ProStreetEier Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva heter sangen på reklamen for final fantasy 12 som går om dagen? Lenke til kommentar
solskjaer Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hva den der " ...I don't wanna be a superstar..." heter?? Er en dame som synger den. Vet ikke om den er gammel eller ny;) Hørte den på radio her om dagen;) PS: Ikke Bjørn Johan Muri sin;) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Noen som vet hva den der " ...I don't wanna be a superstar..." heter?? Er en dame som synger den. Vet ikke om den er gammel eller ny;) Hørte den på radio her om dagen;) PS: Ikke Bjørn Johan Muri sin;) , kanskje? Det er en mann som synger da, tror jeg, men ganske lyst. Hørte en sang når jeg så "Folk:Sledemakeren" på NRK tidligere i kveld. Den kan høres her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/618029 fra 26:27. Er det noen som vet hvilken sang eller artist dette er? Rulleteksten sier at musikken er av Lars H. Haugen, som er gitarist i bandet Hellbillies. Jeg fant dessverre ikke sangen du spør etter men jeg ser at han er aktiv på MySpace, så du kan jo prøve å sende han ei melding der. Endret 16. mars 2010 av Sondre Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva heter sangen på reklamen for final fantasy 12 som går om dagen? står i selve reklamen. youtube it Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hva sangen 22:30 uti denne videoen heter? Bump. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hva den sangen som kan minne om tommas toget theme sangen heter? det er en rap sang eller no Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva heter sangen? Vedlegg... Untitled 002.wav Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hva heter sangen? Vedlegg... Top Gun Anthem http://open.spotify.com/track/6lKtMV1tpaZtMusLUDBHSb Noen som vet hva den sangen som kan minne om tommas toget theme sangen heter? det er en rap sang eller no Denne? :!: Endret 16. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hva den sangen som kan minne om tommas toget theme sangen heter? det er en rap sang eller no tenker ikke på 50cent remix greia med thomas the tank engine sangen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 takker timb, har lett etter den sangen i evigheter Lenke til kommentar
lvanovic Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva heter sangen de bruker som reklame for tv3-programmene? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hva den sangen som kan minne om tommas toget theme sangen heter? det er en rap sang eller no tenker ikke på 50cent remix greia med thomas the tank engine sangen? den har blitt spillt på p3 for noen uker siden:S Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 gi meg navnet på sangen så kan jeg sjekke Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Regner med det er denne. Husk at det er lov å søke litt selv, fant den på omtrent tre sekunder. http://www.youtube.com/watch?v=kUQTVdqgJOc Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hva den sangen i DnBNOR reklamen som går på TV3 for tiden heter? Er noe ala "oh wow eller wow oooh". Skulle ikke forundre meg om jeg har den, men klarer ikke å huske navnet. Takk på forhånd. Ingen som vet? Blur - Song 2 Tusen takk! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Regner med det er denne. Husk at det er lov å søke litt selv, fant den på omtrent tre sekunder. http://www.youtube.com/watch?v=kUQTVdqgJOc var den ja, tok det som en selvfølge at han kunne søke selv, da det var ganske spesifikt det jeg skrev. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Enig, men siden han skrev "gi meg navnet på sangen så kan jeg sjekke" ble jeg bittelitt oppgitt og fyrte like gjerne bare opp hele videoen. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som vet hva den sangen som er i reklamen om Tine Kesam heter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg lurer på hvilken sang som er brukt i klippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå