Sixr Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sangen som har teksten som lyder noe slik: .. bare ta av deg skoa og sug mæ... Noen som klarer å dra kjennsel på den? Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, leter etter en sang ganske mange av de private anleggene spilte på Landstreffet i Stavanger. Det var vel en techno/hiphop sang. Engelsk. Kan ha vært en remix. Mannlig sangstemme hovedsaklig med innslag av en kvinnestemme i bakgrunnen. Begge engelske. Har let over alt på spotify, google, youtube, lyricsøkemotorer etc. Jeg har skrevet ned følgene sitat fra sangen: "We have no regrets" "Another Day" "We gone mad" Refreng: " Im on way, Im on way....." Lenke til kommentar
melsom Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei! Leter etter sangen som spilles i bakgrunn på dette klippet: Har lagt med tidskode slik at den hopper direkte til der sangen er. Har forsøkt med Shazam og slike tjenester, men finner ikke et langt nok utsnitt uten mye hyl og skrik Any ideas? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei, leter etter en sang ganske mange av de private anleggene spilte på Landstreffet i Stavanger. Det var vel en techno/hiphop sang. Engelsk. Kan ha vært en remix. Mannlig sangstemme hovedsaklig med innslag av en kvinnestemme i bakgrunnen. Begge engelske. Har let over alt på spotify, google, youtube, lyricsøkemotorer etc. Jeg har skrevet ned følgene sitat fra sangen: "We have no regrets" "Another Day" "We gone mad" Refreng: " Im on way, Im on way....." Den heter Our Own Way av Klaas Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg leiter en sang jeg hørte for lenge siden (snakk om et par år). Kan huske at det blir ropt: "deeeeeåå!", akkurat som fleksnes gjør! Og han synger om at han savner hjem..! Det er det eneste jeg husker! Hadde vært konge om noen hadde peiling eller bare en anelse! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg leiter en sang jeg hørte for lenge siden (snakk om et par år). Kan huske at det blir ropt: "deeeeeåå!", akkurat som fleksnes gjør! Og han synger om at han savner hjem..! Det er det eneste jeg husker! Hadde vært konge om noen hadde peiling eller bare en anelse! Lenke til kommentar
Zucchini Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Leter etter sangen som spilles i bakgrunn på dette klippet: Har lagt med tidskode slik at den hopper direkte til der sangen er. Har forsøkt med Shazam og slike tjenester, men finner ikke et langt nok utsnitt uten mye hyl og skrik Any ideas? Buckle Up 2010 - geniAL Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg leiter en sang jeg hørte for lenge siden (snakk om et par år). Kan huske at det blir ropt: "deeeeeåå!", akkurat som fleksnes gjør! Og han synger om at han savner hjem..! Det er det eneste jeg husker! Hadde vært konge om noen hadde peiling eller bare en anelse! Der satt den.. nesten! Det er lik melodi(tror jeg..?), men han synger på norsk? any idea?? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg leiter en sang jeg hørte for lenge siden (snakk om et par år). Kan huske at det blir ropt: "deeeeeåå!", akkurat som fleksnes gjør! Og han synger om at han savner hjem..! Det er det eneste jeg husker! Hadde vært konge om noen hadde peiling eller bare en anelse! Der satt den.. nesten! Det er lik melodi(tror jeg..?), men han synger på norsk? any idea?? Da er det vel Bjelleklang som har gjort sin vri av låta tenker jeg. Jeg husker dessverre ikke hva de har kalt låta, skal si fra om jeg kommer på det. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Leter etter en sang jeg hørte på Landstreffet i Stavanger.. Er ikke så mye jeg kan si om sangen men det er mye bass tror jeg og går mye i 1 melodi hele tiden og det er ikke noe synging med.. Tror jeg.. Og kan vel si at det er en typisk dansesang for de som danser http://www.youtube.com/watch?v=8U3X4pxeIXA? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Leter etter sangen i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=Z-9ntxPSKbE Endret 12. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Leter etter sangen i denne videoen: Five Finger Death Punch - Bad Company Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva heter den opprinnelige sangen som denne sangen har bygget videre på? Er en gammel trance sang. Begynner 0:50 sekunder ut i sangen. spotify:track:22zx6cArI8MmK8GvLO0huZ Hvis det da ikke er den opprinnelig sangen da? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er vel den opprinnelige det der. Har aldri hørt den i en annen versjon i hvert fall. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hørte en sang på radio norge for noen dager siden (9.5 00.01). Jeg tror det dreier seg om en sang fra 80-tallet, det er ingen synging, kun "lyder". Det er ikke "popcorn", sangen holder et lavere tempo. Jeg fikk også tatt en kort opptak (av veldig dårlig kvalitet), som jeg kan prøve å laste opp. Shazam taklet lydklippet som såvidt var mulig å høre! Jan Hammer - Crockett's theme. Endret 13. mai 2010 av Multi-Task Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Riktig den er originalen, ATB brukte den gitarlyden senere i mange av hans låter/remixer. Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Leter etter en sang.. DJ Mangoo har en nyere versjon av den.. "Daydreamer" trur jeg det er den heter når Mangoo har den.. men skulle gjerne hatt orginalen, eller den som kom før mangoo lagde remix.. trur det var en populær sang for russen samme året som tine hadde russesangen eller noe om det kan være til hjelp... noen som har noen ide? Lenke til kommentar
hauard Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg leter etter en sang jeg hørte for lenge siden, og husker én strofe, som kan være mixet litt: "I want you, I need you, I wanna be wiith you..." Noen som husker hva den heter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg leter etter en sang jeg hørte for lenge siden, og husker én strofe, som kan være mixet litt: "I want you, I need you, I wanna be wiith you..." Noen som husker hva den heter? Første søk på Google ga meg Face II Face - I Want You. Kan det være den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå