RastaXP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hva heter den sangen som er i den nye reklamen for Peugot 307? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hva heter den sangen som er i den nye reklamen for Peugot 307? "Spin Doctors - Two Princes" var det vi ble enige om for et par sider siden. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 [...bla bla bla...]Er du en av de som setter pris på musikk og foretrekker å kjøpe den, finner du låta på albumet "To Whom It May Concern" utgitt på PolyGram i 1997. joda, verdsetter musikk... men nå må jeg først få kjøpt meg en spiller først... da snakker jeg om en yamaha dvd spiller... gleder meg Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hva heter den sangen som er i den nye reklamen for Peugot 307? "Spin Doctors - Two Princes" var det vi ble enige om for et par sider siden. "For et sammentreff". Første gangen jeg så reklamen tenkte jeg åsså at noen ville spørre om den her, inkludert meg. Får leite mere neste gang. edit: leijon kungen leif. Endret 1. september 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hmm...Jeg lurer på følgende: *Er veldig sikker på at det er Snoop Dogg *Kvinnelig stemme *I refrenget er det en lyd; som om noen slår på en blikktønne Refreng: *slag* *slag*(kjapt) *pause* *slag* *slag* Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hmm...Jeg lurer på følgende: *Er veldig sikker på at det er Snoop Dogg *Kvinnelig stemme *I refrenget er det en lyd; som om noen slår på en blikktønne Refreng: *slag* *slag*(kjapt) *pause* *slag* *slag* Håper noen kan hjelpe er det virkelig alt du har? ikke fätt med deg litt av det de synger da? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hmm...Jeg lurer på følgende: *Er veldig sikker på at det er Snoop Dogg *Kvinnelig stemme *I refrenget er det en lyd; som om noen slår på en blikktønne Refreng: *slag* *slag*(kjapt) *pause* *slag* *slag* Håper noen kan hjelpe Snoop Dogg med Drop it like it's hot sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kuffe Skrevet 01/09/2005 : 15:56 Noen som vet navnet på den sangen i lottoreklamen med hun sure/grettne sykepleieren? Torstein OK @ 31/08/2005 : 19:02Det lurer jeg også på Samme her, for dei som lura på kass vi meiner så kan du se den her -> Norsk tipping Velg "Ny lotto film" JEG FANT DET UT! herrejeminy den sangen er fin Israel Kamakawiwo'ole - Somwhere over the rainbow Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hva heter den sangen der en fyr synger "You're Beautiful" om og om igjen ganske mye.. Rolig sang Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. I saw your face in a crowded place, And I don't know what to do, 'Cause I'll never be with you. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. James Blunt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) vet man hva? drit i den der Endret 1. september 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 She tied you to her kitchen hair She cutted your haird and broke your Test: Hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeff Buckley - Halleluja Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kuffe Skrevet 01/09/2005 : 15:56 Noen som vet navnet på den sangen i lottoreklamen med hun sure/grettne sykepleieren? Torstein OK @ 31/08/2005 : 19:02Det lurer jeg også på Samme her, for dei som lura på kass vi meiner så kan du se den her -> Norsk tipping Velg "Ny lotto film" Brother Iz - Somewhere Over The Rainbow finnes bla. på soundtracket til Finding Forrester Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ene sangen fra den nye golf 5 reklamen, der det "eldre paret" sitter i en golf 1 eller 2 og hører på "love is in the air, så kommer et yngre par i en golf 5, som spiller en hip hop/rap versjon av love is int he air. Hvem har laget den remixen?? heh, dette spørsmålet ble spurt et par poster over din egen Det blei vel forsåvidt aldri svart på? Love Is In The Air-versjonen med rap i Golfreklamen finnes foreløpig kun som et 60 sekunders ufullstendig klipp. Laget av Massive Music i Nederland. For dere som lurte på det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm...Jeg lurer på følgende: *Er veldig sikker på at det er Snoop Dogg *Kvinnelig stemme *I refrenget er det en lyd; som om noen slår på en blikktønne Refreng: *slag* *slag*(kjapt) *pause* *slag* *slag* Håper noen kan hjelpe Snoop Dogg med Drop it like it's hot sikkert. Det er ikke Drop It Like Its hot. Den er mer melodisk, og litt eldre enn det, tror jeg. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm...Jeg lurer på følgende: *Er veldig sikker på at det er Snoop Dogg *Kvinnelig stemme *I refrenget er det en lyd; som om noen slår på en blikktønne Refreng: *slag* *slag*(kjapt) *pause* *slag* *slag* Håper noen kan hjelpe Kan det være "Beautiful"? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er nok ikke den heller Når "blikktønnelyden" kommer, høres det ut som noen sier bang. Flere tips mottas med takk Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hmm....er du sikker på at det er Snoop? Hadde vært greit å vite sånn ca hvor gammel den er, 2 eller 8 år gammel liksom Du tenker ikke på "Dr. Dre - Bang bang"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå