Ekko Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Leter etter en sang jeg hørte i barndommen... Ca 10 år siden. Mente at sangen var Knutsen og Ludvigsen sin, men er ikke sikker. Sangen går noe slik: "Det står en dame og viser fram rompa si, og folk betaler penger for å se" Eller noe lignende. Håper noen vet hvilken sang jeg tenker på! Er jo en som går noe slikt: Har du sett min gamle kone Står på taket, viser rompa for en krone Hvis hun ingen krone får tar hun buksen opp og går Lenke til kommentar
parleur Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Var på en nattklubb i Trondheim som heter Crash. Hørte jeg en fengende låt som jeg har hørt der flere ganger. Sangen er i Western stil med plystring. Er av nyere dato. Vanskelig å få med seg teksten i sange! Hvis det i hele tatt er noe! En god discolåt altså!! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 rednex - cotton eyed joe? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) ewdrfgh Endret 30. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Rasspusten Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 er det noen som veit hva sangen som ble spilt lørdag 20 mars på farmen? altså etter da da Karin hadde sagt farvel til de andre deltakerne etter å ha blitt slått ut av Tone Gudrun. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 rednex - cotton eyed joe? Nei mer i Ville Vesten stil musikk. Den begynner med "hugh, hugh hug, og plystring. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg kom over en videosnutt på youtube med en veldig fengende melodi. Jeg vet ikke noe mer om den melodien enn at den ble spilt på en nattklubb med navnet Pacha den 18.07.2008. Pacha ligger i byen Madrid sentralt i Spania. Er det noen kunnskapsfulle individer der ute som kan hjelpe meg med navnet på sangen/låta/melodien. Hva kaller man det egntlig? Til info så er det første delen av videoen, altså fram til 00:28. Jeg vet ikke om det er en og samme sang gjennom hele snutten. Er ikke så veldig bevandret i denne type musikksjanger. http://www.youtube.com/watch?v=1UZYALAUxDI Noen som vet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Leter etter en sang jeg hørte i barndommen... Ca 10 år siden. Mente at sangen var Knutsen og Ludvigsen sin, men er ikke sikker. Sangen går noe slik: "Det står en dame og viser fram rompa si, og folk betaler penger for å se" Eller noe lignende. Håper noen vet hvilken sang jeg tenker på! For ca 10 år siden, brukte jeg å spille en sang på kasettspilleren til pappa.Og det var en sang som jeg likte veldig godt den gang, hadde vært morsomt og fått høre den igjen. Det jeg husker fra sangen er: En dame som viser frem rompen sin,og alle kan se den eller noe i den duren:p Den sangen er eller var altså på kasett den gang. Noen som har noen som hels peiling på hva sangen heter eller? Setter veldig stor pris på om noen finner sangen. Har lett i på dagesvis overalt Det er Gustav Lorentzen ("Ludvigsen" i Knutsen og Ludvigsen). Sangen heter nettopp: "Dame som viser frem rompen sin" Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva heter sangen orkesteret spiller i kinderegg reklamen? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Leter etter en sang jeg hørte på programmet til Dagfinn Lyngbø og Anne Kat. Hærland igår på NRK3. (Heter programmet Big Bang tro?) Sangen jeg leter etter ble sunget av mannskoret under begynnelsen av et innslag og etter at de fikk helium. Noen som vet hvilken jeg mener? Nynner på den hele tida.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei, hva heter kjenningsmelodien til Trimkvarteret som gikk på NRK for en tid tilbake? Har noen en YouTube-link eller noe slikt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Eneste jeg husker er at den var utrolig fin, at det var en jentestemme iblandt og at hun bl.a sang noe om rainbow. Er en trance sang Er et par år siden jeg hørte den, så er usikker på årstallet den er laget. Hvem kan det være?? Ikke så mye og gå etter her men..setter stor pris på forslag Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer også på en trance/dance (litt usikker på om den havner under den kategorien) sang der starten er det en jente som synger noe på fransk. Var vel på topp ca 2002-2004 en gang Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som vet hva sangen heter i "Verdens tøffeste byer" reklamen på Discovery Channel? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer også på en trance/dance (litt usikker på om den havner under den kategorien) sang der starten er det en jente som synger noe på fransk. Var vel på topp ca 2002-2004 en gang funker ikke helt med tids perioden, men prøver: sash encore une fois eller: in grid tu es foutu Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer også på en trance/dance (litt usikker på om den havner under den kategorien) sang der starten er det en jente som synger noe på fransk. Var vel på topp ca 2002-2004 en gang funker ikke helt med tids perioden, men prøver: sash encore une fois eller: in grid tu es foutu Er ingen av de. Er mulig den kom litt før også, men takk for svar :)Tror ihvertfall det er fransk..hehe Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan det være noe av Kate Ryan? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer også på en trance/dance (litt usikker på om den havner under den kategorien) sang der starten er det en jente som synger noe på fransk. Var vel på topp ca 2002-2004 en gang funker ikke helt med tids perioden, men prøver: sash encore une fois eller: in grid tu es foutu Er ingen av de. Er mulig den kom litt før også, men takk for svar :)Tror ihvertfall det er fransk..hehe hmm, above and beyond-M (ayumi hamasaki remix) det er japansk eller noe, men før jeg vist hva det var så trodde jeg det var fransk. passer med års tall Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer også på en trance/dance (litt usikker på om den havner under den kategorien) sang der starten er det en jente som synger noe på fransk. Var vel på topp ca 2002-2004 en gang funker ikke helt med tids perioden, men prøver: sash encore une fois eller: in grid tu es foutu Er ingen av de. Er mulig den kom litt før også, men takk for svar :)Tror ihvertfall det er fransk..hehe hmm, above and beyond-M (ayumi hamasaki remix) det er japansk eller noe, men før jeg vist hva det var så trodde jeg det var fransk. passer med års tall Ikke den heller, men den var stilig Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg gjentar: Kan det være noe av Kate Ryan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå