DiNozzo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva heter den franske sangen i La Redoute reklamen som går på tv nå?.. En dame som synger den, med en meget behagelig stemme! Sangen heter Comment te dire Adieu, og ble gjort kjent med Francoise Hardy. Jane Birkin har også en versjon, mens den versjonen som spilles i reklamen visstnok er med japanske Kahimi Karie. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) visitdenmark.dk reklamen der gamlingen stikker fra de andre med hun damen på mopeden... Hva heter sangen? Jeg holder på å bli gal! Det er Fede Finn - Kærligheden Brænder http://www.youtube.com/watch?v=W9AXb6-ri1g Endret 15. april 2010 av JoeSchmo Lenke til kommentar
bjasten Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mT8fgL565Z4 Noen som veit???? Takker på forhånd Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mT8fgL565Z4 Noen som veit???? Takker på forhånd Samme melodi som de bruker i Løvenes Konge når Timon er lokkemat for hyenene, se på imdb til Lion King, kanskje du finner originalen der... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hva heter sangen som piano improv. duden på youtube synger by request? Butterflies etellerannet.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Owl City - fireflies er det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Owl City - fireflies er det Takker =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 SANG Noen som vet hva denne sangen heter? Fant det ut selv. For de som lurer så er det: AIIAIIIYO - Neo Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mT8fgL565Z4 Noen som veit???? Takker på forhånd Samme melodi som de bruker i Løvenes Konge når Timon er lokkemat for hyenene, se på imdb til Lion King, kanskje du finner originalen der... Hawaiian War Chant Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ok, denne sangen er i ferd med å gjøre meg sprø: Det er en ganske tung beat med noe slags pianoplingplong oppå, og en dame som nesten mumler mer enn hun synger. Jeg har ikke hørt den på radio, men de har spilt den mye på Sats-senteret mitt i det siste, og Viasat4 har den siste uken eller to hatt en reklame for diverse serier (Mad Men etc) hvor denne sangen er brukt. Det eneste jeg har oppfattet av teksten er "lovesick" (tror jeg). Har googlet som en gal, men jeg finner ikke noe som passer. Finnerlønn! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Ok, denne sangen er i ferd med å gjøre meg sprø: Det er en ganske tung beat med noe slags pianoplingplong oppå, og en dame som nesten mumler mer enn hun synger. Jeg har ikke hørt den på radio, men de har spilt den mye på Sats-senteret mitt i det siste, og Viasat4 har den siste uken eller to hatt en reklame for diverse serier (Mad Men etc) hvor denne sangen er brukt. Det eneste jeg har oppfattet av teksten er "lovesick" (tror jeg). Har googlet som en gal, men jeg finner ikke noe som passer. Finnerlønn! Lovesick med Lindstrøm og Christabelle, tipper jeg. Hva får jeg? Endret 16. april 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er en erte-melodi jeg lurer på. Hvis ungene synger Ole har en kjæreste, næ næ næ næ næ næ! Har den melodien de bruker et navn? Lenke til kommentar
furia_ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 visitdenmark.dk reklamen der gamlingen stikker fra de andre med hun damen på mopeden... Hva heter sangen? Jeg holder på å bli gal! Det er Fede Finn - Kærligheden Brænder http://www.youtube.com/watch?v=W9AXb6-ri1g FANTASTISK!! :D Da er både dagen og sommeren reddet! Tusen takk "Kærligheden brænder, klap i dine hænder, bid mig lidt i øret, træk mig hurtigt gennem pløret. La,la,la,la,la" :D Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hva heter den sangen som spilles i reklamene om møteplassen.no? Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ok, denne sangen er i ferd med å gjøre meg sprø: Det er en ganske tung beat med noe slags pianoplingplong oppå, og en dame som nesten mumler mer enn hun synger. Jeg har ikke hørt den på radio, men de har spilt den mye på Sats-senteret mitt i det siste, og Viasat4 har den siste uken eller to hatt en reklame for diverse serier (Mad Men etc) hvor denne sangen er brukt. Det eneste jeg har oppfattet av teksten er "lovesick" (tror jeg). Har googlet som en gal, men jeg finner ikke noe som passer. Finnerlønn! Lovesick med Lindstrøm og Christabelle, tipper jeg. Hva får jeg? Jammen er det det! Og det er til og med et av de alternativene jeg har sett på, men slått fra meg fordi jeg ikke helt kjente igjen teksten hehe. (Satt på jobb akkurat da, og der er nettet så tregt at det er umulig å få hørt på noe som helst.) Tusen millioner takk, jeg sender en sjokoladekake i posten. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hørte en Contry sang på golden gold på web-tv. Den episoden som går i dag. Husker ikkje navnet på sangen, mn vett den kommer fra en film der det er noen brødre eller venner som rømmer fra fengsel og kommer til en plass der de synger den sangen for å tene litt penger. Noen som vett kva slags sang eg mener? Lenke til kommentar
Hopp123 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hva heter sangen som ble spilt på norske talenter idag når "electric boogie" fyren dansa? I refrenget er det noen unger som synger. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jammen er det det! Og det er til og med et av de alternativene jeg har sett på, men slått fra meg fordi jeg ikke helt kjente igjen teksten hehe. (Satt på jobb akkurat da, og der er nettet så tregt at det er umulig å få hørt på noe som helst.) Tusen millioner takk, jeg sender en sjokoladekake i posten. Yay, sjokkis! Bare spør om det er noe mer du lurer på. Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hørte en Contry sang på golden gold på web-tv. Den episoden som går i dag. Husker ikkje navnet på sangen, mn vett den kommer fra en film der det er noen brødre eller venner som rømmer fra fengsel og kommer til en plass der de synger den sangen for å tene litt penger. Noen som vett kva slags sang eg mener? Jepp. Fra soundtracket til "Oh Brother, Where Art Thou". Sangen heter I Am A Man Of Constant Sorrow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå