-Perry- Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Som en annen sa tidligere: post en fungerende lenke. edit: litt detektivarbeid og dette er videoen det er snakk om. http://www.youtube.com/watch?v=yHqDd45pwsA Ok! Men kan du være så snill å finne ut hva sangen på 2:42 heter? Jeg har lett etter den i 2 år nå! Jeg tullet ikke! Jeg har hatt den på hjerne. Hele tiden! Kid Sister - Pro Nails (Rusko remix) Helt syk sang og dra på med vis du har en ordentlig sub i anlegget Endret 12. juni 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet hvem se song sangen som hadde "let the game(s) begin" fra Big Brother for noen år sida? Organic hadde Big Brother themen. Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg. Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p Oxygene Part IV, kanskje? Dog jeg har aldri hørt den på tivoli Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg. Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p Vel, Popcorn av Gershon Kingsley har vært covret av Jarre, og det er det nærmeste jeg kan komme tivolimusikk i hans reportoar Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg. Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p Denne du tenker på? Endret 13. juni 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Fortsatt ingen som vet hva sangen i Fazer-reklamen heter? : ( SANGEN (den som spilles av automatisk når man går inn : ) EDIT: Nå har jeg sendt en mail til fazer.no om hva faen den sangen heter. kan virkelig ikke vente på svar! Endret 13. juni 2010 av Ch1337 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fortsatt ingen som vet hva sangen i Fazer-reklamen heter? : ( SANGEN (den som spilles av automatisk når man går inn : ) EDIT: Nå har jeg sendt en mail til fazer.no om hva faen den sangen heter. kan virkelig ikke vente på svar! Håper ikke det er en sånn spesial-laga sang... Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fortsatt ingen som vet hva sangen i Fazer-reklamen heter? : ( SANGEN (den som spilles av automatisk når man går inn : ) EDIT: Nå har jeg sendt en mail til fazer.no om hva faen den sangen heter. kan virkelig ikke vente på svar! Håper ikke det er en sånn spesial-laga sang... Haha spurte om det var det også.. Sier de ja saksøker jeg dem Lenke til kommentar
Genesis91 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 http://www.tv2underholdning.no/torsdagkveld/-fucking-amatoerer-3161003.html Sangen i Volkswagen reklamen helt på starten Noen som vet om det bare er en cover laget til reklamen eller om det er noe man kan laste ned? (!) Lenke til kommentar
nebbdyr Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet hva den sangen som spilles på ALLE tivoliene heter? Det er en sang av Jean Michel Jarre.. tror jeg. Husker ikke noe annet enn 5 takter.. dam, dam dam - damdam. Har du vært på tivoli har du hørt musikken, garantert:p Oxygene Part IV, kanskje? Dog jeg har aldri hørt den på tivoli Stemmer! sangen heter Oxygene 4:) Jo da, denne sangen spilles jo på ALLE klo-maskinene som aldri er sterke nok til å løfte bamsen:p Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Leter en sang som har det samme (eller nesten helt like) "riffet" som den under her, det som går stort sett hele sangen. Noen som vet hvilken det er? http://www.youtube.com/watch?v=bgtBlnOX6VA Endret 14. juni 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg ser etter en låt jeg kun husker musikkvideoen til. Godt mulig det var noe alternativ rock. Det er en gutt i tenårene som tydelig plages av noe, og man kan se han gå ute på gata. Senere ser man moren hans stå på rommet hans og se på alle tingene hans. Det går da tydelig fram at han har begått selvmord. Det virket som om videoen er fra det 21. århundre, og sannsynligvis ikke et altfor ukjent band heller. Takker på forhånd. Endret 14. juni 2010 av Programvare Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=e6uyyy1x0ioDen andre sangen, 1:37. Kan ikke spør på Youtube heller pga, kommentarene er stengt ned av han. Nobody ? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som vet hvilken sang det er brukt på denne videoen her? Mener jeg har hørt den før på en reklame eller noe. http://www.youtube.com/watch?v=KtAyOUaw2z0 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Fortsatt ingen som vet hva sangen i Fazer-reklamen heter? : ( SANGEN (den som spilles av automatisk når man går inn : ) EDIT: Nå har jeg sendt en mail til fazer.no om hva faen den sangen heter. kan virkelig ikke vente på svar! Håper ikke det er en sånn spesial-laga sang... Haha spurte om det var det også.. Sier de ja saksøker jeg dem Tror nok det er en spesiallagd sang da det ikke finnes lyrics av den på nett og de har brukt den i den offisielle reklamen. Jeg fant forresten en link til loopen som kan høres eller lastes ned her: http://www.spreadthejoy.se/assets/mp3/loop.mp3 Endret 14. juni 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Noen som vet hvilken sang det er brukt på denne videoen her? Mener jeg har hørt den før på en reklame eller noe. *film* edit: sry for dobbel-post. Endret 14. juni 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Tusen takk Sondre shsleen, Vanskelig å høre når det er så få ord, prøvde å søke rundt men fant det ikke ut. Men prøv å send Joehands0me en melding via Youtube, gå inn på profilen hans der ser du valget send en melding. Lenke til kommentar
Ruben2k Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som vet hva sangen som er i denne filmen heter ? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=e6uyyy1x0ioDen andre sangen, 1:37. Kan ikke spør på Youtube heller pga, kommentarene er stengt ned av han. Nobody ? edIT- Straight Heat Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) d Endret 31. mars 2014 av kimern9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå