Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg husker er at den var utrolig fin, at det var en jentestemme iblandt og at hun bl.a sang noe om rainbow. Er en trance sang :)

Er et par år siden jeg hørte den, så er usikker på årstallet den er laget.

Hvem kan det være?? Ikke så mye og gå etter her men..setter stor pris på forslag

A-Moe - over the rainbow?

Var ikke den, men godt forslag. Kul sang. hehe ;)

Lenke til kommentar

Eneste jeg husker er at den var utrolig fin, at det var en jentestemme iblandt og at hun bl.a sang noe om rainbow. Er en trance sang :)

Er et par år siden jeg hørte den, så er usikker på årstallet den er laget.

Hvem kan det være?? Ikke så mye og gå etter her men..setter stor pris på forslag

A-Moe - over the rainbow?

Var ikke den, men godt forslag. Kul sang. hehe ;)

Age Pee - "When The Rain Begins To Fall" [Axel Konrad Remix]

Lenke til kommentar

Sonne var den første jeg tenkte på, men er ikke så mye damesynging der. Steike Till er hot

Sant det, eneste er den nynninga.

Hvis det ikke er en av dem kan jeg ikke tenke meg at det kan være Rammstein. Da har vi vel nevnt alle med litt lysere vokal i.

Lenke til kommentar

Sonne var den første jeg tenkte på, men er ikke så mye damesynging der. Steike Till er hot

Sant det, eneste er den nynninga.

Hvis det ikke er en av dem kan jeg ikke tenke meg at det kan være Rammstein. Da har vi vel nevnt alle med litt lysere vokal i.

Nei da er det gjerne ikke Rammstein da. Men teksten i sangen var på tysk, derfor tenkte jeg automatisk at det måtte være dem. Nei ble visst vanskelig dette, men tusen takk for gode forslag! :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...