en uke i Sunny Beach nå. På den glade viking spilte de en club/dance sang som gikk noe sånt som "let me see you go go, let me see you go" i refrenget. Sykt fet, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Noen som har peiling? På forhånd takk! Den engelske versjonen av Joey Moe - Yo Yo, muligens? http://www.youtube.com/watch?v=FsN3viK_8nM Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! Har vært en uke i Sunny Beach nå. På den glade viking spilte de en club/dance sang som gikk noe sånt som "let me see you go go, let me see you go" i refrenget. Sykt fet, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Noen som har peiling? På forhånd takk! Den engelske versjonen av Joey Moe - Yo Yo, muligens? http://www.youtube.com/watch?v=FsN3viK_8nM Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tusen takk Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg har i hodet en sang som bruker den samme melodien som i sangen, bare mer kraft i når den "har bygget seg opp" til max liksom. Ikke bare gi glipp på alt som i sangen jeg linket til. Melodien jeg snakker om kan du høre bygge seg oppover fra 1:30 til 2:00 f.eks hvor den på 2:00 bare "gir glipp på alt" hvis dere skjønner hva jeg mener . Endret 17. juni 2010 av Ferd!s Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Pop/ballade med mannlig svensk artist. Spilles endel på p3. Teksten er bla : "sei meg hva du tenker" - forlorar Noen som har peil ? Har prøvet å søke på teksten og i nrk's spillelister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå