robbsi Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei =) Jeg fikk plutselig en sang på hjernen igår. Husker jeg så den på Vg lita Topp 20 rådhusplassen for en del år tilbake. Var et par som sto å slo på tønner og dvs. Drit rå instrumental. Noen som har peiling hvilken sang jeg mener? Safri Duo - Played A Live? Sannelig var det den du Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bring me to life, Evanescence? Edit: Glem det. Den er ikke på det soundtracket. Se om du finner den her: http://www.amazon.com/Kick-Ass-Music-Motion-Picture-Explicit/dp/B003D3ZS58/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1271886910&sr=8-1 Edit2: Denne? http://www.youtube.com/watch?v=_vFTc99-wTk&f Melodien jeg snakker om ligger ikke på soundtracket, men er med i filmen. Kunne vært Bring me to life, men den har vokal. Og det jeg snakker om er hakket dypere og mørkere. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg leter etter russelåta til Beverly Pils, en russebuss i 2006 som hadde en ganske kul busslåt. Det er IKKE trancemusikk, mer hiphop. Noen som vet hvor jeg kan finne denne? Bumper meg selv litt jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Leter etter en melodi jeg har fått på hjernen, men aner ikke hva den heter. Har ikke hørt noe vokal. Den begynner med rolig, dystert pianospill, og akkurat det samme pianospillet fortsetter, men med tung gitarlyd. Gitarlyden er ganske lik den i Zombie av Cranberries. Har hørt sangen i en trailer til Metro 2033 og den er med i Kick-Ass, ca. en time ut i filmen. Er ikke mye info, men håper at en eller annen aner hva det er jeg snakker om. Slenger meg på denne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 In the house - In a heartbeat. Mye brukt sang, mest kjent fra 28 days later. Latterlig tøff. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Leter etter en melodi jeg har fått på hjernen, men aner ikke hva den heter. Har ikke hørt noe vokal. Den begynner med rolig, dystert pianospill, og akkurat det samme pianospillet fortsetter, men med tung gitarlyd. Gitarlyden er ganske lik den i Zombie av Cranberries. Har hørt sangen i en trailer til Metro 2033 og den er med i Kick-Ass, ca. en time ut i filmen. Er ikke mye info, men håper at en eller annen aner hva det er jeg snakker om. Slenger meg på denne. Sparks - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us, kanskje? edit: Nvm. Overså det med at det ikke var vokal. Sikkert den over. Endret 22. april 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvilke sanger har Klovner i Kamp samplet i "Til Våren" og "De Nære Ting"? Prøver meg igjen. Har funnet De Nære Ting, men Til Våren er fortsatt borte vekk for meg. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 In the house - In a heartbeat. Mye brukt sang, mest kjent fra 28 days later. Latterlig tøff. THATS IT!!! Tusen takk! Fantastisk låt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 In the house - In a heartbeat. Mye brukt sang, mest kjent fra 28 days later. Latterlig tøff. Du er en engel. Lenke til kommentar
Nee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Edward Maya ft. Vika Jigulina med Stereo Love ? Edit: Never mind, så at du sa den var gammel.. Det er sangen! Tusen Takk ;D Trodde den var ganske gammel jeg? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tror den er nokså ny Kanskje det er en nyere utgave av en gammel. Hva vet jeg Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 den var vel en syden hit for 1. år siden. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvem synger "I believe"? Kan hende den heter noe mer, prøvde å Google. Høres ut som et boyband. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 I believe I can fly med R. Kelly? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nei, er nesten sikker på at det er boyband. "and i believe, i believe (in love?)... Lenke til kommentar
stwa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Leter etter en sang som var soundtrack i en norsk film for en noen år siden.. Lurer på om det kan ha vært hawaii oslo, men finner den ikke på noen av sidene det står om filmen... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kan du fortelle oss noe som helst om hvordan den går? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Litt informasjon om sangen hadde vært bra. Sikkert vanskelig å huske, men hvilken sjanger er det, osv? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) ...edit... Endret 22. april 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå