Samurai99 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Tekst: "Hun synger hold me, hold me forever, hold me, it's now or never" En norsk sang, litt sånn dansbandaktig. Noen som vet? Finner av en eller annen merkelig grunn ingen ting på Google, annet enn en dansk sang med samme tekst. kanskje det er den sangen da, hvis det er samme tekst... Stemte, men sangen var svensk, ikke dansk Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg foreslått Barbados - "Hold Me", men hvem som har den norske versjonen kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Jepp, takk Endret 5. september 2005 av Samurai99 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har playlisten på Flash:fm? Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 leter etter en sang som går ofte på radio der han synger: "ha ba haba haba Baby i used to love you! med ganske mye bass gjennom hele sangen? - leter fortsatt også etter the 51 state theme også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har playlisten på Flash:fm? fra gta? isåfall: http://gtareactor.justgamers.de/gtareactor/?page=35 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har playlisten på Flash:fm? fra gta? isåfall: http://gtareactor.justgamers.de/gtareactor/?page=35 Takker Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 leter etter en sang som går ofte på radio der han synger: "ha ba haba haba Baby i used to love you! med ganske mye bass gjennom hele sangen? - leter fortsatt også etter the 51 state theme også Kanskje John Legend - "Used To Love You"? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hvilken sang spilles på slutten av denne lydfilen: http://www.kanalnord.com/sendinger/sending-6-militaer.mp3 (streaming) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Leter etter en norsk sang, husker bare litt. jeg savner deg så jævelig mer tør jeg ikke si jeg savner deg så jævelig jeg hater deg så jævelig det er alt jeg kan si jeg hater deg så jævelig! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Leter etter en norsk sang, husker bare litt. Luxus Leverpostei - Savner Deg Endret 5. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det var det ja, tusen takk. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo. Dokument 2: KRISS het dokumentaren. Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den? Her ligger sangen Prøver igjen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dere er så flinke her! Et spm til! En kar som sier de udødelige linjene "I'm too sexy for my shirt....too sexy (for my shorts?)"... Ikke sang, men det kan vel ikke kalles direkte rap heller. Bare...prating. Tittel? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 I'm Too Sexy Right Said Fred Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 I'm Too SexyRight Said Fred Takk! Kunne gitt deg et smellkyss, hvis det ikke var for at skjermen ville blitt så grisete. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Musikken som er i starten på hvær Band of Brothers episode. Samme musikken brukes i Cast Away. Noen som hvet ? Musikken består bare av instrumenter. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Musikken som er i starten på hvær Band of Brothers episode. Samme musikken brukes i Cast Away. Noen som hvet ? Musikken består bare av instrumenter. Følgende tok meg 0,5 s å finne ut vha. Google Endret 6. september 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo. Dokument 2: KRISS het dokumentaren. Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den? Her ligger sangen Prøver igjen Ey, den har jeg leita etter... Kriss var en fin gutt, traff han en gang. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) - leter fortsatt også etter the 51 state theme også Den i førsten når Samuel Jackson er ute å røker å kjører? Den et iallefall Buddy Miles - Them Changes Lurer på en.. Hva heter de to sangene i denne videoen? Lurer mest på den siste. http://www.sommertreff.net/film/sommertreff-05-vol1.avi Endret 6. september 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) I den lotto-reklamen som går no om dagen, med en gammel dame som vinner, og så bytter kupongen sin med kupongen til en av de ansatte på eldresenteret (eller noe sånt)... ANYWAY, i denne reklamen spilles det en sang, jeg tror det er en versjon av "What A Wonderful World", og er ganske sikker jeg har hørt denne versjonen i en eller annen film også,, noen som kan hjelpe meg? EDIT: Hehe, fant det ut selv, hadde bare brukt litt dårlige søkeord på Google... Artisten heter Israel Kamakawiwo'ole og sangen er en blanding mellom Somewhere over the rainbow og what a wonderful world... Endret 7. september 2005 av bj0rn Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Satt og zappa her om dagen og så kom jeg inn på MTV, og der var det Video Music Awards, eller noe sånt. Så var det en liten opptreden med noe som jeg synes var en ganske fin sang. Det var ganske punkete musikk og kvinnelig vokal. vokalisten hadde langt, blondt hår. Refrenget gikk noe a lá "Baby, since you been gone.... since you been gone" Noen som vet hvem/hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå