Jason P. C. Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Feilpost Endret 6. mars 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva heter denne sangen? Nydelig sang, skjønner godt hvorfor du skriker etter navnet på den Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva heter denne sangen? Nydelig sang, skjønner godt hvorfor du skriker etter navnet på den Baltimora - Tarzan Boy Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hva heter sangen i introen til denne videoen? (Altså i selve videoen når de skåler) http://www.cracked.com/video_18156_a-trailer-every-academy-award-winning-movie-ever.html PS: Epic video! EDIT: Jeg mener å ha hørt den et sted, eller flere steder for den saks skyld... Endret 6. mars 2010 av Bluebeard Lenke til kommentar
simen22 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei hei, noen som kan hjelpe meg med en sang? Canal+ har for tiden en reklame for alle seriene de har (starter med Entourage, er innom alle andre etter det). Det er samme sang hele tiden, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter, selv etter timesvis med googling. Sangen går omtrent som det her: Somewhere today, something beautiful is happening. [...] Times are gonna change [...] you may not even recognize Sier også noe med blink of an eye. Noen som kan hjelpe? Er desperat! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei hei, noen som kan hjelpe meg med en sang? Canal+ har for tiden en reklame for alle seriene de har (starter med Entourage, er innom alle andre etter det). Det er samme sang hele tiden, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter, selv etter timesvis med googling. Sangen går omtrent som det her: Somewhere today, something beautiful is happening. [...] Times are gonna change [...] you may not even recognize Sier også noe med blink of an eye. Noen som kan hjelpe? Er desperat! Tommy Fields - Times Are Gonna Change Hør her. Det er det samme hva du velger i starten. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) En sang som går på radio nå for tiden, litt dance melodi. Men de som synger synger liksom litt trist. Er en mann og kvinne som synger, av og til for seg selv, men er veldig mye 2stemt synging. Noen som vet? Endret 6. mars 2010 av sveggi Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som vet hvilken intro sang som spilles når tvekampen starter på farmen? Ikke sikkert dette er en spessiel sang. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 En sang som går på radio nå for tiden, litt dance melodi. Men de som synger synger liksom litt trist. Er en mann og kvinne som synger, av og til for seg selv, men er veldig mye 2stemt synging. Noen som vet? The XX - Crystalised? Eller noe annet med dem. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 En sang som går på radio nå for tiden, litt dance melodi. Men de som synger synger liksom litt trist. Er en mann og kvinne som synger, av og til for seg selv, men er veldig mye 2stemt synging. Noen som vet? kan være en ny sang av will i am som jeg ikke vet hva heter Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 >Kan være live versjon av You've got the love... Florence and the Machine Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) boom goes the dynamite! will i am.. stemmer det, takk Endret 6. mars 2010 av sveggi Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 drar denne opp igjen http://www.youtube.com/watch?v=Ssen3jyfR2Y hilken sang synger han på? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei. Jeg så en episode av Simspons i går, som vistes på TV rundt kl. 14:00 på Viasat 4. Når Simpsons går er jeg som oftest på skolen, og får ikke tid til å se det, derfor tar jeg det opp. Men uansett! I episoden krangler Lisa Og Bart, og Bart hiver saksofonen til Lisa ut på veien, og en lastebil kjører over den. Så begynner Homer å fortelle hvordan Lisa fikk saksofonen. Helt på slutten begynner Lisa å spille en sang. Før spiller hun alene, men så står hun på en scene, med andre instrumenter også. Jeg lurte på hva denne sangen het. Har lurt på det før også, man fant ikke ut noe da. Jeg takker og bukker for svar :-) Lenke til kommentar
Evas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vet du navnet på denne og hvem som har laget den? Takker så mye for hjelp!! Lenke til kommentar
Evas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som vet navnet på denne og hvem som har laget den? Takker så mye for hjelp!! http://www.youtube.c...h?v=Nl4opbNt8_E Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Står jo i videobeskrivelsen; "Neimer - Two Hearts Together" Lenke til kommentar
Evas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tusen takk!! Ja selvfølgelig, så langt tenkte jeg ikke!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå