B4stian Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sonne var den første jeg tenkte på, men er ikke så mye damesynging der. Steike Till er hot Sant det, eneste er den nynninga. Hvis det ikke er en av dem kan jeg ikke tenke meg at det kan være Rammstein. Da har vi vel nevnt alle med litt lysere vokal i. Nei da er det gjerne ikke Rammstein da. Men teksten i sangen var på tysk, derfor tenkte jeg automatisk at det måtte være dem. Nei ble visst vanskelig dette, men tusen takk for gode forslag! . Du kan jo høre litt på "Die Apokalyptischen Reiter" og se om det kan være dem. Har ikke hørt noe med kvinnelig vokal der, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen som så på nordens herligste med ylvis i dag? Den opera sangen som dem sang litt av sammen med opera mannen som dem sa at var bocceli sin sang? har letet en stund etter denne men ikke akkurat lett og finne ut hva den heter. noen som vet? er ikke nessum dorma eller time to say goodbye.. har prøvd en del boccei sanger uten hell Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg leter etter en sang med litt lounge/chillhouse preg, der en av setningene i refrenget er "She's a stunner". Det er dessverre alt jeg vet, og google gjorde meg ikke stort smartere. Noen som kan hjelpe meg videre? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skal frem til en reggae låt, kan høres ut som Inner Circle, men er ganske sikker på at det ikke er dem. Er først en kar som synger litt typisk reggae, og så noen damer som korer: "Sweet summer ?kiss?....". litt lite å gå på her kanskje? Er en middels populær låt mener jeg, skikkelig gladsang som minner om sommer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=d0tXerWaNxs Det jeg lurer på er hvilken annen sang som har samplet mye fra denne. Jeg veit jeg har hørt mye av det før i en annen sang, og jeg sitter nå og irriterer meg vannvittig over at jeg ikke kan komme på hvilken. Red.: Jeg fant ut av det! Remady P&R - No Superstar Endret 7. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Går en reklame på radioen for tiden, veldig ofte på P4 eller på Norge. Er en helt vanlig reklame hvor det er en kar og ei dame som synger "I can't get satisfaction" eller "I get satisfaction". Er det noen som kjenner den igjen? EDIT: Det er ikke RS. Endret 8. april 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rolling Stones kanskje? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rolling Stones kanskje? Nei, det er ikke den. Glemte å skrive det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Begynnelsen på denne, er det noe dem har lagt selv eller er det noen andre som har lagt den? Digger den melodien! http://www.youtube.com/watch?v=GkF4LpXVtzQ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rolling Stones kanskje? Nei, det er ikke den. Glemte å skrive det. Benny Benassi? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Begynnelsen på denne, er det noe dem har lagt selv eller er det noen andre som har lagt den? Digger den melodien! http://www.youtube.com/watch?v=GkF4LpXVtzQ Ikke helt ulik Organic - "Big brother". Enten samme artist som er samplet, eller samme produsent? Lenke til kommentar
division Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) har en sang på pcn min. ligger lagret som " spor 10 " holder på å rivet av mæ høuet. har prøvd å google fram lyricsn. men finner ikke. hjelp. den er vell en der år gammel å har en del fart i seg. litt sånn party sang. teksten er som følger: youre here with me he cant come, youre here with me he cant come, youre here with me he cant come, you know he cant come. tlarlala yo dj (et eller anna) and spin it like a (eeh?) hey man, hows it going, do you do what i tell you to do then. hey girl are you wasted let me introduse you to my face. oh shit im cold, did you raise the game but (no school) you know i saw that girl she really rockd my world so lets get real. youre here with me he cant come, youre here with me he cant come, youre here with me he cant come you know he cant come. yo dj "tralal and spin it like a tralal ?? " you got the let the right side over once again. setter pris på all form for tilbakemelding. Mvh Divi Endret 8. april 2010 av division Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://vagalume.uol.com.ar/basic-element/raise-the-gain.html du må bruke apostrof i teksten din og gåseøyne rundt teksten Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei hørte en sang på radioen på morgen rundt 8 tida. Finner den ikke på spillelistene til p4. Var en svensk sang, med en mann som sang. Ordet "himmelen" var i sangen, og en del av refrenget er "den ho vil ha, er jag" tror jeg. Takk for svar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei hørte en sang på radioen på morgen rundt 8 tida. Finner den ikke på spillelistene til p4. Var en svensk sang, med en mann som sang. Ordet "himmelen" var i sangen, og en del av refrenget er "den ho vil ha, er jag" tror jeg. Takk for svar Haha den hørte jeg også på P4, på vei til skolen! :!: Chill sang Christer Sandelin - Det Hon Vill Ha Endret 8. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg leter etter en sang med litt lounge/chillhouse preg, der en av setningene i refrenget er "She's a stunner". Det er dessverre alt jeg vet, og google gjorde meg ikke stort smartere. Noen som kan hjelpe meg videre? Bumpeti? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 http://gamer.no/videoer/53224/teaser-crysis-2/ hva heter sangen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hva heter sangen http://www.swatch.com/zz_en/mediacenter/videos.html Lenke til kommentar
division Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 http://vagalume.uol.com.ar/basic-element/raise-the-gain.html du må bruke apostrof i teksten din og gåseøyne rundt teksten TUUUSEN TAKK !!! herregud. har plaga mæskjøl med leiting i over et halvt år hahaha. tusen takk <3 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hei hørte en sang på radioen på morgen rundt 8 tida. Finner den ikke på spillelistene til p4. Var en svensk sang, med en mann som sang. Ordet "himmelen" var i sangen, og en del av refrenget er "den ho vil ha, er jag" tror jeg. Takk for svar Haha den hørte jeg også på P4, på vei til skolen! :!: Chill sang Christer Sandelin - Det Hon Vill Ha Å herlig Tusen takk Hørte faktisk på den på vei til skolen jeg også Endret 9. april 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå