dolph1234 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som vet hva sangen på reklamen til "på innsiden av CIA", som går på Viasat 4 om dagen heter? Jeg holder på å gå på veggene, for jeg vet det egentlig. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvilken sang er det som spilles i de første syv sekundene av Wale - Chillin? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kan minne bittelitt om Rod Stewart - Sailing Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvilken sang er det som spilles i de første syv sekundene av Wale - Chillin? Det er denne du vil ha: Men ser for meg at akkurat den biten kan være brukt i andre sammenhenger, mener selv jeg har hørt den et sted (som ikke er i orginalsangen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hørte en sang når jeg så "Folk:Sledemakeren" på NRK tidligere i kveld. Den kan høres her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/618029 fra 26:27. Er det noen som vet hvilken sang eller artist dette er? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvor langt ut i klippet spilles sangen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ...fra 26:27. Lenke til kommentar
nebbdyr Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hva heter sangen som spilles i den Volkswagen passat TT (eller noe sånt) -reklamen der bilen får sånne vinger av masse bokstaver... :/ Sangen går som følger: I said mmmm, (dundun-dutturun-dundun-dutturun-dundun-dutturun) mmm, mmm mmmmm også får man ikke høre mer.. Er litt lite info her, så jeg regner med at man må ha sett reklamen.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Hva heter sangen som spilles i den Volkswagen passat TT (eller noe sånt) -reklamen der bilen får sånne vinger av masse bokstaver... :/ Sangen går som følger: I said mmmm, (dundun-dutturun-dundun-dutturun-dundun-dutturun) mmm, mmm mmmmm også får man ikke høre mer.. Er litt lite info her, så jeg regner med at man må ha sett reklamen.. Endret 10. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hva heter den sangen som er på tv3 reklamen om filmene de sender på søndager? Tror den er av Madonna. Hva heter den sangen som er på tv3 reklamen om filmene de sender på søndager? Tror den er av Madonna. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hvordan utaler men disse navnene? Jonathan Lewis Seward (Steward uten t?) og Zachary James Baker (Zackary?) Kanskje bedre å spørre i en annen del av forumet? kanskje.. Feks: her Og jeg lurer fremdeles på hva denne sangen heter: http://www.youtube.com/watch?v=44PH_QIBOXc Endret 11. mars 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei, jeg leter etter en veldig bra mix \ remix av dire straits - brother in arms sangen. De rapper på den om ikke jeg tar feil. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hei, jeg leter etter en veldig bra mix \ remix av dire straits - brother in arms sangen. De rapper på den om ikke jeg tar feil. Noen som vet? Post den her om du skulle finne den på egenhånd. Har lett litt, men ikke funnet noe. Jeg er litt usikker på om jeg egentlig vil høre den, i mine ører er det blasfemi, butbut. Mener det var noen år (10?) siden, så ble det laget en rnb-sang som covret/samplet (samplet mest) dire straits "Why worry", fra samme plate. Regner ikke med det er den du mener. (Fant ikke den heller just nu). EDIT: Huff da http://www.youtube.com/watch?v=sxG47Hhm4kY Endret 11. mars 2010 av Ekko Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva heter sangen i Final Fantasy XIII reklamen på Viasat 4? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 ikke sett reklamen på viasat, men i tyskland og england ser det ut til å være leona lewies-my hands som blir brukt Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Det er en av de få TV-reklamene hvor artistnavn og sangtittel faktisk står i reklamen, også spør du her.. Endret 11. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet hva den sangen Morten Ramm synger på på Torsdags kveld fra nydalen heter? Går vel noe sånn ompaa baeeoeo ompaaa baeoeo Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet hva den sangen Morten Ramm synger på på Torsdags kveld fra nydalen heter? Går vel noe sånn ompaa baeeoeo ompaaa baeoeo Daze - Superhero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå