endrebjo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Leiter etter en kul rocke-låt som har dukket opp på fest i det siste. Diffus beskrivelse følger: Jeg antar at det er en relativt ny låt siden jeg ikke har hørt den før i det siste, og den er utrolig kul. Jeg trodde først det var en remix/cover av en eldre låt fra enten rock- eller jazz-verdenen, men det var kun riffet, refrenget eller noe annet som liknet fryktelig. Deler av låten minner kanskje litt om 'Summer of 69' (eller en liknende glad-rock-låt), men så slår det ganske brått over på noe som ikke likner så mye (men jeg tror fremdeles glad-tonen er der). Jeg kan kanskje erindre at teksten nevner noe ala. "last" og "summer", men jeg ville ikke satt pengene på akkurat det tipset. Demrer det for noen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Leiter etter en kul rocke-låt som har dukket opp på fest i det siste. Diffus beskrivelse følger: Jeg antar at det er en relativt ny låt siden jeg ikke har hørt den før i det siste, og den er utrolig kul. Jeg trodde først det var en remix/cover av en eldre låt fra enten rock- eller jazz-verdenen, men det var kun riffet, refrenget eller noe annet som liknet fryktelig. Deler av låten minner kanskje litt om 'Summer of 69' (eller en liknende glad-rock-låt), men så slår det ganske brått over på noe som ikke likner så mye (men jeg tror fremdeles glad-tonen er der). Jeg kan kanskje erindre at teksten nevner noe ala. "last" og "summer", men jeg ville ikke satt pengene på akkurat det tipset. Demrer det for noen? ? Er ikke så veldig ny den, da ;P Endret 17. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Oh yeah! Når jeg hører den nå husker jeg fort at jeg bet meg fast i pianoriffet fra Werewolves of London (Warren Zevon), samt 'Sweet Home Alabama'-kosen. Edit: 2008 er relativt nytt i mine øyne. Endret 17. mars 2010 av endrebjo Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvem som har orginal melodien til DJ Team - Stereo love? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvem har musikken som er på reklamen for FInal Fantasy 13? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Leona Lewis huskar desverre ikkje navnet på songen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvem har musikken som er på reklamen for FInal Fantasy 13? Hvis du leser litt bakover i tråden så er det 6-7 stykker som har spurt om det samme. MEner også å huske at tittelen på sangen står i reklamen. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg var nesten sikker på at flere hadde spurt, men jeg orka ikke lete. Dårlig forumoppførsel, I know. Men jeg fikk jo svar uansett Så takk for det! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 ok. tenk dere året 2006/07. D e jul, du ser svisj (ja , d gjør du) og der e d en sang me ei dame som sang i en sjøgrønn/blå kjole.. Hvem er dama og hva het sangen? Hun sang på engelsk, rolig sang. Mer husker jeg ikke, amaze me Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvem som har orginal melodien til DJ Team - Stereo love? har du link til sangen? Ut fra dette kan jeg kun anbefale deg å sjekke ut edward maya-stereo love Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Corporal Clegg: Kanskje noe her, her eller her? Musikkvideoer kan jeg (dessverre?) ikke. Endret 17. mars 2010 av endrebjo Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Godt forslag, men nei ; ) Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg er på jakt etter en låt som blir brukt mye i sport. Jeg har den på tunga, men kobler ikke hva den heter. Trompeter og trommer, og publikum synger ofte bare "åh-ååh", eller lager egne tekster til melodien. Litt fiesta-ish. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg er på jakt etter en låt som blir brukt mye i sport. Jeg har den på tunga, men kobler ikke hva den heter. Trompeter og trommer, og publikum synger ofte bare "åh-ååh", eller lager egne tekster til melodien. Litt fiesta-ish. ? Endret 18. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Nei, men takk for at du minnet meg på den låta Den sangen jeg tenker på, blir ofte spilt ved scoringer, f.eks. Endret 18. mars 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 That's the one! Takker! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva heter sangen som spilles på Zelda som er theme sangen? Den må da hete noe. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Tror bare den heter Zelda Theme Finnes mange versjoner, da http://www.amazon.com/Zelda-Music-Nintendo-Sound-History/dp/B0006GAZOO Endret 18. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 "Zelda Theme" er vel ingen sang, da mange av spillene har mange titalls sanger hver. Mener du denne, kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=Wnv1eTH2BaA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå