martin808 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vet noen hva sangen i bon-aqua reklamen heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) ok, her er en nøtt til dere. dette er en ganske kjent melodi tror jeg. tror ikke det er tekst til den. melodien er ganske munter og går ca slik (er bare musikk, ikke noen som nynner, men det er slik den kommer ut når jeg nynner på den) du du di du du di du du duh duh du du du di du du di du du di du du duh duh duh du du di duuh duuh du du du di er det noen som klarer å finne ut av hva denne melodien heter? for jeg klarer det nemlig ikke. Endret 13. mai 2010 av Slettet-imMmrOha Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som vet hvilken sang som spilles under den siste Prior reklamen? reklamen finner du her Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg leter etter en sang jeg hørte for lenge siden, og husker én strofe, som kan være mixet litt: "I want you, I need you, I wanna be wiith you..." Noen som husker hva den heter? Noen som vet hvilken sang som spilles under den siste Prior reklamen? reklamen finner du her Det høres veldig ut som om den er laget for reklamen, tviler hardt på at du finner den noe annet sted dessverre... Endret 14. mai 2010 av thesinner Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 ok, her er en nøtt til dere. dette er en ganske kjent melodi tror jeg. tror ikke det er tekst til den. melodien er ganske munter og går ca slik (er bare musikk, ikke noen som nynner, men det er slik den kommer ut når jeg nynner på den) du du di du du di du du duh duh du du du di du du di du du di du du duh duh duh du du di duuh duuh du du du di er det noen som klarer å finne ut av hva denne melodien heter? for jeg klarer det nemlig ikke. Hva slags musikk er det? Eneste jeg kommer på som likner litt er sweet home alabame med lynyrd skynyrd. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Er en sang jeg har hørt en del ganger på radio nå, som jeg ikke har funnet ut hva heter. Og det irriterer meg litt. Sangen er en typisk fest/vorslåt. Det er litt rap i den, og refrenget går noe sånt som: "In a world soo cold". Litt usikker på hvilken sjanger det er, men om jeg skal tippe noe, ville jeg sagt house, med en tvist. Mulig det er en jævli svak beskrivelse, men noen som vet tittelen på sangen jeg er ute etter? Endret 15. mai 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) På jakt etter sangtittel og artist http://www.youtube.com/watch?v=7NHwsrYlDHE Endret 15. mai 2010 av JacEr Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Som det sto i kommentarene: http://www.youtube.com/watch?v=dMyIG2EKPoE Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 ...Og der fikk jeg samtidig svar på hvilken annen film jeg hadde hørt melodien fra... Skumleste noen av kommentarene, men er åpenbart ikke våken nok til å få med meg det åpenbare. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 That's what I'm here for Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er en sang jeg har hørt en del ganger på radio nå, som jeg ikke har funnet ut hva heter. Og det irriterer meg litt. Sangen er en typisk fest/vorslåt. Det er litt rap i den, og refrenget går noe sånt som: "In a world soo cold". Litt usikker på hvilken sjanger det er, men om jeg skal tippe noe, ville jeg sagt house, med en tvist. Mulig det er en jævli svak beskrivelse, men noen som vet tittelen på sangen jeg er ute etter? Kan vel ikke være denne? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er en sang jeg har hørt en del ganger på radio nå, som jeg ikke har funnet ut hva heter. Og det irriterer meg litt. Sangen er en typisk fest/vorslåt. Det er litt rap i den, og refrenget går noe sånt som: "In a world soo cold". Litt usikker på hvilken sjanger det er, men om jeg skal tippe noe, ville jeg sagt house, med en tvist. Mulig det er en jævli svak beskrivelse, men noen som vet tittelen på sangen jeg er ute etter? A-Lee - World so cold ? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ok, en nøtt til dere alle, da jeg ikke klarer å forklare skikkelig: Dette er en sang som går på radioen med gjevne mellomrom, har prøvd å spore den opp ved å se i forskjellige "hva spilte når"-lister, men finner den ikke. Den har veldig mye bass, og de kommer et stykke i sangen så sier en fyr (hører ut som en afro-americansk) "Hey, lets go" eller "here we go" så begynner et parti med skikkelig bass. Håper dette var nok info På forhånd takk EDIT: fant sangen, Er visst ingen "Hey lets go" "here we go" der men merkelig hvordan hjernen fungerer Endret 16. mai 2010 av baNteX Kaa Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Helt ny sang/video. Pop. Så den på Tvnorge jukebox. Fikk ikke med meg hvem det var. Jente/kvinne som synger. I videon ligger hun (hele tiden?) i senga og klager over kjæresten. Tror teksten går på hvor dumt valg hun har gjordt og hvorfor hun ikke forlater han. Noen det ringer en bjelle for ? Håper det Takk Lenke til kommentar
NikolaiBergan Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 På Regal reklamen, der den lille ungen baker osv. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 noen som vet hvilken sang som de spiller på den rema 1000 reklamen? den grill greia. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://drop.io/3uvicon/asset/sweetest-fascination-2-mp3 Fra hvilken sang er rappinga tatt fra? . Vet hvilken sang melodien er.. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En House/Trance låt som går slik. "Hellooo, can you hear me? put your hands in the aiiir for the ceuntry" noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå