Sondre Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dette blir nok et alt for hard nøtt, men jeg prøver. Det var en sang som jeg hørte i russetiden. Har ikke peiling på om den er gammel eller ny. Det var en technosang og det var en mann som sa noen gloser. Det eneste jeg kan huske er feel it up and down. Vet ikke om det er ordrett det jeg skriver, men det var i hvert fall noe i den duren. Når det gjelder melodien så var det noe feleaktig. Hvis noen skulle klare å løse denne gåten her, så har jeg tro på at noen skal klare å finne løsningen på Aids-gåten og at det kommer til å regne penger i en uke. Må jo nesten være . Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg hørte sangen på P5 i morges. Det er en sang av sjanger rock'n roll (puddelrock ) Den starter med en intro av en som synger høyt "Do you remeeember......." resten husker jeg ikke. Et kor begynner etterpå "Åååååhhh ååhh åååhh ååååååh". Veldig bra gitarsolo. Noen som vet? Sikkert en sang fra 70-80-tallet mener jeg. Tindrum - Drums of War ? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Dette blir nok et alt for hard nøtt, men jeg prøver. Det var en sang som jeg hørte i russetiden. Har ikke peiling på om den er gammel eller ny. Det var en technosang og det var en mann som sa noen gloser. Det eneste jeg kan huske er feel it up and down. Vet ikke om det er ordrett det jeg skriver, men det var i hvert fall noe i den duren. Når det gjelder melodien så var det noe feleaktig. Hvis noen skulle klare å løse denne gåten her, så har jeg tro på at noen skal klare å finne løsningen på Aids-gåten og at det kommer til å regne penger i en uke. Må jo nesten være . He he, har har jeg lett i flere dager, også kommer du som en reddende engel! Tusen hjertelig takk. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet hva sangen som spilles i den nye Stabburet leverpostei reklamen heter? Den derre: Ladida ratata Ladida ratataaaa bump Lenke til kommentar
slideface Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Fant det ut Endret 21. mai 2010 av slideface Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 det er en låt jeg lurer på hva heter. Den spilles på Viasat 4 i forbindelse med at de reklamerer for programmene sine. Har sist hørt den nå i dag i reklamen for fotball hooligans-programmet deres. Det er ikke noe tekst i låta, så sånn sett vanskelig å søke på, men den er veldig tecno/trance, mye tempo. Noen som vet artist/dj og låtnavn? Jeg lurer på nøyaktig samme låt! Si ifra om du finner det ut! Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet hva sangen som spilles i den nye Stabburet leverpostei reklamen heter? Den derre: Ladida ratata Ladida ratataaaa bump Tror den er laget for reklamen Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg hørte sangen på P5 i morges. Det er en sang av sjanger rock'n roll (puddelrock ) Den starter med en intro av en som synger høyt "Do you remeeember......." resten husker jeg ikke. Et kor begynner etterpå "Åååååhhh ååhh åååhh ååååååh". Veldig bra gitarsolo. Noen som vet? Sikkert en sang fra 70-80-tallet mener jeg. Tindrum - Drums of War ? Jepp, takk Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hva heter sangen i Clas ohlson reklame med hun dame med maskinen og alle babyene? Ingen som vet ? ^^ Lenke til kommentar
philip Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Sangen ble spilt 10-15 sekunder av i programmet Harry - 6 åring og kokkelærling på nrk idag og i går (sikkert i tidligere program også). Prøvde å sjekke om man kunne se på den nett-tv for å sjekke med TrackID men funket ikke her hos meg Tror de bruker 2 eller 3 sanger som går igjen gjennom hele programmet hvor den ene er Peter, Bjorn & John - Young Folks, men det er ikke den jeg leter etter. Det er den andre eller en av de to andre... Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ser etter en sang der teksten er sunget av en mann og refrenget av en dame. noe av eksten: ...makes allt he kids go (plystring) det er også mer plysting i sangen. pop sjanger Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som kan si meg navnet på en sang som var på barnetv for en liten stund siden. Programet handlet om en en jente og masse dyr som bodde utenfor huset hennes Så forteller de dyrene natta historier til henne på kvelden. Sangen går noe som dette ... Sekstien, sekstito, sekstitre og fir. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ser etter en sang der teksten er sunget av en mann og refrenget av en dame. noe av eksten: ...makes allt he kids go (plystring) det er også mer plysting i sangen. pop sjanger ? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) ser etter en sang der teksten er sunget av en mann og refrenget av en dame. noe av eksten: ...makes allt he kids go (plystring) det er også mer plysting i sangen. pop sjanger ? Endret 21. mai 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er en gammel sang, muligens gammel sommerlåt? Går noe slikt: Bombombom-badilla light eller noe lignende. Var en kjempehit midt på nitti-tallet.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan det være denne mbSolli? http://www.youtube.com/watch?v=LlYkYqQZd9c Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er en gammel sang, muligens gammel sommerlåt? Går noe slikt: Bombombom-badilla light eller noe lignende. Var en kjempehit midt på nitti-tallet.. Bombadilla Life heter den. Franklin som har den mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 ser etter en sang der teksten er sunget av en mann og refrenget av en dame. noe av eksten: ...makes allt he kids go (plystring) det er også mer plysting i sangen. pop sjanger Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er en gammel sang, muligens gammel sommerlåt? Går noe slikt: Bombombom-badilla light eller noe lignende. Var en kjempehit midt på nitti-tallet.. Bombadilla Life heter den. Franklin som har den mener jeg å huske. Takk Lenke til kommentar
skyskraper Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Noen som vet hva sangen som begynner på minutt 37:00 i episode 38 av Paradise Hotel heter? Endret 22. mai 2010 av skrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå