Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hva i all verden heter originalsangen til reklamen for Bruno Banani-parfymen som er før man ser på Paradise Hotel på nettet? Litt flaut å spørre i grunn, for den er jo så kjent, og jeg har det på tunga.. :(

Kan se det her; Trykk på program, og velg en hvilken som helst episode. :)

! :D

Ahh, selvsagt, var det det var! Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter en hiphoplåt. Tror den er av en svensk artist. Det er mye plystring i refrenget. Ikke mye å gå etter, men jeg greier ikke å finne den på egenhånd, så jeg trenger litt støtte.

Kanskje ikke helt hiphop, men er da ihvertfall svenskt og plystrende: Peter Bjorn And John - Young Folks. Verdt et forsøk ihvertfall :)

Takk for forslaget, men det ikke denne. Har hørt den mange ganger før, men den jeg ser etter er hiphop.

Kan det være noe av Timbuktu?

Nei, tror ikke det. Heller mer mot Petter, Ken Ring osv. Har sjekket ut det jeg kan av Petter på Spotify, men har ikke greid å finne låta. Kan godt hende jeg har oversett noe så det kan fortsatt hende det er noe av Petter.

Nå fant jeg ut at det er i en "The Voice TV"-reklame jeg har hørt plystringen. Dermed er det enda litt mer usikkert hvilken artist det er i og med at det er flere små snutter i reklameklippet.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp, ettersom ikke en gang Google kan hjelpe meg, eller Itunes!

Jeg har en sang på Iphonen min med Jay-z, hvor teksten går slik som dette:

Yeah naw I don't fuck around, stay on my J.O.

Hov' been about that dough since I was a day old

Oh, push perrico if I need to for the rule of evil

Was born in the belly that's the way the streets breed you

One life to live - notice you get no sequel

So I truly got to live this like my last movie

Six oohie, jewels drippin, big toolie

I ball for real, y'all niggaz is Sam Bouie

And with the third pick - I made the earth sick

M.J., hem Jay, fade away perfect

I rhyme sicker than every rhyme spitter

Every crime nigga that rhyme or touch a mic because my mind's quicker

I'm a eighty-eighter, nine-six to "Reasonable Doubt"

Temper short, don't take much to squeeze you out

Yeah you shinin but the only thing you're leavin out

You're a candle in the sun - that shit don't even out

Hele poenget er at dette IKKE er sangen Hola Hovito!

Så jeg håper en av dere kan hjelpe meg, for nå har jeg allerede brukt 1 time på å finne ut hvilken sang det kan være.

Jeg tipper det er en sang er med som gjesteartist etc.

Fant det ut.

Lil Wayne - Put my money!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Leter etter en sang, men kan ikke teksten noe særlig.. Eneste jeg husker er at det er en kvinne som synger i et rolig tempo.

Refrenget går noenlunde slik:

Is it all in my head, in my head

Er alt jeg husker :/

Edit:

Fant den :) Den heter 'Confessional song' og var med i Xfactor en eller annen gang.

Endret av Evast
Lenke til kommentar

Det er en reklame, som går på tv nå, for Tine Lett Creme Fraiche Pesto, med en søt sang. Og det irriterer meg grenseløst, for vanligvis er det bare å google i 2 minutter, så finner man sånne sanger, men jeg får ikke til med denne!

Sangen går omtrentlig sånn:

It's the twinkle in your eyes, that makes me smile

*husker ikke neste vers*

*refren* It's the liiiiitleeee thiiiiings iiiiin life.

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Hei. Går to forskjellige Mad Men-reklamer på TV'en for tia (usikker på om det er TV3 eller Viasat 4). I den ene høres det ut som en skikkelig stilig beat. Hva heter sangen?

Anyone?

EDIT: Skal prøve å få filmet neste gang reklamen går på TVen ;)

Endret av gromit190
Lenke til kommentar

Jeg vet hvilken sang jeg leter etter, men jeg sliter med å finne riktig remix (oi, oi, oi - dette blir gøy, gitt)!

