Alliha Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Er det nokon som veitt kva intro-sangen til serien Fear Itself heite? Leter etter en nokså festlig sang med teksten: Stikk meg ei øl, ellers går eg flipp flapp Stikk meg ei øl, eller går eg flipp flapp Stikk meg to something something Øl øl og merre øl, hahaha, det er det sjønnaste eg veitt Meinar det er busserulls eller noko slikt som syng Endret 30. april 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sang jeg hørte i går. Sjanger noe mellom pop og dance. Fra nittitallet en gang. Er en dame som synger noe som: I saw you on the dance floor, you kind of funny... ...would you dance whith me? Er også med et fengende trompet riff som gjør at jeg husker og ha hørt låta før. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har lett i mange dager nå etter en sang! Har litt Karpe Diem/Erik og Kriss-preg over seg. Og det eneste jeg husker fra sangen er: "tåpelig!" Ingen som vet? Er noe norsk rap-greier Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har lett i mange dager nå etter en sang! Har litt Karpe Diem/Erik og Kriss-preg over seg. Og det eneste jeg husker fra sangen er: "tåpelig!" Ingen som vet? Er noe norsk rap-greier Det første jeg fikk for meg var Equzes med Barnslig. Men de sier ikkke "Tåpelig!" der. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er det nokon som veitt kva intro-sangen til serien Fear Itself heite? Leter etter en nokså festlig sang med teksten: Stikk meg ei øl, ellers går eg flipp flapp Stikk meg ei øl, eller går eg flipp flapp Stikk meg to something something Øl øl og merre øl, hahaha, det er det sjønnaste eg veitt Meinar det er busserulls eller noko slikt som syng En slår flikk flakk Huset "på prærien" er vistnok et ølutsalg men skal en feste til 3 Busserulls tar en selvsagt med denne: og en fortsetter gjerne med Jokke......... Sam gammel nok til å huske slikt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har lett i mange dager nå etter en sang! Har litt Karpe Diem/Erik og Kriss-preg over seg. Og det eneste jeg husker fra sangen er: "tåpelig!" Ingen som vet? Er noe norsk rap-greier Det første jeg fikk for meg var Equzes med Barnslig. Men de sier ikkke "Tåpelig!" der. Hehe, det eneste ordet jeg husker fra sangen er ikke i linken din altså? Jaja, takk for svar uansett. Forhåpentligvis noen der ute som har hørt den før! Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 aner ikke hvor jeg skal poste dette, så for å slippe å lage ny tråd, poster jeg her det har seg sånn at jeg trenger noen intro sanger.. noe sånn som "Bill Conti - Gonna Fly Now" (rocky intro sangen). Noen som har noen bra forslag? Hva som helst Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Leter etter en gammel klassisk pianosang fra 50-tallet som heter La Fayette/Lafayette. Det er helt klin umulig å finne den via google/spotify og lignende. Er det noen som har sangen, vet hvem som har komponert den eller noe som helst? Endret 1. mai 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som har en anelse om hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hørtes veldig ut som "Arrival to earth". Ene sangen i Transformers filmen. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er nok ikke den. Hører på "Arrival to earth" noen gangen til dagen. Den beste sangen jeg har hørt forresten! Hvis det finnes flere versjoner av denne sangen, kan det godt være den :o Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som har en anelse om hva denne sangen heter? Hørtes veldig ut som "Arrival to earth". Ene sangen i Transformers filmen. Det er ikke filmmusikk fra Transformers. Selv så kjenner jeg ikke igjen musikken. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har prøvd meg med denne før, uten mye hell. Jeg har veldig lite å gå ut i fra, så denne kan være litt vanskelig. Fra et klipp mellom musikkvideoer på The Voice TV spilles det noen snutter av noen sanger. En av disse har et refreng som i stor grad er bygget opp av plystring. Hvem har denne sangen? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har prøvd meg med denne før, uten mye hell. Jeg har veldig lite å gå ut i fra, så denne kan være litt vanskelig. Fra et klipp mellom musikkvideoer på The Voice TV spilles det noen snutter av noen sanger. En av disse har et refreng som i stor grad er bygget opp av plystring. Hvem har denne sangen? Mange Schmidt - Giftig! http://www.youtube.com/watch?v=5tyyw9__c3g Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 sang jeg akkurat hørte på sky sports, det var ei dame som sang noe som hørtes ut som: hey, dont even say my name. noe sånt. noen som vet hva det kan være. tror skysports bruker relativt ny musikk i sine innslag Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har prøvd meg med denne før, uten mye hell. Jeg har veldig lite å gå ut i fra, så denne kan være litt vanskelig. Fra et klipp mellom musikkvideoer på The Voice TV spilles det noen snutter av noen sanger. En av disse har et refreng som i stor grad er bygget opp av plystring. Hvem har denne sangen? Du tenker sikkert på denne? http://www.youtube.com/watch?v=dvf--10EYXw&feature=fvst Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er en sang jeg er ute etter som jeg hørte for ikke lenge siden. Jeg husker ikke så mye av den, men den er en slags rocka sang med ikke så mye melodi/lyd. ganske enkel. Er bare et gitar som spillles. stemmen hørtes ungt ut(25+- mann). sangen virket ny. av tekst så husker jeg ikke mye men tror han sa no "Im so sorry" "a great great" Lenke til kommentar
klingsen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva heter musikken som spilles i reklamen for "Storm Chasers" på Discovery Channel for tiden? Det er på en måte en sånn lett piano-takt. Det lurer jeg også på! Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
HBA Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som kjenner igjen musikken i Heroes-spotet på Canal Plus sine sider? Første filmen som spilles av oppe til høyre: http://www.canalplus.no/serier Jeg klarer ikke å finne traileren noen andre steder enn hos Canal Plus. Mulig musikken kun er laget for anledningen, men dersom noen kan identifisere den ville jeg blitt veldig glad. Har en redigeringside som jeg kunne tenke meg å prøve ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå