Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Tekst:

 

"Hun synger hold me, hold me forever, hold me, it's now or never"

 

En norsk sang, litt sånn dansbandaktig. Noen som vet? Finner av en eller annen merkelig grunn ingen ting på Google, annet enn en dansk sang med samme tekst. :)

 

kanskje det er den sangen da, hvis det er samme tekst... :hmm:

 

 

Stemte, men sangen var svensk, ikke dansk :D

 

Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg foreslått Barbados - "Hold Me", men hvem som har den norske versjonen kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. :)

 

Jepp, takk :)

Endret av Samurai99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo.

Dokument 2: KRISS het dokumentaren.

 

Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den?

 

Her ligger sangen

Prøver igjen :yes:

Lenke til kommentar
For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo.

Dokument 2: KRISS het dokumentaren.

 

Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den?

 

Her ligger sangen

Prøver igjen :yes:

Ey, den har jeg leita etter... Kriss var en fin gutt, traff han en gang.

Lenke til kommentar

I den lotto-reklamen som går no om dagen, med en gammel dame som vinner, og så bytter kupongen sin med kupongen til en av de ansatte på eldresenteret (eller noe sånt)... ANYWAY, i denne reklamen spilles det en sang, jeg tror det er en versjon av "What A Wonderful World", og er ganske sikker jeg har hørt denne versjonen i en eller annen film også,, noen som kan hjelpe meg?

 

EDIT:

Hehe, fant det ut selv, hadde bare brukt litt dårlige søkeord på Google...

 

Artisten heter Israel Kamakawiwo'ole og sangen er en blanding mellom Somewhere over the rainbow og what a wonderful world...

Endret av bj0rn
Lenke til kommentar

Satt og zappa her om dagen og så kom jeg inn på MTV, og der var det Video Music Awards, eller noe sånt.

Så var det en liten opptreden med noe som jeg synes var en ganske fin sang.

Det var ganske punkete musikk og kvinnelig vokal. vokalisten hadde langt, blondt hår.

 

Refrenget gikk noe a lá "Baby, since you been gone.... since you been gone"

 

Noen som vet hvem/hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...