Jeg bor for tiden i Australia, og hørte på byen - for noen uker siden - en remix av Doobie Brothers - Long Train Runnin' som var helt fabelaktig. Jeg slo av en prat med DJen, som forøvrig var veldig hjelpsom og hyggelig, og han sa at det ikke var en remix, men en reell re-release som Doobie Brothers selv sto for, fra 1984. Jeg syntes dette var rart, fordi jeg ville plassert låta i sjangeren Dance og syntes den hørtes altfor moderne ut til å være fra 1984. Dog, siden han var så vennlig så tok jeg det for god fisk og dro hjem med den informasjonen.

I ettertid har jeg overhodet ikke klart å finne noe informasjon om en re-release fra 1984 for Long Train Runnin'.

Den remix'en jeg har funnet som minner mest (men fortsatt er feil) er Glamrock Brothers - Long Train Runnin'. Denne versjonen er å finne på Ministry of Sound: Dance Anthems (2010).

Det jeg lurte på er om noen kjenner til alternative versjoner som er populære? Alle forslag settes pris på... Jeg har også hørt Bus Stop remixen fra DDR2, og det er ikke den.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvilken sang jeg leter etter, men jeg sliter med å finne riktig remix (oi, oi, oi - dette blir gøy, gitt)!

Jeg bor for tiden i Australia, og hørte på byen - for noen uker siden - en remix av Doobie Brothers - Long Train Runnin' som var helt fabelaktig. Jeg slo av en prat med DJen, som forøvrig var veldig hjelpsom og hyggelig, og han sa at det ikke var en remix, men en reell re-release som Doobie Brothers selv sto for, fra 1984. Jeg syntes dette var rart, fordi jeg ville plassert låta i sjangeren Dance og syntes den hørtes altfor moderne ut til å være fra 1984. Dog, siden han var så vennlig så tok jeg det for god fisk og dro hjem med den informasjonen.

I ettertid har jeg overhodet ikke klart å finne noe informasjon om en re-release fra 1984 for Long Train Runnin'.

Den remix'en jeg har funnet som minner mest (men fortsatt er feil) er Glamrock Brothers - Long Train Runnin'. Denne versjonen er å finne på Ministry of Sound: Dance Anthems (2010).

Det jeg lurte på er om noen kjenner til alternative versjoner som er populære? Alle forslag settes pris på... Jeg har også hørt Bus Stop remixen fra DDR2, og det er ikke den.

Jeg hadde en best of-cd av The Doobie Brothers, hvor det var en remix av den sangen. Det var en gammel cd fattern hadde, som jeg har mista. Jeg kjøpte nøyaktig samma cd seinere, som jeg fortsatt har, men remixen der er ikke den samme. Jeg mener å huske at remixen som var på den gamle best of'en var jævlig kul, så kan være den du mener.

Lenke til kommentar

Det går en reklame for et album på norsk TV nå.. En samleplate av flere gode rocklåter, tror jeg. Hele reklamen oser av "Hard Summer Dance IV", men det er altså et metallalbum. Tittelen inneholder "maniac", tror jeg.

Hva er navnet på dette albumet?

Tror det er Metal Mania eller noe slikt

Lenke til kommentar

Leter etter en sang og den er totalt umulig å finne.. Hørte den på en fest i fjor sommer, antar at den ikke er veldig kjent, sjangeren er dance.. Språket kan muligens være russisk? Har ikke peiling.. Det eneste jeg husker klart fra sangen er How do you do you do.. Eller Doyo doyo do.. Eller noe i den duren.

Hvem sa det skulle være enkelt? :p

Lenke til kommentar

Leter etter en sang og den er totalt umulig å finne.. Hørte den på en fest i fjor sommer, antar at den ikke er veldig kjent, sjangeren er dance.. Språket kan muligens være russisk? Har ikke peiling.. Det eneste jeg husker klart fra sangen er How do you do you do.. Eller Doyo doyo do.. Eller noe i den duren.

Hvem sa det skulle være enkelt? :p

Denne? :p

http://www.youtube.com/watch?v=QYcDXMtBsgY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...