johnj Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 lugah: "(Vil Du) Værra Me Mæ Hjæm (I Natt)" (The Kids) MGS3: "The Voice" (John Farnham) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som vet navnet på den sangen i lottoreklamen med hun sure/grettne sykepleieren? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som veit hvor jeg kan finne tracklist til Mc Music 17 ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Noen som veit hvor jeg kan finne tracklist til Mc Music 17 ? Her? EDIT: Eller kanskje like greit: D-12 - Purple Pills Hanah - Hollywood Lie Jennifer Lopez - Ain't It Funny Reset - Say Yeah! Jamiroquai - Little L Roger Sanchez - Another Chance Destiny's Child - Bootylicious Galaxee - The Crow Song U2 - Elevation (Tomb Raider Mix) Sonia & Selena - Yo Quiero Bailar Addis Black Widow - Wait In Summer Train - Drops Of Jupiter (Tell Me) N`Sync - Pop Backstreet Boys - More Than That Safri Duo - Samb-Adagio Jessica Simpson - Irresistible Spooks - Karma Hotel Wheatus - A Little Respect Endret 31. august 2005 av johnj Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som veit hvor jeg kan finne tracklist til Mc Music 17 ? Her? Åh.. Takker! Hadde egentlig ikke noe håp, siden den var så gammel... Men så så jeg at du var på posten, og da skjønte jeg at du ville finne den Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hadde satt utrolig pris på om noen hadde en sang som går som dette: "hun e sekston år i da, sjalla lalla..." husker ikke hvem som har den, er et danseband som synger på svensk.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hadde satt utrolig pris på om noen hadde en sang som går som dette: "hun e sekston år i da, sjalla lalla..." husker ikke hvem som har den, er et danseband som synger på svensk.. Kanskje Flamingokvintetten - "Hon är sexton år i dag"? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hadde satt utrolig pris på om noen hadde en sang som går som dette: "hun e sekston år i da, sjalla lalla..." husker ikke hvem som har den, er et danseband som synger på svensk.. Kanskje Flamingokvintetten - "Hon är sexton år i dag"? det er den visst noen har den, kan dere sende den på msn? msn: [email protected] Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvilken sang går på tv2 akkurat nå? "Take a look at my girlfriend,[Ekko]Girlfriend[/Ekko], She's the only one i got. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvilken sang går på tv2 akkurat nå? "Take a look at my girlfriend,[Ekko]Girlfriend[/Ekko], She's the only one i got. Setter alle pengene i hele verden på Supertramp - "Breakfast in America". Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvilken sang går på tv2 akkurat nå? "Take a look at my girlfriend,[Ekko]Girlfriend[/Ekko], She's the only one i got. Setter alle pengene i hele verden på Supertramp - "Breakfast in America". Eller kanskje enda mer penger på at det er en eller annen tragisk dance/trance remix av originallåta... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet hvilken film California Love av Dre og Tupac var soundtracket til? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Noen som vet hvilken film California Love av Dre og Tupac var soundtracket til? Kanskje "Gridlock'd"? EDIT: Eller kanskje ikke... Endret 1. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) -- tom waits for alice var her og slettet innlegget mitt. -- Endret 2. september 2005 av ZaiCoN Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet hva sangen i Hugo Boss reklamen heter? "...no one's ever gonna stop me, you know..." Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det er en sang, som er ganske gammal... og det er en "love"-song... i hvertfall samme beaten og toneleie og rytme og alt det der, altså en rolig sang. En dame er vokalist... og refrenget går noe ala dette: "I'll never see you again... Even if I try. I'll never be, that close again. I will not touch yoo, i even think i dont wanna see you.... aaaahaaa ha... never agian (never again)..." noe sånn.. hehe... en fin sang, men hva heter den...? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet navnet på den sangen i lottoreklamen med hun sure/grettne sykepleieren? Det lurer jeg også på Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det er en sang, som er ganske gammal... og det er en "love"-song... i hvertfall samme beaten og toneleie og rytme og alt det der, altså en rolig sang. En dame er vokalist...og refrenget går noe ala dette: "I'll never see you again... Even if I try. I'll never be, that close again. I will not touch yoo, i even think i dont wanna see you.... aaaahaaa ha... never agian (never again)..." noe sånn.. hehe... en fin sang, men hva heter den...? Sannsynligvis Unni Wilhelmsen - "Won't Go Near You Again". Er du en av de som setter pris på musikk og foretrekker å kjøpe den, finner du låta på albumet "To Whom It May Concern" utgitt på PolyGram i 1997. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kuffe Skrevet 01/09/2005 : 15:56 Noen som vet navnet på den sangen i lottoreklamen med hun sure/grettne sykepleieren? Torstein OK @ 31/08/2005 : 19:02Det lurer jeg også på Samme her, for dei som lura på kass vi meiner så kan du se den her -> Norsk tipping Velg "Ny lotto film" Endret 1. september 2005 av FrodeThaMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå