Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en sang, men det eneste jeg husker er musikkvideoen. Den handler om personer som tar på seg bind for øynene, for så å løpe rett fram igjennom en by, som et race.

Noen som igjenkjenner den?

Lenke til kommentar

Så Kick-Ass igår, og jeg likte musikken som spiltes da Big Daddy drepte alle folka på vedfabrikken, rett før RedMist og Kickass kom dit.

Noen som vet hva den heter?

edit: Nevermind, det var jo themet fra 28 Days Later. Nå husker jeg hvorfor den hørtes så kjent ut!

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Dette er en klubb/house-låt som ble spilt mye i amsterdam da jeg var der, det er et saxofonriff som går igjen og er "lekent", har kanskje et litt franskt preg. Har lett overalt på nettet, men klarer ikke å finne den. Tror ikke det er noe særlig vokal i den. Kan lage en midifil med riffet senere.

Lenke til kommentar

Dette er en klubb/house-låt som ble spilt mye i amsterdam da jeg var der, det er et saxofonriff som går igjen og er "lekent", har kanskje et litt franskt preg. Har lett overalt på nettet, men klarer ikke å finne den. Tror ikke det er noe særlig vokal i den. Kan lage en midifil med riffet senere.

Ida Corr - Let Me Think About It/Destination Calabria?

Lenke til kommentar

hei!

jeg lurer på en låt som ble spilt på radio norge ca 16.25- 16.30 i dag, instrumental. aner ikke hvem som har den, men har et lite håp om at noen kanskje tilfeldigvis hørte på akkurat da? :thumbup:

ingen? :( noen som vet om jeg kan finne spillelisten deres noe sted da?

Endret av comtec
Lenke til kommentar

Ida Corr - Let Me Think About It/Destination Calabria?

Det er ikke den dessverre, det er en lysere saksofon som spiller, med et mer lystig riff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...