johnj Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Spurt før.. men fikk ikke svar tror jeg.. Hva heter den min bror bjørnen sangen.. Dne NORSKE! "Jeg er på vei"? EDIT: Eller kanskje «Vis veien ut», i norsk språkdrakt fremført av Christian Ingebrigtsen. Endret 3. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Mulig.. Når jeg hører stemmen på han som synger etter "BJørnen" så ville jeg gjettet Picasso.. men, hmm.. Lenke til kommentar
f00b Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo. Dokument 2: KRISS het dokumentaren. Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den? Her ligger sangen Utrolig fin sang, så dokumentaren da den gikk på TV2. Har lenge lurt på om den er mulig å få tak i! Takk for lydklippet Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 En låt jeg hørte på radio i sommer. Mellomting mellom pop og elektronika, og alt jeg husker er ei barnslig damestemme som sang "I know you could" eller noe sånt. Jeg er ikke sikker på teksten engang... Men fengende. Og det var en av årets sommerslagere. Noen her som kjenner det igjen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) En låt jeg hørte på radio i sommer. Mellomting mellom pop og elektronika, og alt jeg husker er ei barnslig damestemme som sang "I know you could" eller noe sånt. Jeg er ikke sikker på teksten engang... Men fengende. Og det var en av årets sommerslagere. Noen her som kjenner det igjen? Snakker vi Gwen Stefani - "Cool", mon tro? Endret 3. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Snakker vi Gwen Stefani - "Cool", mon tro? Det er slett ikke umulig! Problemet er at jeg stort sett hører på radio tidlig om morran, så jeg får aldri med meg artistnavnene. Er for opptatt med å gni søvnen ut av øya. :!: Men Gwen Stefani hørtes litt logisk ut. Skal sjekke det opp. Takk for hjelpa! edit: blink. thanks again mate. Endret 3. september 2005 av jlarsen83 Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvertfall Tick Tock av Gwen Stefani var også Sommerhit Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) hva heter sangen som er her? http://www.rofl.name/roflcopter/ edit: caps Endret 4. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hva heter sangen som er her?http://www.rofl.name/roflcopter/ edit: caps Kenny Loggins - Danger Zone Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tekst: "Hun synger hold me, hold me forever, hold me, it's now or never" En norsk sang, litt sånn dansbandaktig. Noen som vet? Finner av en eller annen merkelig grunn ingen ting på Google, annet enn en dansk sang med samme tekst. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tekst: "Hun synger hold me, hold me forever, hold me, it's now or never" En norsk sang, litt sånn dansbandaktig. Noen som vet? Finner av en eller annen merkelig grunn ingen ting på Google, annet enn en dansk sang med samme tekst. kanskje det er den sangen da, hvis det er samme tekst... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg foreslått Barbados - "Hold Me", men hvem som har den norske versjonen kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 den går jo på danseband svish <3<3 Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet hva den Tupac sangen heter, (har nylig blitt vist på tv), der du ser mange bilder av tupac? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet hva den Tupac sangen heter, (har nylig blitt vist på tv), der du ser mange bilder av tupac? chetto gospel eller changes? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hva heter sangen vi kan gøre i reklamen av AliG på TvN? Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet hva den Tupac sangen heter, (har nylig blitt vist på tv), der du ser mange bilder av tupac? chetto gospel eller changes? takker!! (changes var det) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Noen som vet hva denne sangen heter? (hør på sampelet) Husker ikke hva den heter :/ EDIT: Link Endret 5. september 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet hva denne sangen heter? (hør på sampelet)Husker ikke hva den heter :/ EDIT: Kan ikke laste opp filtypen Noen som vet om et sted jeg kan legge den ut? putfile.com Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet hva denne sangen heter? (hør på sampelet)Husker ikke hva den heter :/ EDIT: Link Darude - Sandstorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå