Brann89 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vi er ute etter en sang som jeg tror spilles litt ofte på radioen, spesielt p3: Eneste vi vet er at den har et refreng med noe som ligner på dette: - so won't/don't you leave me (all) alone - why won't/don't you leave me (all) alone Etter dette kommer det noen piano akkorder, så fortsetter refrenget. Sangen er litt poprock. Men nå skal det sies at det kan hende vi bommer helt på teksten, for vi finner ingen riktige treff på lyricsider. Det essensielle er pianoet i refrenget. Litt usikker, mn er det denne sangen kanskje?: Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er Navigators - Wall of Stone. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er Navigators - Wall of Stone. Yes! Den var det. Takk skal du ha. Godt å få funnet ut av det:) Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Null stress. Bra sang, forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Leter etter en spansk (tror jeg da) pop-låt, alt jeg vet om den er at i refrenget synger de "Ale-ale-ale-ale-ale-ale Alejandro" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Lady Gaga - Alejandro? Endret 19. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 That's the one. Jeg føler meg litt flau nå, mtp. at jeg har alle CD-ene hennes og er stor fan. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 That's the one. Jeg føler meg litt flau nå, mtp. at jeg har alle CD-ene hennes og er stor fan. Ja, du burde være flau… Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Greit, denne tror jeg blir vrien. Jeg husker bare MUSIKKVIDEOEN til denne sangen. Det er fra 1995-2000 tenker jeg. Hele musikkvideoen handler om 4-5 gutter som er hver sin "karakter" i et spill, en av dem løper fra noen tror jeg, og en annen løper oppå en bru, en annen kjører en bil cabriolet om jeg ikke tar feil, og de møter på hverandre osv tror jeg. Sjanger er jeg ikke helt sikker på, det er nok rock, og t il slutt så tryner en fyr ganske høyt ned og det kommer "GAME OVER" på slutten. Alt jeg husker. Anyone? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Greit, denne tror jeg blir vrien. Jeg husker bare MUSIKKVIDEOEN til denne sangen. Det er fra 1995-2000 tenker jeg. Hele musikkvideoen handler om 4-5 gutter som er hver sin "karakter" i et spill, en av dem løper fra noen tror jeg, og en annen løper oppå en bru, en annen kjører en bil cabriolet om jeg ikke tar feil, og de møter på hverandre osv tror jeg. Sjanger er jeg ikke helt sikker på, det er nok rock, og t il slutt så tryner en fyr ganske høyt ned og det kommer "GAME OVER" på slutten. Alt jeg husker. Anyone? Red Hot Chili Peppers - Californication. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Greit, denne tror jeg blir vrien. Jeg husker bare MUSIKKVIDEOEN til denne sangen. Det er fra 1995-2000 tenker jeg. Hele musikkvideoen handler om 4-5 gutter som er hver sin "karakter" i et spill, en av dem løper fra noen tror jeg, og en annen løper oppå en bru, en annen kjører en bil cabriolet om jeg ikke tar feil, og de møter på hverandre osv tror jeg. Sjanger er jeg ikke helt sikker på, det er nok rock, og t il slutt så tryner en fyr ganske høyt ned og det kommer "GAME OVER" på slutten. Alt jeg husker. Anyone? Hmmm, kan det være RHCP - Califonication? http://www.youtube.com/watch?v=sFMLARtqxCY Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tusen takk alle 3! Det var den vettu, gode gamle minner fra MTV i den tiden... TAKK! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 hva heter den sangen som er i American Gangster reklamen på tv3 for tiden? jeg vet det er Anthony Hamilton som synger men hva heter sangen? Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Hei, hva heter den sangen som har så masse rare faka i seg,tror det først og fremst handler om America, tror en rar fakta var: at "donald duck var forbudt i russland fordi han ikke hadde bukse på seg" elns.. Endret 21. april 2010 av JMViper Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Slenger meg på! Den her må jeg høre Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dette er Prodigy sin låt Stand Up. http://open.spotify.com/track/18p13ezrEh4ojgekFlP7cq Noen som vet i hvilken sammenheng jeg har sett den på TV? Og er det virkelig Prodigy som har denne låta originalt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dette er Prodigy sin låt Stand Up. http://open.spotify.com/track/18p13ezrEh4ojgekFlP7cq Noen som vet i hvilken sammenheng jeg har sett den på TV? Og er det virkelig Prodigy som har denne låta originalt? Manfred Mann - one way glass Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dette er Prodigy sin låt Stand Up. http://open.spotify....rEh4ojgekFlP7cq Noen som vet i hvilken sammenheng jeg har sett den på TV? Og er det virkelig Prodigy som har denne låta originalt? Hvilken sammenheng på TV tror jeg at har blitt spurt om tidligere i tråden, bare motsatt. Altså hvilen sang i den reklamen. Husker desverre ikke helt, men tror det var noe på TVN eller TV3, kanskje 71 grader nord eller robinson. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Takk for hjelpa, folk. Søkte litt selv, og fant ut at den ble brukt i den ene traileren til Kick-Ass. Sikkert der jeg har sett den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå