Oki097 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 ladbrokesreklamen. noen synger the best things in life are free. fant ikke den rette versjonen på spotify. håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva heter den sangen som er på tv3 reklamen om filmene de sender på søndager? Tror den er av Madonna. Hva heter den sangen som er på tv3 reklamen om filmene de sender på søndager? Tror den er av Madonna. Den heter Love Profusion :-) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Takker! Var rett før jeg begynte å høre igjennom alle sangene på spotify etter den Lenke til kommentar
nebbdyr Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Den går på The Voice VI <3 MUSIKK ganske ofte. Ikke som full sang, men som innslag i en kort 'mellomreklame' hvor det er mange røde/hvite prikker som hopper i takt med musikken.. Det er ikke noen stemmer i den delen av sangen jeg hører, og den har på en måte en "tung "hiphop-takt". Ligner litt på "instrumentet(jaja whatever) som brukes i Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva hater denne sangen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Angerfist - Take U Back (DJ Damage Remix) Endret 12. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Noen som vet hva den sangen i DnBNOR reklamen som går på TV3 for tiden heter? Er noe ala "oh wow eller wow oooh". Skulle ikke forundre meg om jeg har den, men klarer ikke å huske navnet. Takk på forhånd. Endret 12. mars 2010 av EvenL Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Den går på The Voice VI <3 MUSIKK ganske ofte. Ikke som full sang, men som innslag i en kort 'mellomreklame' hvor det er mange røde/hvite prikker som hopper i takt med musikken.. Det er ikke noen stemmer i den delen av sangen jeg hører, og den har på en måte en "tung "hiphop-takt". Ligner litt på "instrumentet(jaja whatever) som brukes i har ikke tv, så ganske sjeldent jeg får sett på the voice, men de få gangene jeg har sett har jeg lagt merke til at de av og til bruker Pharrell Feat. Gwen Stefani - Can I Have It Like That som bakgrunns musikk under slike sekvenser. Det er i værtfall en ganske tung hiphop beat Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er en sang jeg har hørt på radioen en del ganger, men husker ikke melodi eller tekst. Jeg tror bandet er fra Danmark, hørte på P3. Noen som vet noen danske band som spilles på P3 for tiden ? Lenke til kommentar
mrala Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det går en Viva La Vida remix ute på veldig mange utesteder i Oslo. Det er Coldplay som synger(ikke noen dårlig coverversjon) og hovedforskjellen på originalen og remixen er ekstra drums. Noen som vet hva denne versjonen heter? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 prøvd å se gjennom remix videoene på youtube? Lenke til kommentar
mrala Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 prøvd å se gjennom remix videoene på youtube? Ja, det har jeg, men det er ingen av dem. Heller ingen på Spotify Det er tydeligvis en kjent sang, siden de spiller den samme remixen på flere utesteder. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er en sang jeg har hørt på radioen en del ganger, men husker ikke melodi eller tekst. Jeg tror bandet er fra Danmark, hørte på P3. Noen som vet noen danske band som spilles på P3 for tiden ? NRK P3 legger ut spillelistene sine på nett, så du kan se igjennom der om du husker når sangen ble spilt, eller evt. notere ned dato og klokkeslett neste gang du hører den. Lenke til kommentar
Ole-H Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er en sang som går på Nrk Mp3 om dagen. Har prøvd og sett igjennom listene dems, men finner ingen ting. Jeg innbiller meg at det er Glenn Lyse, men har heller ikke der funnet noe. Sangen har en litt sur/sær (kanskje noe alla moll dur) gitar som følger tonene til sangeren. Mener man hører dette spesielt på førsten av sangen. Vet dette var en veldig rar beskrivelse, men jeg prøver lykken! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er en sang som går på Nrk Mp3 om dagen. Har prøvd og sett igjennom listene dems, men finner ingen ting. Jeg innbiller meg at det er Glenn Lyse, men har heller ikke der funnet noe. Sangen har en litt sur/sær (kanskje noe alla moll dur) gitar som følger tonene til sangeren. Mener man hører dette spesielt på førsten av sangen. Vet dette var en veldig rar beskrivelse, men jeg prøver lykken! Hva får deg til å tro det er Glenn Lyse? Det eneste jeg kommer på i farten som er fra den kanten av landet, og som spilles på P3, er . Lenke til kommentar
Ole-H Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva får deg til å tro det er Glenn Lyse? Det eneste jeg kommer på i farten som er fra den kanten av landet, og som spilles på P3, er . Var nå hvertfall ikke Uncle Deadly, men takk for tipset! Jeg vet ikke hvor jeg får Glenn Lyse fra. For alt jeg vet nå kan det være en lokal gitarist i Uganda... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hehehe. Glenn Lyse. Det er sært. Men da er det mannlig vokal, i hvert fall. Hva slags sjanger vil du si det er? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Noen som vet hva den sangen i DnBNOR reklamen som går på TV3 for tiden heter? Er noe ala "oh wow eller wow oooh". Skulle ikke forundre meg om jeg har den, men klarer ikke å huske navnet. Takk på forhånd. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Noen som vet hva den sangen i DnBNOR reklamen som går på TV3 for tiden heter? Er noe ala "oh wow eller wow oooh". Skulle ikke forundre meg om jeg har den, men klarer ikke å huske navnet. Takk på forhånd. Ingen som vet? Er det den hvor Northug er med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå